Canal+ pelit

  • 2 357
  • 34

vza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia!
lähetysajat

Yllättäen lähetysajat taas vaihtuivat, ennalta ilmoitetusta 19:00sta 22:00aan... :mad:
 

tom byron

Jäsen
Tänään 6.1 canal+ pelinä Columbus vs Nashville. Matsi alkaa suomenaikaan klo. 21.00 ja canal+ pitää taas kiinni sunnuntain vakio lähetysajasta klo 22.00. Siis ensimmäinen erä menee! Näytetäänkö sen jälkeen suorana? Alkaa todella jo vituttamaan tämä canalin touhu, mutta kun aiemmin kirjoitin on katsottava kun ei ole vara valita! Harmin paikka kun sunnuntai ottelun erätauoillakaan ei näe espn2week ohjelmaa! Parempi kuitenkin ei mitään, kuin joku powerweek teinimakasiini. Huvittavaa on canalin mainostus: Nhl-lätkää 2x viikossa, suorinalähetyksinä! Olen yrittänyt lähestyä kanavaa asiallisin kysymyksin, mutta vastauksia ei kuulu! Luulisi meidän maksavien asiakkaiden saavan jotain tietoja asiasta! Minuun ei uppoa canalin selitykset: ihmiset muistavat paremmin alkamisajan, kun sunnuntai lähetys alkaa aina klo. 22.00. Eiköhän jokainen joka haluaa katsoa matsin sunnuntaina ota alkamisajasta selvää kyseisenä päivänä, vaikka canalin teksti-tv:n sivuilta! Luulisi että klo. 20 tai 21 alkavat suoratlähetykset saisivat vielä enemmän katsojia. Näin ei menisi niin myöhään, jos vaikka on töihin lähtö seuraavana aamuna!:o :o :o
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Suomen pitäisi äkkiä vaihtaa aikavyöhykettä niin että oltaisiin samassa ajassa kuin Ruotsi, luulen että noi lähetykset menee niitten ehdolla ja siellähän klo 21.00 ei ole vielä liian myöhään.
 

vza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia!
Jep.. Palautetta kävin myös minä antamassa!
Tällainenhan on väärää mainontaa!!?

Suorina muka, Linkkukin oli txttvltä käyny maalintekijät katsomassa etukäteen.. Selostus: Columbuksen maalitili vielä avaamatta, mutta ei kauan.. (jotenkin noin)!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Linkku tietää niin paljon NHL:stä, että osasi aavistaa seuraavan maalin tulevan pian, ja columpukselle vielä :D
 

.creep.

Jäsen
Canal+:lle suuri kiitos Toronto-Montreal ottelun toisella erätauolla
näytettävästä/näytetystä Phi-Nyr pelin koosteesta:D
Toivottavasti tulevaisuudessakin me digitaalittomat näemme ZAP-pelien koosteet lauantain tai sunnuntain pelin erätauolla(power weekin tilalla:) )
 

vza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia!
Ymmärtääkseni se ei taaskaan tullut suorana!!?? :confused:
Alkoi vasta 2:30 vaikka ylentxtteeveen mukaan matsi alkoi 2:00!
Erotiikka vei liven ja se popcorn-ohjelma. Eikö voisi syyttää väärästä mainonnasta??

:mad: ärsyttää kun haluaa katsoa miten muut matsit on menny, niin näkee "LIVE"matsin tuloksenkin!! :mad:
 

tom byron

Jäsen
Suoralähetys!

Tänä iltana siis suorana San Jose vs Dallas Stars. Varmaan sattui tuurilla, sillä peli alkaa jenkkien aikaa juuri 3 pm. Vai onko canal+ palaamassa suoriin sunnuntai lähetyksiin? Joka tapauksessa suora kolmentunnin mittainen lähetys ja varmaankin erätauoilla nähdään koosteita edellisen yön peleistä? Toivotaan niin!:D :D
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko kukaan saanut Canalilta palautetta lähettämästään valituksesta. Itse olen jättänyt usean kerran palautetta, mutta kertaakaan ei ole vastattu. Turhaa touhua...

Yhdistetään voimamme ja laitetaan kunnolla palautetta niille koko porukka!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mä olen lähettänyt Canal+ niin paljon palautetta etten edes muista enään.. ja ei ole mitään palautetta tullut sieltä...ei mitään! Ja ne on olleet ihan asiallisia palautteita...mut ei mitään..:(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös