Dissonanssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Moderaattorit
Heh. Taisit ihan itse hoidella nyt tämän asian. Eiköhän moderaattorit tämän arvuuttelun jälkeen teikäläiselle totuuden kerro.
En edelleenkään ole moderaattori, enkä edes halua olla.
Aattelitko nyt vielä kuinkakin paljon (itse)moderoida tässä? Nämä viestit voit hoitaa myös yksityisviestein.
edit. Tarkennetaan vielä sitten koko hommaa. Vaikka nimimerkki Henkka kaikkensa tekeekin ajaakseen käärmettä pyssyyn, niin itse en arvuutellut sen enempää moderaattorien nimimerkeistä. Toin esille nämä omaan silmääni kummalliset yhteensattumat ja lainalaisuudet. Selityksiä näille voi olla monia, kuten esimerkiksi se, että joku aivan muu nimimerkki tuntee sympatiaa Detroit-ketjua kohtaan tai sitten nimimerkki Henkkaa kohtaan ja tästä syystä sitten allekirjoittanut saa herkästi piiskaa kuten on nähty. Eli se, että nimimerkki Henkka väittää minun vihjailleeni, ei tarkoita, että näin olisin tehnyt.
Jokainen voi siis itse näitä vaihtoehtoja miettiä. Se on totta, että viestissä kohdistin selkeätä kritiikkiä moderaattoreita kohtaan, mutta tätä ei mielestäni säännöt kiellä, ellei sitten oteta käyttöön "kaatopykälää". Eli jos moderaattorit lähtee tästä pelikieltoa jakamaan, niin olisi vähintäänkin toivottavaa, että sieltä tulisi sitten perustelut päätökselle, muussa tapauksessa touhu menee jo pahan mielivaltaisuuden puolelle.
Viimeksi muokattu: