No tiedäppä sitten tuosta pieleen menneestä syrjähypystä. O'Neill on vaan pelaaja, jolle toivoo kaikkea hyvää. Ja jos hänelle henk. koht sattuisi paras ratkaisu olemaan jatkaa kausi loppuun punaisissa, se on minulle täysin ok.Jotain on KHL-syrjähypyn aikana mennyt pieleen, jos/kun Jokereiden parhaan pelaajan toivoisi menestyvän paikallisvihollisessa. Henkilökohtaisesti kyllä kirpaisee ja kovaa, jos näin tapahtuu.
Stadista hurauttaa aika äkkiä vaikka Hämeenlinnaan tai Lahteen pelaamaan. Toivottavasti kausi jatkuu muualla kuin Nordiksella.
Ruotsissa meni siirtoraja kiinni reilu viikko sitten. Sveitsissä valtaosalla jengeistä ulkkarikiintiö täynnä. Ja joo, ulkkarikiintiö ei kaikkea sanele, mutta minne siirryt Sveitsistä ulkkarina, jos SHL ja KHL ovat poissa pelistä?.Toki, tähän skenaarioon en välttämättä usko. Ennemmin pelannee loppukauden SHL:ssä / Sveitsissä, jos jossain.
Ok, näin tarkkaan en ollut näitä siirtorajoja seurannut, siitä käsi ylös virheen merkiksi.Ruotsissa meni siirtoraja kiinni reilu viikko sitten. Sveitsissä valtaosalla jengeistä ulkkarikiintiö täynnä. Ja joo, ulkkarikiintiö ei kaikkea sanele, mutta minne siirryt Sveitsistä ulkkarina, jos SHL ja KHL ovat poissa pelistä?
Näkisi ainakin Helsingissä sen.No tiedäppä sitten tuosta pieleen menneestä syrjähypystä. O'Neill on vaan pelaaja, jolle toivoo kaikkea hyvää. Ja jos hänelle henk. koht sattuisi paras ratkaisu olemaan jatkaa kausi loppuun punaisissa, se on minulle täysin ok.
Toki, tähän skenaarioon en välttämättä usko. Ennemmin pelannee loppukauden SHL:ssä / Sveitsissä, jos jossain.
Björninen O´Neill pelsuissa, niin se on siinä.Brianista tuli tosiaan isä ennen olympialaisia, joten eiköhän tavoitteena ole viettää mahdollisimman paljon aikaa perheen kanssa ja tähän saumaan voisi joku IFK/Pelsut iskeä. Melko varma olen sen suhteen ettei mies pidä syksyllä enää majapaikkaansa Helsingissä.
Mieluummin Kärppiin kuin julleihin.Huomenna julistetaan soppari Kärppiin?
Kieltämättä punainen paita päällä nostelemassa kannua ei hirveän hyvältä tunnu. Eikä Jullit ansaitse noin hyvää pelaajaa.Mieluummin Kärppiin kuin julleihin.
Tätä miestä jää kyllä iso ikävä, jos ei enää meillä pääse pelaamaan. Aivan mahtava pelaaja ja persoona.Harmittaa ettei tätä miestä enää todennäköisesti nähdä Jokereissa. No, kai tässä joku mahdollisuus vielä on. Jos Jokerit pelaa nopealla aikataululla Liigassa.
Varsinkaan tässä tilanteessa en toivo hänen menevän naapureihin, edes käymään. Paikallisvihollinen.Nyt vuodeksi jonnekin muualle, ja loppu-ura meillä, ja paita kattoon! Mulle henk.koht olisi hyväksyttävää jopa vuoden visiitti naaputissa, jos tykkää kaupungissa asua.
Toivo elää että vielä tämän herrasmiehen näen meidän paidasa pelaavan.
Veit ajatukset suustani. Ei naapuriin, please, Mr. Helsinki. Kyllä se on niin, että hifki (sic) on verivihollinen ja heille ei pitäisi suoda mitään hyvää meiltä päin. Ikinä.Pulla on itselleni aika yhdentekevä, mutta Nelli jullipaidassa riipaisisi ihan helvetin syvältä. Vaikka ei meitä vastaan ainakaan ensi kaudella pelaisi, niin hyi helvetti, kun kuvottaa pelkkä ajatus.