Canal+ / Nelonen

  • 1 404 267
  • 5 294

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Turun Kaapelitelevisiossa on uusille asiakkaille aika hikininen tarjous, eikä kuulemma mitään tämän ihmeempää ole tulossa.

Aloitusmaksu nyt 30€ (norm. 50€) ja heinä-elokuun katselut kaupan päälle, kun hankit Kaapelikortin (20€/vuosi) ja jonkin tilattavan palvelun vähintään 6 kuukaudeksi (vars. tilausjakso alkaa syyskuusta).

Minua, vanhaa asiakasta, kiitettiin Canalin avaamisesta lätkäisemällä myös elokuusta lasku :|, onneksi ei sentään avausmaksua tarvitse enää maksaa.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ossi kirjoitti:
Et kai vain sattunut juuri ennen minua siihen tiskille tuossa yhden jälkeen?

Eniwei, nyt tilaamalla saa avausmaksun (30/15 €) pois, oli sitten vanha tai uusi asiakas TTV:llä. Ehtona vuoden sopimus. Valioliigan houkutus kävi liian suureksi. Piti ottaa paketti jo nyt.

En kyllä käynyt siihen aikaan siellä... vasta tuossa puoli neljän jälkeen :).

Tuollaisesta tarjouksesta se ei puhunutkaan mulle mitään. Oishan tuokin parempi, kuin ei mitään. Vielä kun pitäis löytää jostakin halpa, mutta hyvä boksi jostakin...
 

Weasels

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Heh, kehnosti on pojilla asiat sielä :) Mää sain ilman avausmaksua ja kuukausi ilmaseks vielä siihen kaupan päälle. Joku aika sitten kun ois ottanu niin ois boksinkin saanu...noh eipä tuo haitannu kun boksi oli jo.
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
AnaMasa kirjoitti:
Istu alas.. meinaan nyt rysähtää. Tilaa heti ja näe KAKSI VIIKKOA ILMAISEKSI!! WHOOO!

Huhuh, ovat sitten vaihtaneet ilmeisesti kuun vaihteessa tarjousta. Itse tilasin viikko sitten ja silloin sai 4 kk 3kk:n hinnalla ilman avausmaksua. Nyt olevassa tarjouksessa puoli vuotta maksaa 214 euroa! No kerrankin näin päin ;)

Tänään sitten tuo kortti saapui perille ja lopulta pienten ongelmien jälkeen sain kuvankin näkymään.
 

SjV

Jäsen
Syyskuun ohjelmisto julkaistu.

Nyt näyttää Canal+ Sportin ohjelmisto julkaistu ensi kuulta.

Koodi:
[B]15.9[/B]
18.15 SM-liiga-studio
18.30 SM-liiga: Joukkueet vahvistamatta Suora lähetys.
20.55 SM-liiga-studio
-----
21.45 SM-liiga: Joukkueet vahvistamatta Uusinta.

[B]16.9[/B]
08.00 SM-liiga: Joukkueet vahvistamatta Uusinta.
-----
15.00 SM-liiga: Joukkueet vahvistamatta Uusinta.


[B]20.9[/B]
18.15 SM-liiga-studio
18.30 SM-liiga: Joukkueet vahvistamatta Suora lähetys.
20.55 SM-liiga-studio
-----
22.55 SM-liiga: Joukkueet vahvistamatta Uusinta.

[B]21.9[/B]
08.00 SM-liiga: Joukkueet vahvistamatta Uusinta.
-----
15.30 SM-liiga: Joukkueet vahvistamatta Uusinta.

Juoni näyttää olevan sangen selvä ti/to vartin ennakko lätinät, sitten peli ja perään vielä loppulätinät. Myöhäisiltaan pikauusinta (hyvä hallilla olleille). Lisäksi vielä ke/pe uusinat kahteen kertaan.

[1] http://press.canalplus.fi/pressgrid.asp?guid=1EACC586-5C5A-497B-AC39-3989B111060E
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Olisiko jollain tietoa siitä, onko HTV:lta (eli Welho se taitaa wirallisesti olla) tulossa jotain tarjousta syksyksi? Tällä hetkellä ei ole mitään. Eli avaus 50€, katselukortti 20€/vuosi + katselumaksut. Kyllä tuo hieman kirpaisee avata, jos mitään alea ei saa.

Kävin kysymässä muutamaa asiaa tähän liittyen Sanomatalon asiakaspalvelupisteessä. Sanoivat siellä, että ehkä on mahdollisesti tulossa jotain tarjousta, varmaan avausmaksu tai jotain ehkä voi olla pienempi... tai sitten ei... ehdottomasti ainakin ennen on joskus jotain ehkä kai ollut syksyisin, kun ihmiset palaa lomilta.

Toinen, mistä sain infoa, oli hieman negatiivisempi uutinen - en tiedä onko asiasta mainittu jo tässä ketjussa. Katselumaksu nousee lokakuun alusta 29e/kk, mutta sitä ennen tehtyihin kestosopimuksiin saa vanhalla hinnalla. Lisäksi mukaan tulee kaksi uutta leffakanavaa. Tämän sain ihan paperiprinttinä, joka oli päivätty 25.7.2005.

Mutta jos jossain joku näkee/kuulee Helsingin kaapeliverkon tarjouksia C+:sta, saa laittaa viestiä. Kiitokset.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Grub kirjoitti:
Pistetään nyt tähän ketjuun hieman tietoa Tampereen kaapelitilanteesta, jos joku täältäpäin oleva ei vielä tiedä. Eli ttv:ltä (Tampereen tietoverkko, joka siis vastaa canal+:n jakelusta tampereen kaapelissa) on tulossa jonkinlainen tarjous myöhemmin syksyllä, ei vielä liigan alkuun mennessä, mutta ehkä syyskuun lopussa tai lokakuun alussa. Ja kuulemma turha on odottaa sellaista tarjousta, jossa saisi boxin kaupanpäälle. Itse kävin tänään ttv:n konttorissa kysymässä ja tällaista informaatiota myyjältä sain.

Itse taas tänään kyselin tuota ja sanottiin että tarjous tulee syyskuun alussa ja kuulemma tarjousta jaellaan silloin kaikkiin talouksiin, joten siltä ei voi välttyä. Myyjä veikkasi, että aloitusmaksun (30 €) välttää, kaapelikortti (20 €) on ensimmäisen vuoden osalta ilmainen sekä Canalista tulee jokin tarjous. Itse päätin nyt sitten odotella syyskuun alkuun.
 

JPL

Jäsen
Itsekkin tilasin tänään tuon Canalin ja sain samalla tiedon, että Lokakuussa hinta nousee 29€/kk:ssa, joten tuo pitää paikkansa.

Oulussa ainakin homma toimii DNATV:n kautta, jossa ei tarvinnut maksaa tuota 50€ avausmaksua, kun tilasi palvelun tekstiviestillä tai netistä... ja kun kumpikaan noista ei jostain palveluntarjoajasta johtuvasta syystä toiminut, niin sain sen ilman avausmaksua myös puhelimella tilattaessa. Mitään sen kummempaa alennusta kaapeliin ei näy saavan.

Mutta ainahan sen voi ottaa Canal-Digitalina ja saa sillä 50€ avausmaksulla digiboxin+sateliittilautasen ilmaiseksi ja vielä 2vk ilmaista katseluaikaa ja jotain muitakin etuja. Huonona puolena on se, että lysti pitää ottaa 12kk kestotilauksena.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
E kirjoitti:
Olisiko jollain tietoa siitä, onko HTV:lta (eli Welho se taitaa wirallisesti olla) tulossa jotain tarjousta syksyksi? Tällä hetkellä ei ole mitään. Eli avaus 50€, katselukortti 20€/vuosi + katselumaksut. Kyllä tuo hieman kirpaisee avata, jos mitään alea ei saa.
Tulevista alennuksista ei ole tietoa, mutta katselin tuolta Welhon sivuilta, niin jos esim. Canal+:n tilaa netin kautta (Welho verkkokauppa), niin silloin säästyy käsitykseni mukaan tuolta 50 eekin avausmaksulta.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis canal+ ei ilmeisesti näy diginä kaapelissa, mutta aikaisemmin puhuttiin jostain kaapelikortista. Käykö se kenties digiboxin kortinlukijaan?
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Padis kirjoitti:
Siis canal+ ei ilmeisesti näy diginä kaapelissa, mutta aikaisemmin puhuttiin jostain kaapelikortista. Käykö se kenties digiboxin kortinlukijaan?
Canal+ nimenomaan näkyy diginä kaapelin kautta.
Ja tuon kaapelikortin tarvitsee, jotta saa salauksen purettua.
 

jarppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyselin TTV:ltä myös Canal+:sta. Pakko sitä on lähteä ostoksille sinne kanavakauppaan. Alla osa TTV:ltä tulleesta vastauksesta sähköpostiini:

Canal+ -kanavapaketti maksaa tällä hetkellä 27€/kk ja sisältää 5
kanavaa. Lokakuun alusta hinta nousee 29€/kk ja pakettiin tulee 2
kanavaa lisää.

Muut kustannukset:

Aloitusmaksu 30€
Ohjelmakortti 20€/vuosi
En todella pidä tuota ylivoimaisena maksuna. Maksan mielelläni siitä, että saan katsoa toivottavasti laadukkaasti tehtyä urheiluohjelmaa.
 

Team Tölkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suljettu liiga ja Kummola
Asiaan !
Kuka mahtaa selostaa pelit ?
J-P Jalo ??
Ei kai vaan se losohanuri L.Ruohola osallistu omalla idioottimaisella tunaroinnillaan ohjelman pilaamiseen? Eikö nää inkakorhoset ole jo nähty !!
Jos ei ole muuta kysyttävää ja sanottavaa kuin tunnelman kertominen ja pelaajilta ääliömäisten itsestäänselvyyksien kysely, niin ei käyttöä.
Tarvitaan joku, joka ymmärtää lajia ja osaa lukea pelinhengen..joku jolla on aito oikea palo peliin. Ehkä huono ehdotus, mutta joku Petteri Sihvosen tyylinen..ainakin urheilulehdessä uskaltaa sanoa ääneen kipeitäkin asioita. Eli joku Pasi Rautiaisen intohimolla varustettu lajifani, niin saadaan kerrankin jotain eloa studioon.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Team Tölkki kirjoitti:
Asiaan !
Kuka mahtaa selostaa pelit ?
J-P Jalo ??
Ei kai vaan se losohanuri L.Ruohola osallistu omalla idioottimaisella tunaroinnillaan ohjelman pilaamiseen?.
Onko sinulla parempi selostajia vapaana tällä hetkellä ? Mielestäni Ruohola on edelleen asiallinen ja pirteä toimittaja olen itse ainakin aina tykännyt.
 

Lape7

Jäsen
Team Tölkki kirjoitti:
Asiaan !
Kuka mahtaa selostaa pelit ?
J-P Jalo ??
Ei kai vaan se losohanuri L.Ruohola osallistu omalla idioottimaisella tunaroinnillaan ohjelman pilaamiseen? Eikö nää inkakorhoset ole jo nähty !!

Tämän viestin jälkeen pidän sinua tosi järkevänä tyyppinä. Onnea elämääsi, sitä tarvitset.
 

J.Petke

Jäsen
Ei taida tulla mitään ihmeellistä tarjousta ennen liiganalkua kun nykyinen "kaksi viikkoa ilmaiseksi" tarjous on voimassa 30.9 asti. Itse olen ajatellut että voisin välttää tuon 50€ avausmaksun jos odottaisin tarjousta mutta kai se on jo pistettävä tilaukseen ja kärsittävä se 50€. Noh rahaa se vain on. Ja näkeehän sitten liigan alusta asti.
 

