Brian O'Neill Jokereihin

  • 204 539
  • 752

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Lähitulevaisuuden ennustus:
Tämä kaveri nostaa Kanada-maljaa keväällä kohti Nordiksen kattoa punainen paita päällään.

Jotenkin mä en edes olisi pahoillani. Perhe täällä ja puhunut kaupungista siihen sävyyn, että varmaan jostain Raumalta tai Hämeenlinnasta soiteltaessa kysyisi että "where the f is this hamenwhatever?" Kyllä mä näiden vaiheiden jälkeen soisin sen, että mies saa harjoittaa ammattiaan siellä missä sydän on. Ja varmasti perheellekin olisi paras nyt kun juniori on talossa.

Sen verran ylikylän jätkä on myös kyseessä, että parantaisi ihan minkä tahansa joukkueen menestymismahdollisuuksia Euroopassa. Jopa ton diktatuurimaan kärkijoukkueita. Liigaan jos noin ylikylän jätkä päätyy, niin jälki on aivan varmasti tuhoisaa.

Ja kermana kakun päälle, se olisi mitä parhain näpäytys toimiston desanteille. Tän jätkän olisi pitänyt olla C rinnassa tämä kausi meillä ja jos se käy iskemässä Nordiksella mestaruusmaalit, niin jotain voi vihlaista sydämestä. Ei mua tosin.

edit: Ja ei tätä sitten minään huhuna :)
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jostain syystä kaikista pahimmalta tuntuu se, että O'Neillin pelit meillä taitaa olla pelatut. Esimerkillinen pelaaja ja ilmeisen hyvä ihminen myös. Yksi parhaista ulkkareista Jokereissa, ikinä.

Mun puolesta saa mennä vaikka HIFK:n, jos haluaa Helsingissä pysyä ja saatan mennä jopa katsomaan miehen pelejä punaisissa. Ei tosiaankaan tulisi itseäni tämä siirto vituttamaan.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotain on KHL-syrjähypyn aikana mennyt pieleen, jos/kun Jokereiden parhaan pelaajan toivoisi menestyvän paikallisvihollisessa. Henkilökohtaisesti kyllä kirpaisee ja kovaa, jos näin tapahtuu.

Stadista hurauttaa aika äkkiä vaikka Hämeenlinnaan tai Lahteen pelaamaan. Toivottavasti kausi jatkuu muualla kuin Nordiksella.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jotain on KHL-syrjähypyn aikana mennyt pieleen, jos/kun Jokereiden parhaan pelaajan toivoisi menestyvän paikallisvihollisessa. Henkilökohtaisesti kyllä kirpaisee ja kovaa, jos näin tapahtuu.

Stadista hurauttaa aika äkkiä vaikka Hämeenlinnaan tai Lahteen pelaamaan. Toivottavasti kausi jatkuu muualla kuin Nordiksella.
No tiedäppä sitten tuosta pieleen menneestä syrjähypystä. O'Neill on vaan pelaaja, jolle toivoo kaikkea hyvää. Ja jos hänelle henk. koht sattuisi paras ratkaisu olemaan jatkaa kausi loppuun punaisissa, se on minulle täysin ok.

Toki, tähän skenaarioon en välttämättä usko. Ennemmin pelannee loppukauden SHL:ssä / Sveitsissä, jos jossain.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
.Toki, tähän skenaarioon en välttämättä usko. Ennemmin pelannee loppukauden SHL:ssä / Sveitsissä, jos jossain.
Ruotsissa meni siirtoraja kiinni reilu viikko sitten. Sveitsissä valtaosalla jengeistä ulkkarikiintiö täynnä. Ja joo, ulkkarikiintiö ei kaikkea sanele, mutta minne siirryt Sveitsistä ulkkarina, jos SHL ja KHL ovat poissa pelistä?
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ruotsissa meni siirtoraja kiinni reilu viikko sitten. Sveitsissä valtaosalla jengeistä ulkkarikiintiö täynnä. Ja joo, ulkkarikiintiö ei kaikkea sanele, mutta minne siirryt Sveitsistä ulkkarina, jos SHL ja KHL ovat poissa pelistä?
Ok, näin tarkkaan en ollut näitä siirtorajoja seurannut, siitä käsi ylös virheen merkiksi.

Mutta anyway, menkööt minne mies parhaaksi itse näkee ja pääsee.
 

Lapa7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Espoo,Detroit,Liverpool,Mercedes,Toyota
No tiedäppä sitten tuosta pieleen menneestä syrjähypystä. O'Neill on vaan pelaaja, jolle toivoo kaikkea hyvää. Ja jos hänelle henk. koht sattuisi paras ratkaisu olemaan jatkaa kausi loppuun punaisissa, se on minulle täysin ok.

Toki, tähän skenaarioon en välttämättä usko. Ennemmin pelannee loppukauden SHL:ssä / Sveitsissä, jos jossain.
Näkisi ainakin Helsingissä sen.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Brianista tuli tosiaan isä ennen olympialaisia, joten eiköhän tavoitteena ole viettää mahdollisimman paljon aikaa perheen kanssa ja tähän saumaan voisi joku IFK/Pelsut iskeä. Melko varma olen sen suhteen ettei mies pidä syksyllä enää majapaikkaansa Helsingissä.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Huomenna julistetaan soppari Kärppiin?
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Onko kellään kontaktia Brianiin? Olisi mukava kuulla miehen mietteistä ja tulevaisuuden suunnitelmista. Iiro ei varmaankaan tee enää haastatteluja, ainakaan pieneen hetkeen...
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Harmittaa ettei tätä miestä enää todennäköisesti nähdä Jokereissa. No, kai tässä joku mahdollisuus vielä on. Jos Jokerit pelaa nopealla aikataululla Liigassa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Brian oli kyllä yksi parhaista ulkomaalaispelaajista joka Jokerit-paitaa on kaukalossa päällään kantanut.
Tietty seurauskollisuus (useampi kausi) nostaa Brianin "omissa papereissani" ulkkarilistan kakkoseksi heti Janeckyn jälkeen.

Molemmilta herroilta löytyi vahvasti taitoa/näkemystä ja sitä kautta myös määrättyä viihdearvoa, jota ainakin itse arvostan pelitaitojen lisäksi suuresti.
Kovasti eri tyyppisiä pelaajia, mutta kuitenkin niin samanlaisia..

Saas nähdä tosiaan minne Brianin matka jatkuu?
Olisi helppoa veikata että Sveitsiin, mutta Brianin tietäen valinta voi osua vaikkapa, kukaties, Helsinkiin.
Jos rehellisiä ollaan, niin toivon todellakin että jos näistä vaihtoehdoista löytyy oikea vastaus, niin se olisi sitten tuo ensimmäinen..
 
Viimeksi muokattu:

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt vuodeksi jonnekin muualle, ja loppu-ura meillä, ja paita kattoon! Mulle henk.koht olisi hyväksyttävää jopa vuoden visiitti naaputissa, jos tykkää kaupungissa asua.
Toivo elää että vielä tämän herrasmiehen näen meidän paidasa pelaavan.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt vuodeksi jonnekin muualle, ja loppu-ura meillä, ja paita kattoon! Mulle henk.koht olisi hyväksyttävää jopa vuoden visiitti naaputissa, jos tykkää kaupungissa asua.
Toivo elää että vielä tämän herrasmiehen näen meidän paidasa pelaavan.
Varsinkaan tässä tilanteessa en toivo hänen menevän naapureihin, edes käymään. Paikallisvihollinen.

Eiköhän hän mene johonkin Sveitsiin pariksi kaudeksi ja ehkä sitten Jokereihin viimeisiksi pelikausiksi, jonka jälkeen sitten puku päälle ja samalle logolle jotain muita hommia tekemään, kun on varmasti lajille vielä annettavaa fiksuna kaverina.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en kyllä myöskään yhtään pitäisi ajatuksesta Brianin "lainapestistä" naapuriin ja enpä usko että tästä "lainapestistä" ilahtuisi myöskään HIFK-fanit.
Tässä nykytilanteessa pahin skenaario olisikin Brianin kahden- tai kolmen vuoden sopimus HIFK:n kanssa, kyllähän siinä Brianin "sädekehä" varmasti suht monen Jokerifanin silmissä saisi aika kovaakin osumaa.
Voi olla että omalla "ulkkari-listallanikin" Brian vajoaisi tuolla ratkaisulla monta sijaa alemmaksi..

Vuosi esimerkiksi HPK:ssa, Kärpissä tai vaikkapa Ruotsissa ja sitten taas takas Jokereiden riveihin sopisi kyllä meikäläisen ajatusmaailmaan paremmin kuin hyvin.
Mielenkiintoisia aikoja siis eletään O`Neillin:kin uran jatkojen suhteen, mutta olishan se suht mageeta saada nähdä Nelli vielä Jokerit-paidassa ja vieläpä liigajäillä.
Saas nähdä nähdäänkö muuten O`Neill Jenkkejen riveissä muutaman viikon päästä alkavissa MM-skaboissa.
 
Viimeksi muokattu:

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naapurin palstalla huhuillaan, että O’neill ja Jensen olisivat hyvin lähellä sopimusta IFK:hon ensi kaudeksi…

Jos on totta, niin todella toivon että sopimukset on mallia ”kausi 22-23”, joka ei mun mielestä olisi mitenkään katastrofaalista, etenkin koska meille tulee edustuksen osalta täysin välivuosi. Hyvä vaan että äijät pääsevät pelaamaan, vaikkakin väärässä jengissä. Tuossa olisi vielä kuitenkin mahdollisuus siihen, että Brian totuttelee punanutussa Liigan peliin ja meininkiin yhden kauden ajan, pitää pelituntumaa yllä, ja sitten kun Jokereiden paluu Liigaan tapahtuu niin tulee takasin kotiin ja lätkäistään saman tien se C rintaan!

Sitten jos sopimus onkin mallia ”suoraan kolme vuotta”, niin alkaakin vituttamaan aika paljon enemmän!

Kyllä IFK:kin tietää että Jokerit on palaamassa Liigaan 23-24 kaudeksi, niin varmasti yrittää tehdä ainakin parin kauden lapun.

Tässä ehkä tulee myös kysymykseen, onko Brian ollut oikeasti seurauskollinen, kun ei ole lähtenyt Jokereista isompiin massiseuroihin rajan taakse. Vai onko ollut vain kaupunki- ja maauskollinen.

Toki näille ulkomaalaisille toi Jokereiden ja IFK:n vastakkainasettelu ei ole ehkä niin syvällä tunteissa kuin meillä Helsingissä syntyneillä ja kasvaneilla, vaikka Mr. Helsinki nyt voidaankin laskea jo Stadilaiseksi.

Mutta käy tässä ihan miten tahansa, niin en silti voi toivoa Brianille muuta kuin pelkkää hyvää, on se kuitenkin niin hieno ja tyylikäs pelaaja sekä ihminen kokonaisuudessaan
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pulla on itselleni aika yhdentekevä, mutta Nelli jullipaidassa riipaisisi ihan helvetin syvältä. Vaikka ei meitä vastaan ainakaan ensi kaudella pelaisi, niin hyi helvetti, kun kuvottaa pelkkä ajatus.
Veit ajatukset suustani. Ei naapuriin, please, Mr. Helsinki. Kyllä se on niin, että hifki (sic) on verivihollinen ja heille ei pitäisi suoda mitään hyvää meiltä päin. Ikinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös