Canal+ pelit 2005-06

  • 282 769
  • 2 151

Mogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
tiikeri kirjoitti:
Niin, kyllähän Eurosport 2:sen saa näkymään helpostikin lautasella, ilman että tilaa mitään Canalin maksupaketteja. Tuota kyseistä kanavaa kun katsellaan paljon muuallakin kuin Suomessa..

Aivan pitää vaa osoittaa lautanen kohti oikeata satelliittia. En nyt jaksa kattoo millä se näkyy. Tämän takia moottorisoitu lautanen ownaa =)
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Onneksi täällä on On Cable.. ei tarvi kun lähettää tekstaria niin johan alkaa Eurosport 2 näkyä ;) Simppeliä vai mitä?
 

crosby

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalapa
Pärde kirjoitti:
Kävin juuri vilkuilemassa asiaa Canalin nettisivuilta. Nythän tuon kortin digiboksiin saa 29€/kk. Satelliitin kautta saakin sitten näkymään SEKÄ Canalin ETTÄ Eurosport 2:n, ja tälle paketille tulisi hintaa 14€ enemmän kuukausitasolla. Ilmeisesti digiboksin ja lautasantennin toimittaa Canal.

Täytyykin tässä itse miettiä, otanko pelkän digikortin vai sekoanko täysin ja otan tuon satelliittipaketin.. Vaa'assa painavat taloudelliset realiteetit ja ajankäytölliset asiat.
Kannattaa varmaan pitää pää kylmänä. Harvalla on oikeasti aikaa katsoa 5-6 NHL ottelua viikossa. Itselle riittää hyvin tuo Canalin 3. Jos canalin päivät on muuten ti, to ja la, niin sittenhän avaus peli keskiviikkona ei siis tule televisiosta? :(
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
crosby kirjoitti:
Kannattaa varmaan pitää pää kylmänä. Harvalla on oikeasti aikaa katsoa 5-6 NHL ottelua viikossa. Itselle riittää hyvin tuo Canalin 3. Jos canalin päivät on muuten ti, to ja la, niin sittenhän avaus peli keskiviikkona ei siis tule televisiosta? :(

Joo, avausmatsit jää Canalin katselijoilta näkemättä. :( ES2 vissiin näyttää sen Rangers-Philly ottelun jos näyttää...
 

HemmoP

Jäsen
Missä on varmistettu, että Eurosport 2 rupeaa näyttämään NHL:a ?

Ja onko Suomen Canal+:lta myöskään varmistettu mitään ?

Olen lähettänyt muutaman kyselyn Canal+:aan, ja yllätys yllätys palvelu on yhtä paskaa kuin welho/htv/canal yleensäkin riippumatta onko kyse laskutuksesta, teknisestä tuesta tai muista tiedusteluista. Ei apua.

laittakaa toki postia :

info@canalplus.fi
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
HemmoP kirjoitti:
Missä on varmistettu, että Eurosport 2 rupeaa näyttämään NHL:a ?

Ja onko Suomen Canal+:lta myöskään varmistettu mitään ?

Tässä Dagens Meidia artikkelissa niin väitetään, http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=56896.

Myöskin Aftonbladet siitä aikaisemmin raportoi.

Perjantaina minulle htv:ltä ilmoitettiin että Canal+ näyttää pelejä kun aiemmin ei osattu varmana sanoa. Eurosport 2:sta tosin eivät osanneet sanoa mitään.
 

OrangeCrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja HIFK
Onkos mitään uutta tietoa milloin ja mistä?

Odottavan aika on pitkä...

:)
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Mitä tarvitaan, että saan Eurosport 2:n näkymään. Minulla on HTV:n kaapeli, jota kautta näkyy tavallinen Eurosport. Digiboxin hommaan lähipäivinä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
vetoo kirjoitti:
Mitä tarvitaan, että saan Eurosport 2:n näkymään. Minulla on HTV:n kaapeli, jota kautta näkyy tavallinen Eurosport. Digiboxin hommaan lähipäivinä.

Sä tarvit sen kanavapaketin jossa Eurosport2 on, taisi olla Forte.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Gags kirjoitti:
Tuon mukaan 14 Flyersien matsia kauden aikana.

Mikäli näin on niin ei Flyersin pelejä mitenkään erikoisen paljon tule, ti, to tai la pelejä Flyers kuitenkin omien laskujeni mukaan pelaa 41 joten mahdollisuus olisi niitä näyttää huomattavasti enemmänkin.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
vetoo kirjoitti:
Mitä tarvitaan, että saan Eurosport 2:n näkymään. Minulla on HTV:n kaapeli, jota kautta näkyy tavallinen Eurosport. Digiboxin hommaan lähipäivinä.


Joo nimenomaan Forten tarvii, HTV:llä on Fortesta tarjous lokaluun loppuun jossa saa 7 kuukauden kestotilauksessa yhden kk ilmaiseksi ja ilman avaus tai kortti maksuja.
 

HemmoP

Jäsen
ymmärtäisin vajavaisella ruåtsillani, että canal. norden ja eurosport ovat sopineet keskenään otteluiden jakamisesta ( mikäli niitä lähetetään ), mutta kenen kanssa on sovittu, että niitä yleensäkkään lähetetään ?

jotenkin haiskahtaa varsinkin tuo eurosportin osuus lähetyksistä.

no, onhan tässä vielä pari päivää aikaa canalilla/eurosportilla tiedotella asiasta, mutta jos on jo jotain sovittu, niin luulisi näkyvän jossakin muuallakin kuin yhden lehden pikku uutisena ? esim jommankumman kanavan nettisivuilla tai peräti ohjelmalistoissa.....
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Mitä pelejä ??

Onko missään julkistettu listaa Canalin näyttämistä peleistä esim ensi viikolta. Itse en ainakaan löytänyt mitään tietoa.

-paze-
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
HemmoP kirjoitti:
esim jommankumman kanavan nettisivuilla tai peräti ohjelmalistoissa.....

Joopajoo. Kyllä tässä kohta hermostuu rauhallisempikin kaveri. Mitään ei tiedoteta ja NHL käynnistyy viikolla. Kuka näyttää mitä ja koska? Uskomatonta puuhastelua koko perseily tämän asian kanssa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
bambamcam kirjoitti:
Joopajoo. Kyllä tässä kohta hermostuu rauhallisempikin kaveri. Mitään ei tiedoteta ja NHL käynnistyy viikolla. Kuka näyttää mitä ja koska? Uskomatonta puuhastelua koko perseily tämän asian kanssa.

HTV/Canal + löytää meikäläisen ohjelmakortin jonkun asioista vastaavan hanurista poikittain jossei NHL:ää tule C+:lta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
paze17 kirjoitti:
Onko missään julkistettu listaa Canalin näyttämistä peleistä esim ensi viikolta. Itse en ainakaan löytänyt mitään tietoa.

-paze-

Mitään sopimuksia ei ole olemassa, niin kyllähän otteluiden laittaminen tv-tietoihin olisi sangen erikoinen ratkaisu.
Canalin tilaus loppuu kyllä lyhyeen, jos niitä nhl otteluita ei sieltä tule ensimmäistäkään. Menivät vielä hintaakin nostaman kuspiät.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
HemmoP kirjoitti:
ymmärtäisin vajavaisella ruåtsillani, että canal. norden ja eurosport ovat sopineet keskenään otteluiden jakamisesta ( mikäli niitä lähetetään ), mutta kenen kanssa on sovittu, että niitä yleensäkkään lähetetään ?

jotenkin haiskahtaa varsinkin tuo eurosportin osuus lähetyksistä.

no, onhan tässä vielä pari päivää aikaa canalilla/eurosportilla tiedotella asiasta, mutta jos on jo jotain sovittu, niin luulisi näkyvän jossakin muuallakin kuin yhden lehden pikku uutisena ? esim jommankumman kanavan nettisivuilla tai peräti ohjelmalistoissa.....

Varmasti pelien näyttämisestä on sovittu nhl:llän kanssa en oikein ymmärrä kenen muun kanssa asiasta voisi sopia.

Niinhän sitä luulisi että jossain muuallakin ilmoitettaisiin mutta maanantaina uskon että ilmoitetaan ainakin Canal+:ssan osalta, jos silloinkaan ei veelä ilmoiteta sitten voi alkaa miettimään mikä on homman nimi. HTV:ltä minulle kuitenkin perjantaina sanottiin että pelejä tulee, ja sieltä pari aikaisempaa kertaa kommentoitiin että sopimusta ei ole joten heillä ei ollutkaan tapana väittää että pelejä tulee vaikka ei varmuutta ollut.

Kyllä minuakin Eurosportin osuus hieman epäilyttää mutta olisi se hieman outoa että Aftonbladet ja Dagens Media kummatkin asian vain keksisivät. Sitä en toisaalta ihmettele että Eurosportin sivuilta ei mitään tietoa löydy, sieltä ei kovin tarkkoja tietoja muistakaan Eurosportin oikeuksista löydy ja ohjelmatiedotkin ovat hieman epävarmoja ja kun asia on vielä tuore niin ei ihme että siellä ei ole tietoa.
 

HemmoP

Jäsen
steepler kirjoitti:
Varmasti pelien näyttämisestä on sovittu nhl:llän kanssa en oikein ymmärrä kenen muun kanssa asiasta voisi sopia.


Mmmmm no..... esim NHL:n tv-oikeudet omistavan Comcast tv-yhtiön kanssa ?

Comcast lähettää NHL:a OLN kanavalla. Eurosporttiin tämä liittyy kaukaisesti niin, että sama lafka omistaa oikeudet Tour de France kilpailuun jota siis on lähetetty eurosportilla.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Selailin tuossa eri nettiliittymiä, ja sitten eteeni osui Maxinett. Itse olen tuota kyseistä puljua vieroksunut, mutta nythän tuo vaikuttaa jopa hyvältä, jos nhl:ää tulee eurosport2:lta.
Meinaan nettiliittymä sisältää eurosport2 kanavan. Nettiliittymän laadusta en tiedä, joten siinä voi olla eroja muihin palveluntarjoajiin.

Itse muistelisin, että meillä näkyy nuo molemmat eurosportin kanavat kyllä ihan kiltisti ilman mitään forte paketin tilauksia. Voin toki olla myös väärässä.
Pitänee kuitenkin tarkistaa illalla, kun pääsee kotiin, että kuinka asian laita on.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
HemmoP kirjoitti:
Mmmmm no..... esim NHL:n tv-oikeudet omistavan Comcast tv-yhtiön kanssa ?

Comcast lähettää NHL:a OLN kanavalla. Eurosporttiin tämä liittyy kaukaisesti niin, että sama lafka omistaa oikeudet Tour de France kilpailuun jota siis on lähetetty eurosportilla.


Comcast ei mitään nhl:llän universaaleja oikeuksia omista vaan vain ja ainoastaan nhl:llän Yhdysvaltain kaapeli oikeudet.

Tourin oikeuksilla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, jälleen OLN omistaa Yhdysvaltain oikeudet Touriin mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten euroopassa Touria näytetään.
 

HemmoP

Jäsen
niin, samalla tavalla omistaa NHL-oikeudet kuin espn omisti edellisessä sopimuksessa. kansainvälisen levityksen hoiti ESPN International jolta canal+ osti muiden tavoin ottelut.

Tourin oikeuksilla ei olekkaan muuta tekemistä asian kanssa kunhan vaan on yhteinen tekijä eurosportin ja comcastin välillä ( kts. edellä ).

lisäksi tiedon murusena, että comcast omistaa messevän siivun Philadelphia Flyersista.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
HemmoP kirjoitti:
niin, samalla tavalla omistaa NHL-oikeudet kuin espn omisti edellisessä sopimuksessa. kansainvälisen levityksen hoiti ESPN International jolta canal+ osti muiden tavoin ottelut.

Tourin oikeuksilla ei olekkaan muuta tekemistä asian kanssa kunhan vaan on yhteinen tekijä eurosportin ja comcastin välillä ( kts. edellä ).

lisäksi tiedon murusena, että comcast omistaa messevän siivun Philadelphia Flyersista.

Mihin tietoon se perustuu että Canal+ osti oikeudet espn:ltä, en itse ainakaan mitään tälläistä tietoa ole nähnyt. Voihan se toki ollakin että espn omisti nhl:llän kansaiväliset tv-oikeudet sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä sen kanssa mitä Comcast mahdollisesti nyt omistaa. Kaikissa artikkeleissa joita minä olen nähnyt ei puhuta mitään kansainvälisistä oikeuksista mutta jos sinulla on esittää joku jossa puhutaan niin olsin sen kiinnostunut näkemään.


http://www.olntv.com/nw/article/view/1215/?tf=OLNPressCenter_articles.tpl&UserDef=true

Tässä linkissä ei ainakaan puhuta mitään kansainvälisistä tv-oikeuksista.
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPO:n alueella Forte-kanavapaketti poistuu ja tilalle tulee pitkälti samankaltainen XXL-paketti. Uusina kanavina on pari Disney-kanavaa ja National Geocrap. Paketista poistuu samalla Eurosport 2.

Ennen kuin teette pitempiä sopimuksia Forte-paketista pelkän ES2:n takia, kannattaa varmistaa omalta palveluntarjoajalta, että ES2 näkyy vielä 1.11. jälkeenkin.
 

Larkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Yksi vaihtoehto on se, että MTV3 alkaisi näyttämään pelejä digikanavallaan. Näin kuulin lähteeltäni. Selostajina toimisi Lindgren ja Saukkonen vuorotellen, kommentaattorina taas Timo Jutila. Olisipa nannaa... eikö?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös