Nimikkobiisi löytyy tällä hetkellä ainakin spotifystä. Ja kyllähän tämä hyvältä kuulostaa.Lokakuun 23. päivä tulee Pomolta uusi albumi "Letter to you". E Street Band on mukana myös.
Nimikkobiisi löytyy tällä hetkellä ainakin spotifystä. Ja kyllähän tämä hyvältä kuulostaa.
Nimikkobiisi löytyy tällä hetkellä ainakin spotifystä. Ja kyllähän tämä hyvältä kuulostaa.
Täydellä Olympiastadionilla tämä:
Tämän haluaisin kokea paikan päällä.
Äsken kolahti postiluukusta Pomolta saapunut kirje minulle. Nykyään ei tahdo levyt tulla enää julkaisupäiväksi perille vaan saa aina seuraavaan viikkoon odotella, joten kelpaa näin jopa ennakkoon saatuna hyvin. Pitääpä pistää kuunteluun.
Äsken kolahti postiluukusta Pomolta saapunut kirje minulle. Nykyään ei tahdo levyt tulla enää julkaisupäiväksi perille vaan saa aina seuraavaan viikkoon odotella, joten kelpaa näin jopa ennakkoon saatuna hyvin. Pitääpä pistää kuunteluun.
Mistä tilasit? Itse tilasin Brucen omasta kaupasta sen spessuvinyylin ja vielä ei ole edes lähetetty..
Levykauppa Äx. Eilen katsoin tilauksen statusta sivuiltaan (uutta tilausta tehdessä) ja siellä luki, että levyä ei ole vielä lähetetty. Tästä sitten oli helppo päätellä, että tulee vasta joskus ensi viikolla. Nykyään kun nuo eivät enää liiku päivässä kuten aiemmin, vaan vähintään kaksi päivää saa lähetyksestä odottaa - joskus monta päivää pidempäänkin. Kaksi aiempaa ennakkotilausta viime kuukausina tulivat myös julkaisupäivän sijaan perille seuraavana maanantaina ja olikohan keskiviikkona.
Oli siis aikamoinen yllätys, kun tuo postiluukusta ilmestyi. Ja nyt Äxän sivuilla lukee, että olisi lähetetty 22.10. Eli joko siis on ollut asialleen omistautunut posteljooni asialla, joka toimitti tuon kirjeen suoraan Kuopiosta minulle tänne Vaasaan, tai sitten tuo lähetys oli unohtunut merkata aiemmin. Eipä ole toki kauheasti ongelmaa asian kanssa, kun näin päin meni pitkästä aikaa.
Tulinpa hyvälle mielelle jutusta. Melko harvinaista Iltasanomien jutuista.Ilta-sanomissa Pomon haastattelu:
Bruce Springsteen, 71, paljastaa erikoishaastattelussa, miten hän on voinut raskaiden aikojen keskellä – nämä asiat pitävät ”Pomon” järjissään
Bruce Springsteen, 71, puhuu harvinaisessa haastattelussa ikääntymisestä ja Yhdysvaltain presidentinvaaleista – ja vastaa IS:n kysymykseen, mikä hänet tekee onnelliseksi näinä vaikeina aikoina.www.is.fi
Viikko enää!