Marek#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SaPKo
E kirjoitti:
Olisiko jollain tietoa siitä, onko HTV:lta (eli Welho se taitaa wirallisesti olla) tulossa jotain tarjousta syksyksi? Tällä hetkellä ei ole mitään. Eli avaus 50€, katselukortti 20€/vuosi + katselumaksut. Kyllä tuo hieman kirpaisee avata, jos mitään alea ei saa.


Onko siis muka niin että tuo kortti pitää uusia vuosittain? Tuskin...
 

SjV

Jäsen
Marek#3 kirjoitti:
Onko siis muka niin että tuo kortti pitää uusia vuosittain? Tuskin...
Kortin vuosimaksu on 20€, joten siis kyllä pitää. Tiedä kuinka paljon sitten tuossa kortin hinnassa on ilmaa ja kuinka paljon Conax-salauslisenssimaksua ja muita ns. pakollisia kuluja.
 

JPL

Jäsen
SjV kirjoitti:
Kortin vuosimaksu on 20€, joten siis kyllä pitää. Tiedä kuinka paljon sitten tuossa kortin hinnassa on ilmaa ja kuinka paljon Conax-salauslisenssimaksua ja muita ns. pakollisia kuluja.

Siis ei sitä korttia tarvitse uusia - mutta maksaa se vuosimaksu pitää. Toisaalta sillä saa ainakin täällä näkyviin sitten digin kautta MusicTV:n, TV5:n sekä DW:n... vaikka en kyllä tiedä, kuka noita katsoo.... Siellä tulee myös muutaman kerran vuodessa joitain ilmaisia kanavia viikoksi / kuukaudeksi. Tai niin ainakin luvattiin, sen ostaessani - vielä en ole semmoisia nähnyt.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Marek#3 kirjoitti:
E kirjoitti:
Olisiko jollain tietoa siitä, onko HTV:lta (eli Welho se taitaa wirallisesti olla) tulossa jotain tarjousta syksyksi? Tällä hetkellä ei ole mitään. Eli avaus 50€, katselukortti 20€/vuosi + katselumaksut. Kyllä tuo hieman kirpaisee avata, jos mitään alea ei saa.


Onko siis muka niin että tuo kortti pitää uusia vuosittain? Tuskin...

Mistähän tuo 50€ avausmaksu on ilmestynyt? Itse tilasin pari päivää sitten welhon sivuilta Canal plussan sekä ohjelmakortin ja hinta oli 20€/vuosi kortin osalta + 27€/kk Canal plus. Hinnaston mukainen avausmaksu on sitäpaitsi 30€. Verkosta ostaessa sitä ei näköjään tule, ainakaan tilauksen yhteenvedossa ei ollut mitään mainintaa avauksesta. Posti kestää tietysti muutaman päivän eli jos on kiire, niin kortin saanee nopeammin suoraan myymälästä. Digiboksikin tuli hankittua (toppy femma tietty) toissa päivänä. Nyt enää odotellaan kelien huonontumista, että voi hyvällä omatunnolla töllöttää töllöä :)
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Uncle Becker kirjoitti:
Marek#3 kirjoitti:
Mistähän tuo 50€ avausmaksu on ilmestynyt?

Itse asiassa tuolla Welhon myymälässä Sanomatalossa asiakaspalvelija puhui 50 euron avausmaksusta, mutta listalla tuo on näköjään kyllä 30 euroa. Mun moka ilmeisesti, taisi kyseinen henkilö tarkoittaa, että 30 euroa avauksesta + 20 euroa kortista tekee 50 euron aloitusmaksun tai jotain. Mutta olin ilmeisesti itse käsittänyt väärin. 30 euroa se on.
 

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Katselin Canal+:n sivuilta löytyvän mainoksen, jossa mainostettiin Canal+:a ilman avausmaksua, jos ottaa kanavat puoleksi vuodeksi. Samalla saa yhden vapaavalintaisen kanavapaketin ilmaiseksi kuukaudeksi. Tarjous koski käsittääkseni kaapelitalouksia.

Milloin tarjous tulee voimaan, ei ole tietoa. Ehkä kuun lopussa.

Video

Nyt, kun katsoo tuota linkin päivämäärää, voi kyseessä olla vanha mainos. Odotellaan kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös