Canal+ pelit 2005-06

  • 282 967
  • 2 151

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
steepler kirjoitti:
Tämä peli on ny muutettu.

sunnuntain vastainen yö 4/12 02.00
Anaheim - Atlanta
Suora lähetys. Arrowhead Pond.

No sattupas somasti. Minun pitäisi olla tuona sunnuntai aamuna 8:00 töissä. Eipä mahda mitään. Pitää valvoa yöllä peliä katsoen, ja torkkua töissä.
Todella hienoa, että pelivalikoima monipuolistuu. Etenkin Teemun otteita on kiva nähdä pitkästä aikaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
repe_joke kirjoitti:
Todella hienoa, että pelivalikoima monipuolistuu. Etenkin Teemun otteita on kiva nähdä pitkästä aikaa.
Ja sattuu sopivasti Atlanta vastaan, eli saatetaan pitkästä aikaa nähdä Teemulta tuollainen 3+2 tehopisteen rypistys.

Hyvä, että näytetään lisääntyvissä määrin myös lännen joukkueita. Kaikesta päätellen idästä tulee kuluvan kauden aikana sen verran noita "pohjoismaisen mielenkiinnon" mukaan valittuja pelejä, että ruotsalaiset saavat kyllä ihan hyvän annoksen Foppaa vaikka välillä käydäänkin lännessä vieraissa.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
steepler kirjoitti:
Tämä peli on ny muutettu.

Myöskin Philly-Pitt on muutettu.

sunnuntain vastainen yö 20/11 02.30
Detroit - St Louis
Suora lähetys. Joe Louis Arena.

Voi vitun Canal. Taas niin mun tuuria. Philly-Pit korvataan tuollaisella paskamatsilla. No kaikkia ei voi tyydyttää, mutta nyt loppui minun Canal+ tilaus tähän hetkeen. Pyydän kaveria nauhoittamaan parhaat ottelut. Huokaus...
 

Bergeron#37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins,SaiPa,sympatiat Pingut ja Tappara
Mr. Penguin kirjoitti:
Voi vitun Canal. Taas niin mun tuuria. Philly-Pit korvataan tuollaisella paskamatsilla. No kaikkia ei voi tyydyttää, mutta nyt loppui minun Canal+ tilaus tähän hetkeen. Pyydän kaveria nauhoittamaan parhaat ottelut. Huokaus...
Makunsa kullakin. Minun mielestäni on vain hyvä, että on välillä vähän monipuolisempaa eikä aina: "philly-Nyr" tai "toronto-Philly"
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Bergeron#37 kirjoitti:
Makunsa kullakin. Minun mielestäni on vain hyvä, että on välillä vähän monipuolisempaa eikä aina: "philly-Nyr" tai "toronto-Philly"

Niin no, suuttumukseni liittyykin siihen että kaikenlaisia Philly-Atlanta ja Philly-Islanders EVVK otteluita näytetään, mutta sitten kun tulee aina kuuma taistelupari Philly-Pens niin otetaanpa tilalle tuommoinen Detroit-peli minkä lopputulos pitäisi olla jo selvä etukäteen.
Penguins fanina tottakai harmittaa ettei NHL:n mielenkiintoisimman joukkoeen pelejä nähdä kuin tätä menoa 1 puolen vuoden aikana. Vituttaa niin suunnattomasti kun täytyy pelkkään radioon turvautua. Eivät voi canalilla edes erätauoilla käydä visiitillä Pens-otteluissa. Tyytymättömänä asiakkaana Canal+ ei tule enää minulta rahoja saamaan, vaikka tuskin se hirveästi kanavaa järisyttää...
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Mr. Penguin kirjoitti:
mutta sitten kun tulee aina kuuma taistelupari Philly-Pens niin otetaanpa tilalle tuommoinen Detroit-peli minkä lopputulos pitäisi olla jo selvä etukäteen.
Penguins fanina tottakai harmittaa ettei NHL:n mielenkiintoisimman joukkoeen pelejä nähdä kuin tätä menoa 1 puolen vuoden aikana.

Olen kyllä samaa mieltä että Philly-Pitt pelin tilalle Detroit-St.Loius pelin ottaminen oli huono veto ja mielummin itsekin olisin alkuperäisen katsonut, tosin sitä en tiedä mikä on itkun määrä Ruotsissa ollut kun Detroit ei ole näkynyt. Mutta ei Pens millään mittareilla nhl:llän mielenkiintoisin joukkue ole ellet tarkoittanut nimenomaan pens fanin mielestä.

Siellä taas jotain sekoillaa, Anaheim-Atlanta peli alkaa klo. 5:30 eikä tosiaan klo 2:00 minkä Canal+ ilmoittaa, saa nyt nähdä pysyykö tämäkään peli ohjelmistossa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mr. Penguin kirjoitti:
Voi vitun Canal. Taas niin mun tuuria. Philly-Pit korvataan tuollaisella paskamatsilla. No kaikkia ei voi tyydyttää, mutta nyt loppui minun Canal+ tilaus tähän hetkeen. Pyydän kaveria nauhoittamaan parhaat ottelut. Huokaus...

Olen ehkä väärässä, mutta tämä on väärä foorumi pistää palautetta canalin toiminnasta.
Tai siis ei sillä etteikö saisi arvostella, mutta paremmin voisi mennä perille, kun pistää canalille suoraan valitukset. Ne kun eivät välttämättä lue jatkoaikaa siellä päässä.

steepler kirjoitti:
Siellä taas jotain sekoillaa, Anaheim-Atlanta peli alkaa klo. 5:30 eikä tosiaan klo 2:00 minkä Canal+ ilmoittaa, saa nyt nähdä pysyykö tämäkään peli ohjelmistossa.

Jos tämä pitää paikkansa, niin eipä minun tarvitse yöllä valvoa pelin takia. Pistää vain pelin nauhalle ja katsoo töiden jälkeen.
Tosin sillä varauksella, että matsit eivät muutu.

Vaikka itse olenkin ihan tyytyväinen näihin muuttuneisiin matseihin (ei sillä ettenkö olisi mielellään pingviinejä nähnyt), niin kyllä tämä on vähän väärä tapa tuoda lisää joukkueita ohjelmakartalle.
Ennakkoon ilmoitetut matsit tulisi pysyä, ja sitten jatkossa näyttää niitä joukkueita, joita ei hirveästi ole alkukaudesta näkynyt.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
repe_joke kirjoitti:
Ennakkoon ilmoitetut matsit tulisi pysyä, ja sitten jatkossa näyttää niitä joukkueita, joita ei hirveästi ole alkukaudesta näkynyt.

Tämä nyt on tosin ollut Canalin tapa aina että pelejä saatetaan muuttaa, onkin itse tottunut siihen että noita urheilusivuilla olevia otteluohjelmia ei kannata lukea kuin piru raamattua. Toki siinä osiossa myös heti ensimmäinen lause on että "Ohjelmanmuutokset ovat mahdollisia", joten siinä mielessä ei voi hirveästi kritisoida siitä jos ohjelmamuutoksia tulee. Tuo ohjelmataulokko joka näyttää ohjelmia noin viikon päähän pitääkin sitten suht tarkaan paikkansa.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
repe_joke kirjoitti:
Olen ehkä väärässä, mutta tämä on väärä foorumi pistää palautetta canalin toiminnasta.
Tai siis ei sillä etteikö saisi arvostella, mutta paremmin voisi mennä perille, kun pistää canalille suoraan valitukset. Ne kun eivät välttämättä lue jatkoaikaa siellä päässä.
No kyllähän Canalille olen jo lähettänyt parilla eri kielellä palautetta jos jotain auttaisi... mutta tuskin nyt sentään.

Ajattelin kuitenkin pistää itkuraivarini näin julkisesti näkyviin jos nyt löytyisi joku muukin joka tuntee kokeneensa suurta vääryyttä. Ehkä joku ymmärtää suuren tuskani... ;)
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Mr. Penguin kirjoitti:
Voi vitun Canal. Taas niin mun tuuria. Philly-Pit korvataan tuollaisella paskamatsilla. No kaikkia ei voi tyydyttää, mutta nyt loppui minun Canal+ tilaus tähän hetkeen. Pyydän kaveria nauhoittamaan parhaat ottelut. Huokaus...

Heh. Itsehän tuolla aikaisemmin isoon ääneen valitit, että Philadelphiaa näytetään ihan liikaa.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Itse olen onneksi kaikkiruokainen NHL-pelien suhteen ja olenkin tyytyväinen tarjontaan. Pelejä on tulossa mahtava määrä ja joukkueetkin ovat mieleeni. Idän joukkueet ovat aina kiinnostaneet enemmän. Toronto ja Philadelphia edustavat onneksi kiekkoa, missä fyysisyys on tärkeässä roolissa. Kyllä näitä joukkueita jaksaa katsella. Jokaisesta joukkueesta löytyy jotakin kiinnostavaa ja toivottavasti näemme edes jonkun kerran kaikki joukkueet ruudussa. Oikeastaan Seliselin ankat ovat ainoa joka ei kiinnosta tällä hetkellä. No joo, vähän heikko heitto toi oli. Onhan siellä Fedoruk, Carney ja Niedermayerit, joiden otteet kiinnostavat.

sunnuntain vastainen yö 30/10 02.00
Toronto - Ottawa ***

keskiviikkon vastainen yö 2/11 02.30
Tampa Bay - Atlanta *

perjantain vastainen yö 4/11 02.30
NY Islanders - Pittsburgh **

lauantai 5/11 20.00
NY Rangers - New Jersey **

sunnuntain vastainen yö 6/11 02.00
Philadelphia - Atlanta *

keskiviikkon vastainen yö 9/11 02.00
Philadelphia - Boston ***

perjantain vastainen yö 11/11 05.00
Vancouver - Colorado ***

lauantai 12/11 20.00
New Jersey - Washington *

sunnuntain vastainen yö 13/11 02.00
Montreal - Toronto ***

keskiviikkon vastainen yö 16/11 02.30
Toronto - NY Rangers **

perjantain vastainen yö 18/11 02.30
Ottawa - Florida **

lauantai 19/11 20.00
NY Rangers - Carolina *

sunnuntain vastainen yö 20/11 02.30
Detroit - St Louis **

* katsotaan, kelpaa
** tätä odotetaan, mielenkiintoinen
*** pakko katsoa, must
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
bambamcam kirjoitti:
sunnuntain vastainen yö 30/10 02.00
Toronto - Ottawa ***
Kyllä. Mielenkiintoinen peli tulossa. Viime aikoina ollut melko kuumia pelejä ja kaikesta päätellen on tänäänkin (tai huomenna). Ehdottomasti mielenkiintoisin peli mitä Canalilta tähän mennessä on tullut ainakin minun silmissä.

Anaheimin pelejä näkis mielellään enemmän nyt kun kerran Selänteelläkin pelit alkanu luistamaan vanhaan malliin. Lisäksi Fedoruk ja kumppanit.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Moneltako tuo peli nyt täällä tulee? 02.00 ilmeisesti, vaikka kelloja käännetäänkin. Olenkohan vaihteeksi hukassa?

Tämän kauden toiseksi mielenkiintoisin peli tiedossa. Muutenhan pelivalinnat ovatkin pyrstöstä. Ainoastaan Habsin molemmat pelit sekä Avs-Canucks - ottelu ovat saaneet allekirjoittaneen heräämään kunnon kansalaisten nukkuessa. Ensi yönä neljäs kerta.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
mazapp kirjoitti:
Kyllä. Mielenkiintoinen peli tulossa.

Suomalaisittain ikävä uutinen on se, että Aki-Petteri ei pelaa viime ottelussa saamansa vamman takia. Marliesista on kutsuttu ylös Kronwall, jota ei toivottavasti laiteta kylmästi Belakin pariksi... ;)
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Grainger kirjoitti:
Moneltako tuo peli nyt täällä tulee? 02.00 ilmeisesti, vaikka kelloja käännetäänkin. Olenkohan vaihteeksi hukassa?

Klo 2:00, kellojen siirtely ei vaikuta tämän pelin alkamisaikaan.
 

Mogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Juman.... mitä sekoilua Penalta tässä ottelusssa TOR-OTT.. Kaveri on sekasin ku seinäkello

Pena sanoo Volchenkov lähtee jäähylle (samalla näytetää videopätkää kun volchenkovilta vedetään jalat alta) ja penaki tajuaa ettei se lähe vaan Stajan lähteeki yhtäkki Penan mielestä. Hetken päästä pena tokasee "eihä sieltä lähekää ketää jäähylle..." ja samantien perää pelijatkuu ja OTT ylivoimalla.. "jaahas.. vieraat ovat taas ylivoimalla (tjsp)" kun tosiaan siitä tilanteesta TULI JÄÄHY
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mogo kirjoitti:
Juman.... mitä sekoilua Penalta tässä ottelusssa TOR-OTT.. Kaveri on sekasin ku seinäkello
¨

Juu. Ihan saman asian olen huomannut..... Alkoi jo tokassa lauseessa. Täällä Air canada centerissä vastakkain Ottawa ja Montreal. Tai jotain vastaavaa. Muutenkin koko ajan myöhässä ton selostuksen kanssa, ja nimetkin on hukassa. Vihellyksen jälkeen aina arvotaan kenelle tuli jäähy, vai oliko se sittenkin paitsio... Hermot menee. ihan kiva näitä pelejä olis katella enemmänkin lauantaisin, mutta toi pena ( kirjoitettu tarkoituksella pienellä ) latistaa kyllä lahjakkaasti tunnelman .
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Daaanyyy Heeaatley!

Neljä maalia Toronton häkkiin, aika vakuuttavaa näytöstä NHL:n parhaimpiin kuuluvista hyökkääjistä. Turha luulo, että tämän kaverin ura olisi lähtenyt alamäkeen kaikista ikävistä tapahtumista johtuen.

Heatleyn kyytiin en ihan äkkiä lähtisi, mutta kiva sen peliä on katsella. Huikea hemmo, tällä kaudella tehnee sen 50 maalia, joka oli suht´ lähellä jo toissa kaudella.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Pena veti myös jäätävät siinä, oliko nyt Kellyn läpiajossa. "Sieltä tulee läpiajo ja TILANNE ON... siinä olisi Ottawa voinut mennä 6-0 johtoon..."

Pena näkee kaikki pelaajat aina kentällä (ei siis korjaa koskaan sanomisiaan) "Spezza ja Heatley ovat kentällä, ja kiekko maalilla olevalle Heatleylle, myös Schubert nousee tilanteeseen" ...kun Spezza ja Heatley istuvat vaihdossa ja Schubert käy yksin maalilla tuikkaamassa.

Heatley oli jäätävä, etenkin neljäs osuma oli aika raivoisa vääntö, McCabe tipahti kohtalokkaasti polvilleen ja kettu kuittasi. Spezzan peliä oli myös ilo katsella. Kaverilla pysyy kiekko näppärästi lavassa.

Toronto oli kautta linjan äärimmäisen aneeminen. Oikeastaan Wellwood, ja Wellwoodin kenttä oli ainut positiivinen asia.

Nyt vielä odotellaan uusintaa, jotta näkisi McGrattanin myllyn.
 

TML

Jäsen
Tämän pelin selostuksen voisi lähettää Canal+ johtoportaaseen ja pistää samalla korjaukset paperilla mukaan. Mietin ennen tätä(kin) peliä että listaanko paperille kaikki linkun virheet ja väärät sanonnat mitä hän sanoo, mutta en jaksanut vaivautua. Aika korkeisiin lukemiin oltaisiin päästy!

Joko nyt linkku-fanit heräävät?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TML kirjoitti:
Tämän pelin selostuksen voisi lähettää Canal+ johtoportaaseen ja pistää samalla korjaukset paperilla mukaan.
Lähetystä oli kestänyt varmaan 37 sekuntia, kun Linkku jo totesi Nääsville Predatorsin olevan edelleen liigan ainoa tappioton joukkue.

Ei mitenkään vakavaa, eikä suinkaan pilannut kiekkoyötäni, mutta tiesipähän heti kärkeen Pentin olevan elementissään.
 

Migelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Spurs, JJK
Ärsyttävintä tossa Penan selostuksessa on se, että ku tulee PLING joltain muulta paikkakunnalta, niin Pena ei koskaan kerkeä maalintekijän mukaan, vaan Pena kirjaa maalin lähes poikkeuksetta syöttäjälle. Esim:

PLING:
MON-NYR 0-1: Jagr,
ASS: Rucinsky

Ja Pena raportoi: "Ja New Yorkissa Rucinsky on vienyt Rangersit 1-0 -johtoon"

Pikku juttu, mutta pistää ärsyttämään aika saakelisti. Eiköhän sieltä Canalin rosterista joku paikkaja Penalle pitäisi löytyä... Jos ei Innanen tai joku muu futisselostajista, niin sitten joku uus jamppa. Ei ny hirveesti huonompaan suuntaan voida mennä. Toisaalta, näille "arvostetuille suomalaisille selostajille" on aika ominaista pääsääntöinen kujalla olo (vrt. Kyllönen, Mertaranta, Linkku...)
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Edelleen voisin muistuttaa että on aika vaikeaa nähdä tv-kuvasta kenellä kiekko on, riippuu kuvakulmista ym... Ei muuta kun kaikki vaan kokeilemaan selostamista tv-kuvasta, kovasti arvostellaan penaa mutta epäilen että kukaan meistä hommaa paremmin hoitaisi.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Musti_ kirjoitti:
Edelleen voisin muistuttaa että on aika vaikeaa nähdä tv-kuvasta kenellä kiekko on, riippuu kuvakulmista ym... Ei muuta kun kaikki vaan kokeilemaan selostamista tv-kuvasta, kovasti arvostellaan penaa mutta epäilen että kukaan meistä hommaa paremmin hoitaisi.


Joo. Tuo on totta, että tv-kuvasta on vaikeampi selostaa kuin paikanpäältä. Siitä syystä canal+:san tulisikin tarjota katsojilleen mahdollisuus valita selostus väliltä pena ja alkuperäinen selostus. itse ainakin mielummin kuuntelen alkuperäistä selostusta ilman asiavirheitä, kuin penan flegmaattista asiavirheitä täynnä olevaa muminaa.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
harmillista tosiaan ettei selostusta voi valita alkuperäisen ja penan välillä, mutta näillä mennään mitä on annettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös