Brett Harkins

  • 83 698
  • 358

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Ymmärtäisiköhän Brett itse jo poistua...

...vahvuudesta??

Toisen erän lopussa Brett heitti shittiä valmennukselle ja käveli pois. Toivottavasti lopullisesti. Ei ainakaan palannut kolmanteen erään, ymmärrettävästi.

Brett, tee Vertalat ja pyydä itse lähtöä. Kiitos kaikesta ja näkemiin...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Ymmärtäisiköhän Brett itse jo poistua...

Viestin lähetti tiki10
...vahvuudesta??

Toisen erän lopussa Brett heitti shittiä valmennukselle ja käveli pois. Toivottavasti lopullisesti. Ei ainakaan palannut kolmanteen erään, ymmärrettävästi.

Brett, tee Vertalat ja pyydä itse lähtöä. Kiitos kaikesta ja näkemiin...

Cairnsin mukaan heitti laattaa eikä siksi pelannut. Tätä vatsaflunssaa kun on liikkeellä.

Mielestäni tänään otteet ekassa erässä olivat ihan ok, jopa syöttöpinna Kuhtan maaliin.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Re: Re: Ymmärtäisiköhän Brett itse jo poistua...

Viestin lähetti fiftyeight
Mielestäni tänään otteet ekassa erässä olivat ihan ok, jopa syöttöpinna Kuhtan maaliin.

Itse kirosin koko "syöttöä" joka oli aivan surkea ja pomppasi tuurilla Kiben lapaan maalin eteen. Syöttöpistehän siitä tuli, mutta ei tarkoitettu sellainen.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: Ymmärtäisiköhän Brett itse jo poistua...

Viestin lähetti fiftyeight
Cairnsin mukaan heitti laattaa eikä siksi pelannut. Tätä vatsaflunssaa kun on liikkeellä.

Mielestäni tänään otteet ekassa erässä olivat ihan ok, jopa syöttöpinna Kuhtan maaliin.

Ok. Taisin ymmärtää miehen artikulointia väärin sitten. Tyytyväinen ei mies ollut...mihinkään.

Oli miten oli, niin Brett on pihalla kuin lumiukko. Sääli Pärää ja Kibeä, jotka myös kärsivät tästä.

Ps. Kaikki ratkaisevat syötöt, taas tänään, harakoille. Kuhdan maalissa kävi flaksi. Brett yritti syöttää Pärssiselle, mutta kiekko jäi Ässä-pakin jalkaan josta se onnekkaasti pomppasi Kibelle. Se siitä syötöstä...
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Ymmärtäisiköhän Brett itse jo poistua...

Viestin lähetti tiki10
Ps. Kaikki ratkaisevat syötöt, taas tänään, harakoille. Kuhdan maalissa kävi flaksi. Brett yritti syöttää Pärssiselle, mutta kiekko jäi Ässä-pakin jalkaan josta se onnekkaasti pomppasi Kibelle. Se siitä syötöstä...

Minusta Harkins pelasi varsinkin ensimmäisessä erässä erittäin hyvin. Liikkui ja syötti useammankin maalipaikan. Sen sijaan näkyy kyllä hienoista turhautumista onnistumisten puutteessa. Ja harhasyöttöjä tuli lähinnä silloin, kun mies yritti turhaan syöttää esimerkiksi yv:llä poikki kentän ruuhkan läpi. Mies yrittää liian vaikeita syöttöjä. Osin johtuu siitä, että sen enempää Pärä kuin Kuhtakaan eivät liiku siihen malliin kuin pitäisi.

Kokonaisuudessaan ketjun peli tökkii monista eri syistä. Harkins ei ole ainoa syyllinen. Kyllä se tuosta vielä lähtee. Varsinkin yv oli jo rauhallisen mallikasta pyöritystä, vaikkei maaleja tullutkaan. Syynä liian seisova peli. Mutta varmasti pysyy kyllä kiekko hallussa eikä ongelmia pelin pyörittämisessä ollut.

Mies poistui laatikosta ei henkisen vaan vatsataudin seurauksena.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Re: Re: Re: Ymmärtäisiköhän Brett itse jo poistua...

Viestin lähetti Isaksson
Harkins ei ole ainoa syyllinen.

Ei todellakaan. Ne jotka ovat tuota mieltä ovat katsoneet peliä radiosta. Pärän pelituntuma on karmealla tavalla hukassa eikä kentällä onnistu yhtään mikään. Pärä tarvitsisi onnistumisia tai muuten menee tuntuman ja kunnon lisäksi itseluottamus ja sitten ei kaverilla tee enää yhtään mitään. Voitti viime kaudella piste- ja maalipörssin mutta tässä on kyllä valitettavasti sellaiset uhkakuvat ilmassa että masentaa.

Kibenkin peli menee sekaisin kun Harks ei luistele ja Pärä ei onnistu missään. Pitäisikö tuota ketjua sitten sekoittaa vai odotella vaan, siinäpä vasta pulma.
 

marek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Ymmärtäisiköhän Brett itse jo poistua...

Viestin lähetti InSideHockey
Ei todellakaan. Ne jotka ovat tuota mieltä ovat katsoneet peliä radiosta. Pärän pelituntuma on karmealla tavalla hukassa eikä kentällä onnistu yhtään mikään. Pärä tarvitsisi onnistumisia tai muuten menee tuntuman ja kunnon lisäksi itseluottamus ja sitten ei kaverilla tee enää yhtään mitään. Voitti viime kaudella piste- ja maalipörssin mutta tässä on kyllä valitettavasti sellaiset uhkakuvat ilmassa että masentaa.

Kibenkin peli menee sekaisin kun Harks ei luistele ja Pärä ei onnistu missään. Pitäisikö tuota ketjua sitten sekoittaa vai odotella vaan, siinäpä vasta pulma.


Harkins oli eilen vatsataudissa! Näytti kyllä myös,että Pärän peli oli todella kadoksissa. Mielestäni Pärän sekoilu selittyy sillä,että miehellä tuntuu varmasti juuri nyt pahiten se pelien puuttuminen ja pelirytmin pääsemättömyys. Noi ekat pelit menee hurmiossa-jee pääsee taas pelaa-,mutta nyt näkee,että tavallaan "väsy" painaa,vaikka energiaa riittääkin!
Aivan varmasti tämä kenttä tulee vielä!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Ymmärtäisiköhän Brett itse jo poistua...

Viestin lähetti Isaksson

Kokonaisuudessaan ketjun peli tökkii monista eri syistä. Harkins ei ole ainoa syyllinen. Kyllä se tuosta vielä lähtee.

Lähtee varmasti. Siitä huolimatta Harkins on alkukaudella ollut pettymys. Vastustajat ovat oppineet pelaamaan tämän ketjun yyveetä vastaan. Pärä ei ole kuntoutunut vielä samanlaisiin liekkeihin, kun olemme tottuneet. Yyyveetä on vaivannut vaikeus, haluttomuus ja suovaviivaisuuden puute. Muistelkaa eilen yyveetään verrattuna Luttisen maalineduspelaamiseen ja Pirjetän suoraviivaisuuteen. Laukauksia! Kyllä niistä "ei niin makeen näköisistäkin" oma osa sisään menee. Vetoja ja ripareille. Siinä ensilääke.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Re: Ymmärtäisiköhän Brett itse jo poistua...

Viestin lähetti tiki10
...vahvuudesta??

Brett, tee Vertalat ja pyydä itse lähtöä. Kiitos kaikesta ja näkemiin...

Joukkueessa on monta muuta, jotka saisivat poistua huomattavasti ennen Brettiä.

Onko esim. allekirjoituksessasi mainittu peluri onnistunut odotetusti?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harkins on ollut pettymys. Luulisin, että vaisumpi kesäharjoittelu on tämän takana, mutta tämän hetkisen ykkösen menoa jarruttelee myös Pärssisen väkinäinen touhu, mikä on ymmärrettävää loukkaantumisen jälkeen.

Hatunnosto Harkinsille kuitenkin vatsataudista huolimatta pelaamisesta ja siitä, että mies halusi tehdä selväksi sen, että ainakaan vielä mitään sopimusta Sveitsiin ei ole tehty. Tämähän luki IFK-Ässät käsiohjelmassa, jossa Harkins päätti turinointinsa sanomalla, että "tehtäköön tässä vaiheessa selväksi, että huhut sopimuksesta Sveitsiin eivät pidä alkuunkan paikkaansa". Asiaa ei mieheltä mitenkään ilmeisesti ole tiedusteltu, mutta omasta aloitteestaan halusi kertoa, että ajatukset ovat 100% IFK:ssa tällä hetkellä. Se riittää minulle ainakin tällä hetkellä. Kokeneita pelimiehiä tarvitaan keväällä aina. Kukaan ei muistele Harkinsin vaisuutta runkosarjassa, jos pleijareissa pelaa yhtä hyvin, kuin viime kaudella, jos se Harkinsista olisi ollut kiinni, niin IFK olisi mestari.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistutettakoon, että Brett Harkins on pelannut viitisentoista vuotta erilaisia ammattilaisliigoja ja aina pinnoja on tullut vähintään n. pinna/peli. Olisiko todella niin, että nyt se on loppu, vai odotammeko vielä kevääseen ennen kuin toteamme tämän? Totta kai jokaisen tähti sammuu joskus, mutta en usko, että Brettin aika on vielä tullut. Uskoisin että viimeistään keväällä nähdään mitä hyötyä voi kokemuksesta olla tiukassa paikassa.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Apassi
...mies halusi tehdä selväksi sen, että ainakaan vielä mitään sopimusta Sveitsiin ei ole tehty. Tämähän luki IFK-Ässät käsiohjelmassa, jossa Harkins päätti turinointinsa sanomalla, että "tehtäköön tässä vaiheessa selväksi, että huhut sopimuksesta Sveitsiin eivät pidä alkuunkan paikkaansa".

Suomeksi tämä tarkoittaa: Sveitsiläiset ovat tulleet toisiin aatoksiin heikkojen peliesitysten takia ja homma on tällä hetkellä jäissä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllähän Harkins kannattaa pitää - siis jos teemme jostain ykkössentterin. Laiskasta se pitää leipoa pikkuhiljaa, jos OJ:ta ei saada. Harkins osaa seisaaltaankin syötellä hyvin ja näkisin hänelle käyttöä esim. kakkosyv:ssä. Tasakentällisin pelattaessa Harkins on toivottoman hidas ja pelaa siihen nähden aivan liian monimutkaisesti. Kaverillahan on herranjumala tsekkigeenit. Mielestäni koko ykkösketju mättää kuitenkin myös kokonaisuudessaan ja näyttää siltä, että siinä on kolme liian samanlaista pelaajaa; kaikki tykkäävät pitää kiekkoa, kukaan ei ole tuulennopea ja suoraviivaisuus ei kuulu varauksella Pärää lukuunottamatta kenenkään valikoimiin. Itse asiassa koko PHK on liigan tsekkiläisin ketju - ja silloin kun se toimii, tulokset ovat nautittavia. Nyt Harkins tarvitsisi ympärilleen aivan erilaista suoraviivaisuutta kuin mitä Kibe ja Pärä edustavat. Toimisikohan Luttisen kanssa? Ja mistä toinen laita? Laiska voisi siirtyä Pärän ja Kiben sentteriksi.

Kaikkiaanhan Harkins on pettymys odotuksiin ja kustannuksiin nähden kuitenkin. Selkeäksi ykkössentteriksi tälle kaudelle hankittu pelaaja ei voi katsoa onnistuneensa kovin hyvin, jos hänestä pitää väkisin hahmotella kakkossentteriä. Okei, laitahyökkääjätkään eivät ole olleet hillittömässä iskussa, mutta katsokaa Metropolitia. Tasokas sentteri tekee itselleen toimivan ketjun vaikka väkisin. Joten Harkinsin pelintekijän kyvyt eivät ole osoittautuneet kaksisiksi. Tämä ei kuitenkaan himmennä hänen pelisilmäänsä ja uskomattomia syöttöjään.
 

Zidlicky^

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings, FC Barcelona
Yritä edes..

"Harkins on ihan pihalla, yössä ja vielä unessa. Kiitos viimekaudesta ja näkemiin!"
-Noin sanoin tossa paripäivää sitten.
Paranna peliä tai jatka matkaa.

(Vopat vois kans tehä jotain palkkansa eteen, muutakin kun uhota, rymistely loppunu..)
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Viestin lähetti tant gredulin
Welcome back, Brett. Kibe-Harksu -akseli toimii jälleen, vapiskaa vastustajat :)
Niinpä, ja vaivihkaa kaikessa hiljaisuudessa Brett on noussut liigan syöttöpörssissä jo kuudennelle tilalle. Kyllä se vanha vertyy oikeaan aikaan kaudesta.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
"Flying Brett" Harkins ja kolme komeaa syöttöä

Vaikka "Flying Brettin" liikehdintä on edelleen kuin Ragulinin vaarivuosilta, on käsissä tarmoa ja silmät kirkkaat. Mahtavat syötöt takakulmalla vaaniville ketjukavereille pohjustivat K. Kuhdan hattutempun. Vielä kun "Flying Brett" olisi itse onnistunut veivaamaan tyhjiin ohi jo jäihin huijatun J. Suomalaisen, olisi iltapuhde Lahdessa ollut mahtavaakin mahtavampi.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Ja Hesari palauttaa maan pinnalle Tappara-matsin jälkeen:

"Ketjun ongelmaksi tuli, ettei varsinainen pelintekijä eli Harkins tahtonut pysyä vauhdissa mukana."
 

Ake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Silitysrauta-Mike
Ja Hesari palauttaa maan pinnalle Tappara-matsin jälkeen:

"Ketjun ongelmaksi tuli, ettei varsinainen pelintekijä eli Harkins tahtonut pysyä vauhdissa mukana."

Nyt todella huolestuttaa, Hesari nimittäin on meikäläisen kiekkoraamattu...
Käydään peleissä! Vai kuulutko Teksti-TV fanclubiin? :)

Ok, myönnetään Mr. Harkinsin arvostelu vaikka aiheellinenkin saa meikäläisen puolustuskannalle.
 

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
HS - asiantuntematon, kuten aina

Brett ei ollut eilen maaginen, mutta ei missään nimessä ketjun peliä pilannut pelaajakaan. Brett on viime aikoina parantanut peliä roimasta, enkä nää mitää syytä sille, ettei kehityssuunta jatku edelleen varsinkin, kun saadaan kunkku-Lasse laidalle.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Re: HS - asiantuntematon, kuten aina

Viestin lähetti punainenpeto
Brett ei ollut eilen maaginen, mutta ei missään nimessä ketjun peliä pilannut pelaajakaan. Brett on viime aikoina parantanut peliä roimasta, enkä nää mitää syytä sille, ettei kehityssuunta jatku edelleen varsinkin, kun saadaan kunkku-Lasse laidalle.

Pari kertaa Brett jopa luisteli karkuun pyrkineen Tappara pelaajan kiinni, tällaista ei alkukaudesta nähty
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
My feelings exactly. Eipä tule mieleen milloin viimeksi olisin nähnyt Brettin spurttaavan kuin nuori orhi. Eilen sekin ihme tuli koettua.

Toisaalta, kun Roman ei pelaa, on aikaa katsoa muutakin :)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Brett kävelee vielä syöttöpörssin kärkeen tämän kevään aikana, pakko se on jumalauta uskoa. Ihme venkoilija!
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Minä olin näkevinäni suuren muutoksen = parannus Harksin pelissä sinä päivänä kun Olli J. astui kaukaloon. Pieni lisäparannus tuli kun eräs Lyde puki IFK:n paidan päälle.
Nyt taitaa Harksilla olla ympärillään sellaiset kaverit (ei vain omassa kentällisessä) että tulosta alkaa syntyä.
Seuratkaapa huviksenne kun OJ ja Harks on samaan aikaan kentällä miten kaverit käy välillä kannustamassa toisiaan.
Uskon itse, että saamme nauttia monesta namupalasesta vielä tämän kauden aikana.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Brett kävelee vielä syöttöpörssin kärkeen tämän kevään aikana, pakko se on jumalauta uskoa. Ihme venkoilija!

Ei muuten kävele, ei millään ilveellä. Tästä voisi lyödä vaikka pienen vedonkin. Jos voittaa syöttöpörssin, niin minä lupaan kirjoittaa tappeluita ja väkivaltakiekkoa ihannoivan piiiiiiiiitkääään tekstin kaikkien ihailtavaksi ja tunnustaa, että Hifk on ainoa oikea jääkiekkojoukkue.

Tarjoa mitä tahansa takaisin, niin mä otan sen vedon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös