Viestin lähetti erkkeri
on aivan liian paljon.
taas yksi askel lähemmäksi nais-lätkää. aina koskiessa vähintään 3 ottelua.....
eiköhän pelirangaistus olisi riittänyt.
Viestin lähetti Suomi-Salama
Huh huh. Sinun mielestäsi ilmeisesti vastustajan kunnioittaminen kuuluu vain nais-lätkään... Kaiketi olet vain hyvilläsi siitäkin, jos joku vetää sinua nakkikioskijonossa turpaan? Tai sitten tuo oli huumoria, jota minä en ymmärtänyt.
Rangaistus oli oikea ja linjassa muiden vastaavien törttöilyiden kanssa, vrt. esim tapaus Ton.
Viestin lähetti erkkeri
linjassa ollaan, tosiaan. Ja totean linjan olevan naurettavan kevyt.
toistan siis itseäni ja sanon pelirangaistuksen olevan maksimi tästä pikku-miehen taklauksesta.
Viestin lähetti The Rock
Oikein meni mun mielestä pelikiellon pituus, mut voisin vaihtaa sen myös siihen et M.Mäkinen sais hakata Nti.Calounin ilman että kaiken maailman Virtaset taikka MElomot/TElomot tulee urputtamaan väliin!:D
Viestin lähetti #12
...
[Allekirjoittanutta on nyppinyt tämän caluunin hyppelyt, pomppimiset, huitomiset ja munattomat ärhentelyt jo muutaman vuoden. Onneksi ei enää omaa jengiä likaa]
Viestin lähetti The Rock
Oikein meni mun mielestä pelikiellon pituus, mut voisin vaihtaa sen myös siihen et M.Mäkinen sais hakata Nti.Calounin ilman että kaiken maailman Virtaset taikka MElomot/TElomot tulee urputtamaan väliin!:D
Huh huh. Sinun mielestäsi ilmeisesti vastustajan kunnioittaminen kuuluu vain nais-lätkään... Kaiketi olet vain hyvilläsi siitäkin, jos joku vetää sinua nakkikioskijonossa turpaan? Tai sitten tuo oli huumoria, jota minä en ymmärtänyt.
Rangaistus oli oikea ja linjassa muiden vastaavien törttöilyiden kanssa, vrt. esim tapaus Ton.
Viestin lähetti ribis
Aivan liian kova rangaistus, pelirangaistus olis ollu ok.
Caloun lisä taas mukana, niinkun koko kauden sai Jania kohdella kaukalossa melkein miten tahtoo.
Suomi-Salamalta yllättävää kommenttia Jypin suunnalta, samassa linjassa tuo kommentti sen TPS-Blues sopupelin kanssa.
..Onneks ei kuitenkaa Urpo "Jyp" Helkovaara enää jakele näitä rangaistuksia, ei varmaan 3 peliä olis riittäny enää.
Viestin lähetti ribis
Aivan liian kova rangaistus, pelirangaistus olis ollu ok.
Caloun lisä taas mukana, niinkun koko kauden sai Jania kohdella kaukalossa melkein miten tahtoo.
Suomi-Salamalta yllättävää kommenttia Jypin suunnalta, samassa linjassa tuo kommentti sen TPS-Blues sopupelin kanssa.
..Onneks ei kuitenkaa Urpo "Jyp" Helkovaara enää jakele näitä rangaistuksia, ei varmaan 3 peliä olis riittäny enää.
Voi herranjestas, toki ymmärrän, että jokainen katsoo asiaa pikkuisen oman suosikkijoukkueen väristen lasien läpi, mutta luulisi sitä kykenevän edes jonkinlaiseen objektiivisuuteen, vaikka onkin Blues-fani...
Caloun on varmasti pelaaja, jota ronkitaan ja revitään jokaisessa ottelussa. Minä uskon sen, koska Petr Ton on JYP:ssä aivan samanlaisessa asemassa. Taitopelaaja kärsii liigassa, koska tuomarit eivät anna yhtä herkästi jäähyä, jos Ton tai Caloun ovat läpiajossa ja heidät vedetään nurin, kuin jos läpiajossa olisikin joukkueen peruspakki. Silti se ei oikeuta sen paremmin Calounilta kuin Tonoltakaan tuommoisia otteita. Vastustajaa ei saa yrittää tahallaan vahingoittaa ja molemmissa tapauksissa, Ton ja Caloun, kyse oli vastustajaan kohdistuvasta teosta, jossa olisi voinut käydä todella huonosti. Siksi rangaistukset olivat perusteltuja ja ennen kaikkea ne olivat linjassa toisiinsa nähden. Mitään Caloun-lisää tuossa ei kyllä ollut.
En siis oikein ymmärrä, miten vihjailet minun tässä kirjoittavan jotenkin tietynlaisesti värittynyttä kommenttia, kun en ainakaan puolustele omiani ja ymmärrän jopa Calounia... Aivan samalla tavalla käsitän, että pojalla petti hermo jatkuvaan repimiseen ja roikkumiseen kuten Tonollakin. Mitä TPS-Blues peliin tulee, pidän peliä kummallisena pelitapahtumiltaan ja oudoksun kovasti. Silti minulla ei kyllä ole näyttöjä esittää sopupelistä. Paremminkin puhuisin korkeintaan Tepsin taktikoimisesta...
Urpo Helkovaaran toimet tuskin ovat olleet kovinkaan Jyppiä suosivia, vaikka mies Jyväskylästä onkin. Naurettavia tuollaiset vihjailut. Eiköhän Upi ole juuri hyvillään Bluesin kaltaisten rahaseurojen ilmestymisestä liigakartalle, olkoot näillä perinteitä ja ammattitaitoa eli ei...
ps. Jos taas olet lähtökohtaisesti sitä mieltä, että Caloun ei tehnyt mitään paheksuttavaa, en viitsi kanssasi edes keskustella. Sieltä Espoostahan on ennenkin tullut näitä käsityksen oikeasta ja väärästä kadottaneita teinitappajia...
Sieltä Espoostahan on ennenkin tullut näitä käsityksen oikeasta ja väärästä kadottaneita teinitappajia...