Siksi meidän kaikkien tuleekin luottaa Osmon ja kumppaneiden viitoittamaan järkevään keskitiehen.Vastapuolelta löytyy vasemmistolainen yksinkertaisuus - mitä kovempi verotus, sitä rikkaampi valtio ja sitä kautta suurempi hyvinvointi.
Siksi meidän kaikkien tuleekin luottaa Osmon ja kumppaneiden viitoittamaan järkevään keskitiehen.Vastapuolelta löytyy vasemmistolainen yksinkertaisuus - mitä kovempi verotus, sitä rikkaampi valtio ja sitä kautta suurempi hyvinvointi.
Redditissä tuli jokin video vastaan pääministerin kyselytunnilta, jossa Trussia roastattiin ja poliitiköt mölysivät. Kannattaa katsoa jos tulee vastaan. Se oli jotain sirkuksen ja pubin väliltä.Nyt BBC kertoo, että Boris harkitsee paluuta. The Return of the Zombies... Ei hyvää päivää tuota tory-sirkusta.
Ei sais olla vahingoniloinen. Mut kyllä mä vähän kuitenkin olen.
Vähän semmoinen fiilis kuin katsoisi hidastettua törmäystä. Tietää ettei se ole kaunista, mutta nauttii ettei ole itse siinä osallisena.Britellä on pitkä matka siihen sekoiluun, mitä Israelissa nähtiin vähän aikaa sitten. Toki yritys on hyvä ja siitä he ansaitsevat kaiken kunnian. Ja kyllä minä ainakin olen vahingoniloinen tästä sekoilusta. Viihdettä koko rahan edestä.
Eikös Cleese ollut yksi äänekkäimpiä Brexiteerejä?John Cleese ei ole nykyään ihan ajan tasalla kaikista asioista
Taisi olla, mutta lienee vähän vanhanaikaisempi konservatiivi kuin semi-libertaari Truss. Kaikki juttunsa eivät enää ole niin hauskoja, mutta silti on täysin legendaarinen koomikko.Eikös Cleese ollut yksi äänekkäimpiä Brexiteerejä?
Juu sitä en lainkaan kiistä, mutta silti priimaesimerkki miksei vaikkapa taiteilijoiden mielipidettä yhteiskunnallisiin asioihin kannata ottaa kovin tosissaan.Taisi olla, mutta lienee vähän vanhanaikaisempi konservatiivi kuin semi-libertaari Truss. Kaikki juttunsa eivät enää ole niin hauskoja, mutta silti on täysin legendaarinen koomikko.
Eipä varmaan, kysymys oli vain hauskuudesta: oli hauska värssy. Tietysti sitä entisestään hauskentaa (uusiosana), jos ei yhtään perusta a) Trussista ja b) Toryista.Juu sitä en lainkaan kiistä, mutta silti priimaesimerkki miksei vaikkapa taiteilijoiden mielipidettä yhteiskunnallisiin asioihin kannata ottaa kovin tosissaan.
Britellä on pitkä matka siihen sekoiluun, mitä Israelissa nähtiin vähän aikaa sitten. Toki yritys on hyvä ja siitä he ansaitsevat kaiken kunnian. Ja kyllä minä ainakin olen vahingoniloinen tästä sekoilusta. Viihdettä koko rahan edestä.
Samaa mieltä. Samat fiilikset kuin @Ollakseni :lla, kuin katsoisi hitaasti etenevää törmäystä ja katastrofia, selkärankaa kylmää muttei silti voi kääntää katsetta pois.Itse en tästä nauti. Siis tilanteesta, jossa johtavat demokratiat ovat jatkuvassa poliittisessa kriisissä, joka haittaa merkittävästi niiden hallintojen päätöksenteko- ja toimintakykyä.
Niin, kyllä, demokratia kyllä kaikin puolin tuntuu joka tasolla (taloyhtiö, valtio, EU) sellaiselta sulkasatoiselta varikselta, joka raakkuen vaappuu ilmassa eikä kukaan osaa sanoa, että pitäisikö sen edes pystyä lentämään saati sitä, kauanko se pysyy ilmassa. Demokratia tuntuu vähän taapertamiselta kriisistä toiseen, jos ei muuta kriisiä ole niin sitten on sisäinen kriisi.Sataa juuri Kiinan ja kumppanien laariin, joissa halutaan osoittaa, että demokratia näyttäisi sekavalta ja toimimattomalta. Täällä taas rapauttaen kansalaisten luottamusta demokratiaan.
Olin noheva ja tein ihan kokonaan uuden ketjun:Tän ketjun otsikko voidaan varmaankin päivittää esim. muotoon "Britannia - aika brexitin jälkeen" tai muu vastaava. Mitä mieltä @Moderaattorit ?
Birtannian tilalle voi laittaa myös joko Iso-Britannia tai Yhdistynyt kuningaskunta.
Tämä kyllä on sangen tervetullutta, cheers mate - @Moderaattorit, voisi tosiaan pikkuusen pistää viime aikojen viestejä tuonne. Brexitistä nyt on kuitenkin jo about miljoona vuotta.Olin noheva ja tein ihan kokonaan uuden ketjun:
Iso-Britannia brexitin jälkeen – skandaalista toiseen?
Avataanpa uusi ketju Iso-Britannian politiikkaa ja muutenkin maata kohtaan. Maa on ollut melkoisessa myllerryksessä jo ties miten pitkään ja lisäksi viime aikoihin on sattunut paitsi rakastetun kuningatar Elisabetin kuolema ja tähän päälle vielä parit pääministerien erot, niin onhan tässä ties...keskustelu.jatkoaika.com
@Moderaattorit voi yhdistellä viestejä jos haluavat, mutta tuossa on ketju jossa voi aloittaa keskustelun puhtaalta pöydältä.
Paljon vähemmän :) Purra voi kertoa lisää..olisi mielenkiintoista nähdä tutkimus, paljonko fixit maksaisi meille.
Paljon vähemmän :) Purra voi kertoa lisää..