TML kirjoitti:Paljonkohan se maksaisi meille "ei-tykätä-linkusta" henkilöille, että tilattaisiin joka Canal+ peliin Wayne Gretzky yleisön joukkoon, ja jossain vaiheessa häntä kuvattaisiin. Jaa miksikö? No viime yönä kun linkku näki Väinön, kuultiin seuraavaa: -(Jotain ylimääräistä pulinaa) ja siinä on Wayne Gretzky!........ (puolen minuutin hiljaisuus, jonka jälkeen taas puhetta).
Säälittää Joosepin puolesta sillä hän sentään ymmärtää jotain jääkiekosta ja on innostuneesti mukana, muttei viitti korjata linkun kaikkia virheitä.
Maaginen mailavirtuoosi kirjoitti:Jos mä ymmärsin oikein niin Linkkuhan taisi kuunnella mitä väinö jutustelee ja sen jälkeen kertoi meillekin. Mikäs tossa nyt oli vikana?
Otto G.O.A.T. kirjoitti:Huvittavintahan tässä on se, että meteli nousee lähes olemattomasta.
TML kirjoitti:Olemattomasta. hmm. Aika mielenkiintoista. Sanoisin ennemminkin että linkun tietotaso on olematon.
TML kirjoitti:Olemattomasta. hmm. Aika mielenkiintoista. Sanoisin ennemminkin että linkun tietotaso on olematon.
Se vaan katos Otto on sellane juttu että jos ihmiset maksaa jostain, ni sitä yleensä odottaa jotain kunnon vastinetta rahoilleen. Tosin kaikkea ei voi saada, jostain on tingittävä, ja canalilla se on selostus. Ainakin lätkässä.
hardflip kirjoitti:Minä ainakin saan rahalle vastinetta sillä, että sieltä tulee NHL lätkää. En minä kannaalista maksa tuon selostuksen takia, vaikka onhan se vähän kökköä välillä.
Mr. Penguin kirjoitti:Kunhan tuo "mestariselostaja" Linkku pysyy kaukana ratkaisevista Stanley Cup finaaleista niin lupaan olla ikuisesti valittamatta tämän roskakanavan toiminnasta stana kele...
TML kirjoitti:Siinä oli se vikana että jos siellä kopissa ollaan niin siellä selostetaan peliä. Näin minä ainakin olen ymmärtänyt selostajien tehtävän. Tässä tapauksessa oli vielä kaikki yhteydetkin kunnossa.
Maaginen mailavirtuoosi kirjoitti:No jos pelistä jää puoli minuuttia selostamatta, niin ei se minua haittaa. Minua ainakin kiinnosti väinön jutut enemmän, kuin linkun horinat. Ja sitä paitsi, eikö sinunkin mielestä ollut positiivista, kun linkku oli hiljaa.
Koke72 kirjoitti:Linkku kuuntelee ilmeisesti omista kuulokkeistaan kuuluvaa Väinön puhetta hiljaa. Sitten hetken päästä hän kääntää suomeksi mitä oli kuullut. Olisiko hänen pitänyt ns. simultaanitulkata?
Varmasti näytetään. Canali toimii aina hitaasti eivätkä varmaan ole vielä lisänneet sivuilleensa.ikuinen lupaus kirjoitti:Näyttääkö Canal+ ratkaisevan seitsemännen konferenssifinaalin? Ei ollut Canalin sivuilla mainintaa siitä. Repee peliverkkarit aika perusteellisesti jos ei tule peliä!
Koke72 kirjoitti:Tilannehan oli tämä: kamera kuvaa Väinöä, joka juttelee, mutta ääni ei kuulu (Turun kaapeli-tv). Linkku kuuntelee ilmeisesti omista kuulokkeistaan kuuluvaa Väinön puhetta hiljaa. Sitten hetken päästä hän kääntää suomeksi mitä oli kuullut. Olisiko hänen pitänyt ns. simultaanitulkata? Eiköhän Pentinkin kohdalla ole kyse makuasioista. Toiset tykkää, toiset ei. Olisihan se hienoa, jos modernilla digiaikakaudella voisi valita suomen, ruotsin tai englanninkielisen selostuksen. Sen verran ovat Canal+:lla tsempanneet, että kansallislaulut näytetään kokonaan. Ne kuitenkin kuuluvat NHL-tunnelman luomiseen.
HCM kirjoitti:Jos tämän pointin ymmärtää oikein, tästä ei tarvitse edes keskustella : )