Daespoo kirjoitti:Kuuliko kukaan ensimmäisen erän kuningasheittoa selostajalta? "Gerber paukuttaa valtavaa melaansa jäähän jäähyn päättymisen merkiksi"
Tuli cokikset nenän kautta ulos, eipä tajunnut varmaan itse tuon heittonsa kaksimielisyyttä.
Eli vaikuttaa hyvältä, jos käsitin oikein että kohtapa ei enää NASN myy oikeuksiaan eteenpäin Canalille vaan alkaa itse lähettämään maaliskuusta '07 eteenpäin lähetyksiä omalla, tai jollain muulla kanavalla?NASN has launched in Finland on Canal Digital, the leading television content distributor in the Nordics. The 24 hour channel will be available as for all satellite subscribers with the family package until March 2007. Information about how to continue to watch NASN from March 2007 onwards will be announced later.
Handyy kirjoitti:Eli vaikuttaa hyvältä, jos käsitin oikein että kohtapa ei enää NASN myy oikeuksiaan eteenpäin Canalille vaan alkaa itse lähettämään maaliskuusta '07 eteenpäin lähetyksiä omalla, tai jollain muulla kanavalla?
Kyllä. Pensin uusintoja odotellessa (Mario nyt vaan on kovempi mitä se kanadanvenäläinen LA-koutsi).Rocco kirjoitti:Noita kyllä katselisi uudelleen koska vaan!
TML kirjoitti:Bossy oli kyllä pätevä samoin kuin Trottier.
Rocco kirjoitti:Olen aikoinani jenkeissä seurannut ESPN Classic -kanavalta vanhoja matseja ja siinä kyllä ottelun vanhetessa itse vain nuortui.
Mintsu kirjoitti:Huomenna luvassa siis ratkaisevat finaalit Minnesota vs Pittsburgh ja Rangers vs Vancouver.
lake79 kirjoitti:Missäs finaalipelissä tuo "Bellows you f*cking pussy!"-huutelu tapahtui, muistaako kukaan?