Jeah, minä muistan myös pelin elävästi! Tai ainakin Iso E:n ja sen että Koivu vuosi verta Lindrosin ajettua miehen. Taisi olla muutenkin kova näyttämisen halu molemmilla.The Windy City kirjoitti:On aika pienen fiilistelyn...
...Sehän oli Montrealin ja Philadelphian kohtaaminen kauden 95-96 avauskierrokselta. Samalla se oli Saku Koivun NHL-uran avausottelu. Ottelu, jossa Montreal sai 1-7 selkäänsä, Eric Lindros kolhi Koivua mailalla...
Eivät ole täällä ainakaan koputelleet, vaikka Canal+ on muutaman vuoden ollut talossa.stiflat kirjoitti:Hitto kun tekisi mieli hommata Canal+, noiden Rangerspelien takia (nytkin näkyisi seasonopener, prkl) ja yleensä NHL:n takia, mutta luulen että sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen olisi tv-lupatarkasta ovella aika nopeasti todisteiden kera...:(
stiflat kirjoitti:Jeah, minä muistan myös pelin elävästi! Tai ainakin Iso E:n ja sen että Koivu vuosi verta Lindrosin ajettua miehen. Taisi olla muutenkin kova näyttämisen halu molemmilla.
KPL kirjoitti:"Syötä nyt sille Pitkäselle!"
Todellakin. Itse yritin roikkua kärryillä ensimmäisen tauon B:n kirjoittamalla ruotsilla, mutta ei onnistunut. Toisella erätauolla laitoin tylysti Xboxin päälle ja rupesin mättämään Rangers - Flyers peliä (ottelu päättyi oikeasti 4-3 jatkoajalla).Repolainen kirjoitti:Äänet kyllä kuuluu muttei tosta mongerruksesta ymmärrä mitään. Toivottavasti tulevaisuudessa tulee amerikoista nämä analyysit suomen C+:lla tai muuten menee hermot.
edit: Linkku tuli kehiin ja lontootakin alkoi kuulua haastattelussa.
edit2: Näyttää leffa spoileritkin tulevan sveduksi, voi tätä tuskan päivää!
Linkulta kyllä muitakin oivallisia huomioita esim. "Jagr kiertää Jagrin".eld i räven kirjoitti:Matsin parasta antia!
Minä muistan tuota ennen nähneeni Winnipeg Jets-Los Angeles pelin suorana (tai siis sillä parin minuutin viiveellä jolla nuo toisetkin matsit ovat ilmeisesti tulleet)The Windy City kirjoitti:Näinä aikoina on kulunut tasan 10 vuotta siitä, kun Suomen TV-kanavilla nähtiin kaikkien aikojen toinen suora NHL-ottelu. Sehän oli Montrealin ja Philadelphian kohtaaminen kauden 95-96 avauskierrokselta.
(Se ensimmäinen suora NHL-peli oli kevään -95 viimeinen finaali NJ-DET.)
Mulla on ollut Canal plussa tätä ennen pariin otteeseen (sattumalta aina juuri kausien 01-02, 02-03 ja 03-04 aikoina...) vaikka tv-lupaa ei vielä ollut. Tänä aikana tv-lupa tarkastaja kävi pari kertaa soittelemassa ovikelloa soittamassa, mutta vaikka oven avasinkin niin en häntä sisään kutsunut (ei ole tapana tuntemattomia miehiä kotiin roudata).stiflat kirjoitti:Hitto kun tekisi mieli hommata Canal+, noiden Rangerspelien takia (nytkin näkyisi seasonopener, prkl) ja yleensä NHL:n takia, mutta luulen että sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen olisi tv-lupatarkasta ovella aika nopeasti todisteiden kera...:(
Tokihan tuo jäi vain ytitykseksi ja niinpä Jagr sai tilanteesta vielä jäähynkin. Se ei tosin Linkunkaan mielestä ollut estämisjäähy, niinkuin Jagrin toinen jäähy oli olevinaan... herranjestas vanhaa miestä.clayman kirjoitti:Linkulta kyllä muitakin oivallisia huomioita esim. "Jagr kiertää Jagrin".
dana77 kirjoitti:Mulla on ollut Canal plussa tätä ennen pariin otteeseen (sattumalta aina juuri kausien 01-02, 02-03 ja 03-04 aikoina...) vaikka tv-lupaa ei vielä ollut. Tänä aikana tv-lupa tarkastaja kävi pari kertaa soittelemassa ovikelloa soittamassa, mutta vaikka oven avasinkin niin en häntä sisään kutsunut (ei ole tapana tuntemattomia miehiä kotiin roudata).
tokihan meillä ei vielä tuolloin tv:tä _oikeasti_ ollut...
KPL kirjoitti:Meinasin jo tulla tänne haukkumaan Linkun maanrakoon, mutta sitten eräs lause sai minut toisiin ajatuksiin. "Syötä nyt sille Pitkäselle!"