Mainos

Brittien Lehdistö, tuo formulatiedon raamattu

  • 4 116
  • 60

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kimin johto ei ole vitsi vaan ihme ottaen huomioon McLada tallin toiminnan mennä vuosina. Tällä kaudella ei ryssimisiä ole pahemmin ollut, jos nyt ei tallin viime skaban kahta sekkaa Montoyan viimeistä varikkokäyntiä pidempää ja ratkaisevaa mokaa oteta huomioon.
McLada talli ja britit saavat kiittää suomalaisia kuskeja siitä, että ovat yleensä viime vuosina pysyneet kärkikahinoisssa mukana. Oma poika David "Lapiopää" Coulthard on ollut lähinnä samanlainen vitsi kuin englantilainen keittiö.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti PeteX
Oma poika David "Lapiopää" Coulthard on ollut lähinnä samanlainen vitsi kuin englantilainen keittiö.
Mitenkä muuten enklantilaiset suhtautuvat Coulthardiin? Skottilainen kun on. Minulla on hieman vaikea uskoa että he kiljuvat pubissa riemusta jos hän voittaa.
Itse olen aina ihmetellyt hänen lausuntojaan. Huolimatta hyvistä autoista ja kisoista hän ei ole koskaan päässyt pidemmälle kuin jonkun yksittäisen kisan voittoon.

Häkkisen aikaan molemmilla oli samat lähtökohdat, mutta hän jäi varjoon. Nyt hän starttaa samalta viivalta Kimin kanssa ja on jäämässä taas varjoon. Taitaa olla hankala paikka Taavetilla tällä hetkellä. Nyt kun olisi aika todistaa jo alkaa todistamaan että sanojen takaa löytyy myös tekoja.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti finnishninja
Jos nyt kuitenkin haluat alkaa halkomaan hiuksia, niin onhan Kimi todistanut paljonkin. Hän on todistanut mm että:

- Hän pystyy voittamaan F1 kisan.
- Hän pystyy sijoittumaan toiseksi jne.
- Hän pystyy ajamaan Montoyan perässä koko kisan.
- Hän pystyy ajaaman koko kisan läpi ja tuomaan auton maaliin.

Onhan tuossakin enemmän kuin suuri formulakuski Mika Salo on saavuttanut.



Kimi on todistanut, että MCLaren on saanut rahalleen vastinetta.
Onhan näitä tallipaikasta maksaviakin siellä ympyrää ajamassa.
David on todistanut aivan päinvastaista.

Akkarintamallakin on David kunnostautunut enemmän. Kimillä on vain yksi kotimainen missirumilus kainalossa, mutta David on saanut huomattavan naistenmiehen maineen.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ei todellakaan paskapuhetta. Viimekin kisassa kuulemma Montoya painoi heti lähdössä ohi (En nähnyt lähtöä), sitä edellisessä GP:ssä melkein kaikki jotka pääsivä Räkän perään kiinni menivät ohi. Ja kaikista suurimpana: Räikkönen ei ole McLarenilla pystynyt lähes puolentoistakauden aikana yhteenkään paalupaikkasuoritukseen ja vain yhteen voittoon. Suomalainen media ylihypettää reilusti.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti mixu
Nyt kun finnishninja tuli taas vähätteleen Suomalaisia niin vois kysyä että missä ne Ruotsalaiset formula ja rallikuskit on?
Ei taida tuosta lintukodosta tulla yksilöitä sillä sehän vois loukata muita jos tulis hyvä kuski.

No kyllähän viime viikkoina kyseenalaista kunniaa saavuttanut Björn Wirdheim saattaa olla tämän kauden jälkeen hyvinkin lähellä paikkaa joko F1- tai CART-sarjasta. Joten saattaa siellä radalla ensi kaudella olla Kimin seurana naapurimaamme edustajakin.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti msg
Onhan tuossakin enemmän kuin suuri formulakuski Mika Salo on saavuttanut.
Salo ei tainnut voittaa yhtää kisaa - paperilla. Hockenheimin toinen sija oli tosin moraalisesti Mikan voitto. Hänhän päästi Irvinen ohi kaksi kertaa samassa kisassa. Tilastot puhuvat puolestaan. Mutta jos leikimme hieman ajatuksilla. Eihän Kimikään pärjännyt sen kummemmin ajaessaan Sauberilla. Jos Mika Salolla olisi ollut samat resurssit takanaan kuin Shumilla, Mika Häkkiselle ja kumppaneilla, olisi hänellä todennäköisesti enemmän kamaa palkintokaapissa. Vai uskooko joku että Mika Häkkinen olisi maailmanmestari jos hän olisi ajanut Sauberilla? Tai Shumi Toyotalla?
Kimi on todistanut, että MCLaren on saanut rahalleen vastinetta.
Ehdottomasti. Kimi kuuluu takuulla tallin tulevaisuuden suunnitelmiin ihan eri tavalla kuin David Coulthard.
Akkarintamallakin on David kunnostautunut enemmän. Kimillä on vain yksi kotimainen missirumilus kainalossa, mutta David on saanut huomattavan naistenmiehen maineen.
Davidillä on ollut tosiaankin monta ylisimoa piikkikikkiä varikolla monitoriin tuijottamassa. Taitavatten vain olla hieman vanhempia kuin Kimin läskijalat:-)
 
Viimeksi muokattu:

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti finnishninja
Mutta jos leikimme hieman ajatuksilla. Eihän Kimikään pärjännyt sen kummemmin ajaessaan Sauberilla. Jos Mika Salolla olisi ollut samat resurssit takanaan kuin Shumilla, Mika Häkkiselle ja kumppaneilla, olisi hänellä todennäköisesti enemmän kamaa palkintokaapissa. Vai uskooko joku että Mika Häkkinen olisi maailmanmestari jos hän olisi ajanut Sauberilla?

Eikös tässä lajissa kaikkein suurin haaste ole päästä oikeaan talliin? Tämä rattijuopumuksesta kiinni jäänyt vantaalainen on aina ollut muualla kun menestyksen kannalta tärkeä tallipaikka jako on suoritettu.

Ei niitä resursseja jaeta demokraattisesti. Tallipaikka huipputallissa on kai todistus ainakin tärkeiden taustavoimien toimivuudesta ja kai samalla myös kuskista.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti msg
Eikös tässä lajissa kaikkein suurin haaste ole päästä oikeaan talliin? Tämä rattijuopumuksesta kiinni jäänyt vantaalainen on aina ollut muualla kun menestyksen kannalta tärkeä tallipaikka jako on suoritettu.

Ei niitä resursseja jaeta demokraattisesti. Tallipaikka huipputallissa on kai todistus ainakin tärkeiden taustavoimien toimivuudesta ja kai samalla myös kuskista.
Totta, paikat eivät ole jaossa ihan miten vaan ja tuuria pitää olla myös matkassa, elikkä jos Kimillä olisi ollut oikein hyvä säkä, hän olisi lykännyt jalkansa oven väliin juuri silloin kun Ferrari tarvitsi uuden kuljettajan. Ajoitus pitää olla sataprosenttinen kun kärkitalli katselee uutta kuskia.

Kärkitalleista puhuttaessa voimme mainita oikeastaan vain kolme, Ferrarin, McLarenin ja Williamsin jos haluaa päästä urallaan nopeasti eteenpäin ja saada mahdollisuuden mestaruuteen. Viime vuodet näyttävät, että tallit sijoittavat kuljettajiin muutaman vuoden kerrallaan ja silloin on vaikea päästä sisään, oli sitten miehen nimi Räikkönen tai Salo. Oikealla hetkellä kaikki on tosin mahdollista.

Salosta sen verran että ihmettelen sitä miksi Ferrari valitsi Barrichellon vaikka Salo antoi hyvän näytön Hockenheimissä. Ehkä sopimus oli jo allekirjoitettu tai jotain muuta.

Olen pannut merkille että Mika Salosta puhutaan usein negatiivisin termein, näin tekevät jopa suomalaiset Suomessa... Mistähän moinen?
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti finnishninja


Olen pannut merkille että Mika Salosta puhutaan usein negatiivisin termein, näin tekevät jopa suomalaiset Suomessa... Mistähän moinen?

Johtuiskohan siitä, että Salon käytös ei ole tyypillistä suomalaista, eli nöyrää. Salo puhuu ehkä enemmän kuin mitä teot antavat aihetta, ja se nyppii ehkä suomalaisia, jotka ovat luonteeltaan vaatimatonta kansaa, ja omia vahvuuksia ei puheilla tuoda hevin esille, vaikka aihetta olisikin.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Olen pannut merkille että Mika Salosta puhutaan usein negatiivisin termein, näin tekevät jopa suomalaiset Suomessa... Mistähän moinen?"

Suomalaisessa luonteessa on kaksi majoranttia piirrettä, ääretön kateus ja näennäinen vaatimattomuus/omista saavutuksista vaikeneminen.

Eli kun Mika Salo about jatkuvasti kehuu itseään niin suomalaiset eivät oikein pidä siitä koska:
1. ihmiset ovat pohjimmiltaan kateellisia
2. Ihmiset eivät hyväksy sitä että joku tuo omia saavutuksiaan esille/esittää suoraan omia mielipiteitään itsestään.

3. Toisaalta Salo puhuu enemmän kuin tekee, eli saavutukset ovat huomattavasti puheita pienempiä.

nämä 3 yhdessä yleisesti saavat ihmiset inhoamaan Saloa.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Hmm.. paljon mahdollista. Yllättävää kuitenkin, sillä Mika Salohan on viilettänyt pitkin maailmaa Suomenlippu kyljessä omaa maataan maailmankartalle nostaen. Noh, en ole kuullut enkä nähnyt koskaan miehen puhuvan, vaan minulle hän on sillä tasolla mitä hän on ajamalla näyttänyt, elikkä ihan hienoja suorituksia.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Otsikkoon palatakseni, ko. kirjoituksessa paistaa läpi pahasti pettymyksen tuoma katkeruus. Tässä ketjussa on hyvin osoitettu Brittien puhuneen pelkkää paskaa. Minäkin kyselisin kirjoittajan mielipidettä Burnsista. Taitaa kuitenkin olla Briteille ikävä tosiasia se, että Räikkönen on ainoa kuka pystyy Ferraria ja Schumia tosissaa uhkaamaan tällä hetkellä ja heidän oma poikansa ei siihen ikinä ole pystynyt, eikä todennäköisesti ikinä pysty.

Niin eihän Räikkönen "mitään" ole vielä saavuttanutkaan, meinaan kyllähän nyt kuka tahansa pääsee MCLarenilla ajamaan. Räikkösen saavutukset taitaa kuitenkin olla vasta edessä päin.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti TBK
Räikkösen saavutukset taitaa kuitenkin olla vasta edessä päin.
Kyllä, Räikkönen on juuri aloittanut uransa äfykkösissä.
Mitenkä se oikein on tämän Brittien "oman pojan" kanssa? Minun jakeluuni ei sitten millään sovi että he olisivat katkeria siitä että Kimi menestyy tällä hetkellä paremmin kuin David Coulthard. Jos he jotenkin liittävät nämä kaksi toisiinsa niin luulisi tilanteen olevan päinvastoin - elikkä pientä vahingoniloa a´la suomalaisten kun nuuskahuulella vastustaa. Davidhän EI ole englantilainen!
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
F1 lienee kuten moni muukin moottoriurheilulaji, jossa radan ulkopuolella ratkaistaan jo potentiaaliset voittajaehdokkaat.
Samaa kai voi sanoa rallista? Skodalla ei MM-sarjaa voita vaikka kuinka ajaisi ja keikkuisi Sotkan mainoksissa.

Siis kisa alkaa jo alemmissa sarjoissa ja kuljettaja, jolla on paras yhdistelmä ajotaitoa ja taustavoimia saa tilaisuuden näyttää osaamisensa.

Kova voitto tässä lajissa on saada tallipaikka huipputallissa. Se mitä sillä voitolla tekee onkin jo eri juttu.
Ja kai sen Frankinkin tallista huomaa, että huippuatallipaikkakaan ei takaa menestystä, jos talli ei ole huippuiskussa.
Ajoihan Hakkinenkin Brucen romulla. jossa Pösön kone laukesi vähän väliä.

Itse kisathan on paras katsoa koosteena, jossa mukana lähtö, varikko ja ruutulippu.
Jos jostain kumman syystä tapahtuisi hieno ohitus, olisi se hyvä lisätä koosteeseen.

Ohitusten määrästä purnaaminen vaikuttaa samanlaiselta kuin jääkiekon maalimäärien laskusta huolehtiminen.
Molempiin asioihin saadaan muutos vain katsojien vähentyessä, koska molemissa lajeissa katsojien määrä on elintärkeä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Derby Country
Ei todellakaan paskapuhetta. Viimekin kisassa kuulemma Montoya painoi heti lähdössä ohi (En nähnyt lähtöä), sitä edellisessä GP:ssä melkein kaikki jotka pääsivä Räkän perään kiinni menivät ohi. Ja kaikista suurimpana: Räikkönen ei ole McLarenilla pystynyt lähes puolentoistakauden aikana yhteenkään paalupaikkasuoritukseen ja vain yhteen voittoon. Suomalainen media ylihypettää reilusti.
Muistatkos, kun viime vuonna Räikkönen painoi Montoyasta ohi? Joku lehti taisi valita tuon ohituksen koko kauden parhaaksi ohitukseksi. Monacoa edeltävässä GP:ssä Räikkönen oli myös toinen, joten haluatko tarkentaa tuota lausuntoasi "melkein kaikki jotka pääsivät Räkän perään"? Vai viittaatko siihen, että kovin moni ei perässä pysynyt? Laskepa, montako kertaa puolentoista kauden aikana Kimin kisa on jäänyt kesken, ja sen jälkeen se, montako kertaa syy on ollut Kimissä.

Suomalainen media ei ylihypetä. Ainakaan Räikkösen tapauksessa.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Viestin lähetti Designer
Muistatkos, kun viime vuonna Räikkönen painoi Montoyasta ohi? Joku lehti taisi valita tuon ohituksen koko kauden parhaaksi ohitukseksi.

Suomalainen media ei ylihypetä. Ainakaan Räikkösen tapauksessa.

Montoyan ja Räikkösen väännöt (kaksi kappaletta) ovat tosiaan ne kaksi asiaa, jotka viime F1 kaudesta jäivät mieleen. Toisen vei Räikkönen ja toisen Montoya. Kummassakin tapauksessa kuskit ajoivat aivan rinnakkain useamman mutkan ajan, kunnes paremmuus selvisi...

Mikä siinä aina on, että pitää tuota "kateus"-korttia käyttää jokaikisen kerran kun joku saa negatiivista palautetta.... Miksi suomalaiset sitten eivät ole kateellisia Mika Häkkiselle? Enemmän pätäkkäähän sillä kaverilla on kuin Salolla, luulen. Vai kurvikkaasta japanilaisesta vaimostako tässä ollaan kateellisia?

Pelkkää puhetta, ei näyttöjä. Siinä yksinkertaisesti se miksi Saloa kritisoidaan. Kyllähän suuri osa Salon heitoista varmasti on vain läppää, mutta kun sieltä ei oikein tunnu tulevan mitään muuta koskaan... Ehkä tuo ylimieliseltä vaikuttava asenne on myös osasyynä siihen miksi ura F1:ssä loppui? Sillä kyllähän mies ajaa osaa.
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti aHab
Montoyan ja Räikkösen väännöt (kaksi kappaletta) ovat tosiaan ne kaksi asiaa, jotka viime F1 kaudesta jäivät mieleen. Toisen vei Räikkönen ja toisen Montoya. Kummassakin tapauksessa kuskit ajoivat aivan rinnakkain useamman mutkan ajan, kunnes paremmuus selvisi...

Ja molemmilla kerroilla mentiin niin, että hiekka pölisi. Se juuri on Räikkösessä hienointa, että minkäänlaista nöyryyttä ei miehestä radalla löydy. Tuntuu, että monet kuskit ovat jo puoliksi antautuneita, kun Schumin auto näkyy peileistä. Odottelen sitä päivää, kun Räkä pääsee todella antamaan saksalaiselle oma lääkettään, eli kiilaa häikäilemättömästi, mutta laillisesti, miehen penkan puolelle ym. Ei pidä unohtaa, että Schumi ei aina ole pelannut radalla sääntöjen mukaan.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti sopuli
Ei pidä unohtaa, että Schumi ei aina ole pelannut radalla sääntöjen mukaan.

Jos koskaan....

Muistaako kukaan edes vuotta, jolloin Schumilta otettiin kakkostila pois kiilaamisen takia?? Vain mestarit muistetaan...

Että silleen...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti sopuli
JOdottelen sitä päivää, kun Räkä pääsee todella antamaan saksalaiselle oma lääkettään, eli kiilaa häikäilemättömästi, mutta laillisesti, miehen penkan puolelle ym. Ei pidä unohtaa, että Schumi ei aina ole pelannut radalla sääntöjen mukaan.

Nimenomaan. Myös Montoya on ihan yhtä häikälemätön kuin Schumi mikä on mielestäni pelkkää plussaa. Alonsonsta on ehkä liian aikaista sanoa mutta uskon että tulevaisuudessa Schumin lopetettua voidaan nähdä erinomaisia kaksintaisteluja akselilla Montoya-Räikkönen-Alonso, ehkä jopa Button jos pääsee ns johonkin neljästä huipputallista.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti sopuli
Odottelen sitä päivää, kun Räkä pääsee todella antamaan saksalaiselle oma lääkettään, eli kiilaa häikäilemättömästi, mutta laillisesti, miehen penkan puolelle ym. Ei pidä unohtaa, että Schumi ei aina ole pelannut radalla sääntöjen mukaan.

Eikös tuo jo tapahtunut kauden alussa Australiassa? Eli eikös se Schumi yrittäny pääsuoran päässä ohittaa Kimiä mutta Kimipä ei antanutkaan tilaa ja Schumi luisui tuossa tilanteessa kanttarellin yli ja siitä nurmikolle ja tuon ulosajon seurauksena jokunen kierros myöhemmin Schumin Ferrari alkoi riisumaan sivussa olevia ilmanohjaimiaan.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Minun mielestäni suuri syy englantilaisten ylenkatsantoon on Kimin huono supliikki. Kimiähän tituleerataan katastrofaalisesti imagorajoitteiseksi tms.

Engelsmannien mielestä ilmeisesti ajotaito on vähempiarvoinen tekijä äfykkösissä kuin hyvä englanninkielentaito ja kyky puhua sujuvasti ympäripyöreitä latteuksia.

Samaa valitusta kuultiin Häkkisen valtakaudella. Bernie Ecclestonekin urputti, että Schumi olisi hänelle mieluisampi mestari ja kyllähän Ferraria jeesattiin moneen kertaan Häkkisen aikoina.

Let´s face it. F-ykkösillä on hyvin vähän tekemistä urheilun kanssa. Kyse on puhtaasti auto- ja moottorivalmistajien näyteikkunasta ja kuskit ovat pr-miesten ja mannekiinien asemassa. Ajotaito on eduksi mutta pitää pystyä myös hymyilemään väsymättä ja jauhaman taukoamatta tuubaa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Bast

Let´s face it. F-ykkösillä on hyvin vähän tekemistä urheilun kanssa. Kyse on puhtaasti auto- ja moottorivalmistajien näyteikkunasta ja kuskit ovat pr-miesten ja mannekiinien asemassa. Ajotaito on eduksi mutta pitää pystyä myös hymyilemään väsymättä ja jauhaman taukoamatta tuubaa.
Ehkä näin, mutta kyllä 78(?) kierroksen lenkki Monacon radalla välillä 300km/h taulussa jonkinlaisesta urheilusuorituksesta käy. Jos kerran F1-kuskit ovat vain PR-miehiä ja supliikkimannekiineja, niin miten ihmeessä Häkkinen ja Räikkönen ovat yleensä päässeet tallien palkkalistoille. Häkkisen pr-taidot kehittyivät huimasti uran varrella ja miksei näin voi käydä myös Räikkösen kohdalla. Mielestäni pienoista edistystä tällä saralla on jo tapahtunutkin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti PeteX
Häkkisen pr-taidot kehittyivät huimasti uran varrella ja miksei näin voi käydä myös Räikkösen kohdalla. Mielestäni pienoista edistystä tällä saralla on jo tapahtunutkin.

Kyllähän Kimistä edelleen sellainen ujo teini ammattikoulusta (no offence) paistaa läpi. On ehkä kehitystä tapahtunut mutta kyllähän miehen esiintymistaidot ovat edelleen huonot. Tärkeintähän on itse ajotaito mutta kyllähän suomalaisten moottoriurheilijoiden esiintymistaidot yleisestikin ottaen ovat surkeat.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Viestin lähetti PeteX
Ehkä näin, mutta kyllä 78(?) kierroksen lenkki Monacon radalla välillä 300km/h taulussa jonkinlaisesta urheilusuorituksesta käy. Jos kerran F1-kuskit ovat vain PR-miehiä ja supliikkimannekiineja, niin miten ihmeessä Häkkinen ja Räikkönen ovat yleensä päässeet tallien palkkalistoille.

Joo, raskastahan se on, mutta niin on ojankaivuukin. Urheilussa on vain yleensä sellainen periaate olemassa, että välineet ja olosuhteet pitäisi olla kaikilla kilpailijoilla edes suurinpiirtein tasavertaiset. Eihän formulassa nyt voi sanoa millään muotoa, kuka on paras ja kuka toiseksi paras.

Radalla kilpailevat Mercedes ja Ferrari ja BMW jne. Ja autoja kuljettavat huippukuskit. Jos rulettia vähän pyöritettäisiin ja kuskeja vaihdettaisiin, niin samat merkit siellä edelleen olisivat kärjessä. Toisin sanoen kuskien kohdalla ei voi puhua urheilusta. Urheilusuorituksesta ehkä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Nikke
Tärkeintähän on itse ajotaito mutta kyllähän suomalaisten moottoriurheilijoiden esiintymistaidot yleisestikin ottaen ovat surkeat.

Ja siitä huolimatta että meidän suomalaisten moottoriurheilijoiden esiintymistaidot pääsääntöisesti on mitä on niin siitä huolimatta asukaslukuun nähden meiltä on löytynyt niin ralliin kuin F1:iin mukavasti maailmanmestareita ja muita ajajia, myös muista luokista löytyy yleensä kivasti suomalaisia. Eli vaikka suomalaisia ei taideta pitää yleensäkään kovin hyvinä esiintyjinä niin ajotaitoja joka tapauksessa arvostetaan varsin paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös