Brayden Burke Lukkoon

  • 57 188
  • 429

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
En mä kyllä pysty tän ottelun huikeudesta huolimatta sanomaan, että Burke olisi erityisen hyvä tai olisi Liigan kärkitasoa millään osa-alueella. Tärkeä maali varmasti itseluottamukselle, mutta kyllä mä oikeesti odotan tältä äijältä paljon enemmän. Näyttää edelleen ihan keskinkertaiselta.

Oon edelleen mielellään väärässä, mut mun mielestä mikään ei viittaa Liigatasolla huippupelaajaan.
Samaa mieltä tietyssä määrin joo.
Mutta tasoitusmaali TAPPARAA vastaan 10 sek ennen loppua antaa tonneittain plus-pisteitä.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En mä kyllä pysty tän ottelun huikeudesta huolimatta sanomaan, että Burke olisi erityisen hyvä tai olisi Liigan kärkitasoa millään osa-alueella. Tärkeä maali varmasti itseluottamukselle, mutta kyllä mä oikeesti odotan tältä äijältä paljon enemmän. Näyttää edelleen ihan keskinkertaiselta.

Oon edelleen mielellään väärässä, mut mun mielestä mikään ei viittaa Liigatasolla huippupelaajaan.

Samoilla linjoilla. Jotenkin jää sellainen kuva, ettei vain saa itsestään irti sitä mitä voisi saada. Odotin varsinkin pelin rakentamisen ja pelinäkemyksen suhteen melkoista fakiiria, mutta toistaiseksi sellaista ei olla nähty.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä siellä niitä välähdyksiä on. Pelityyli selittää näkymättömyyden ainakin osittain. Esim ke hän pelasi Fontainen yhdellä kosketuksella ihan vapaaksi maalin eteen (ei maalia ja vastahyökkäyksestä Fontaine jäähylle ja siitä Ipalle maali). Nyt on toimiva koostumus löytynyt ja ketjukaverit pelaa loistavasti, kyllä siinä tällä syöttölaudalla joku vaikutus on.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyl se näin on vaikka tänään maalin tekikin...kiitos siitä...Niin Burke on yksi niitä harvoja joilta odotan reilusti enemmän, vaikka pisteitä onkin ihan hyvin, niin enemmän ja näkyvämmin pitäisi olla pelissä mukana.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En mä kyllä pysty tän ottelun huikeudesta huolimatta sanomaan, että Burke olisi erityisen hyvä tai olisi Liigan kärkitasoa millään osa-alueella. Tärkeä maali varmasti itseluottamukselle, mutta kyllä mä oikeesti odotan tältä äijältä paljon enemmän. Näyttää edelleen ihan keskinkertaiselta.

Oon edelleen mielellään väärässä, mut mun mielestä mikään ei viittaa Liigatasolla huippupelaajaan.
Mites Lämsä ja Stenqvist, pannaanko kiertoon heidätkin? Kaikkia olet tainnut aika raskaasti arvostella, joskin Burke pahimpana ärsykkeenä. Jos nyt ei kolme tärkeintä äijää, niin kaksi kolmesta on melko kärkipäässä, ja Burkestakin tulee olemaan edelleen paljon iloa. Se on vaan näiden älykkäiden ja pehmeiden pelaajien ongelma, että komean yhden kosketuksen syötön jälkeen missatusta avopaikasta ei pistetili liho. Ja näitä on Braydenilla lukematon määrä. Maaleja hän ei kyllä tee kuin vahingossa, mutta tämäkin tahti maalipaikkojen luomisessa riittää. Ehdottomasti tulosyksikön hyökkääjä Lukossa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mites Lämsä ja Stenqvist, pannaanko kiertoon heidätkin? Kaikkia olet tainnut aika raskaasti arvostella, joskin Burke pahimpana ärsykkeenä. Jos nyt ei kolme tärkeintä äijää, niin kaksi kolmesta on melko kärkipäässä, ja Burkestakin tulee olemaan edelleen paljon iloa. Se on vaan näiden älykkäiden ja pehmeiden pelaajien ongelma, että komean yhden kosketuksen syötön jälkeen missatusta avopaikasta ei pistetili liho. Ja näitä on Braydenilla lukematon määrä. Maaleja hän ei kyllä tee kuin vahingossa, mutta tämäkin tahti maalipaikkojen luomisessa riittää. Ehdottomasti tulosyksikön hyökkääjä Lukossa.

Ei mulla oo mitään syytä vetää tässä vaiheessa sanoja takaisin Lämsän suhteen. Mitä ollaan voitettu? Ei mitään. Ihan yhtälailla pelattiin hyvin Virtasenkin aikana välillä, eikä mitään voitettu. Ei sen kummempaa.

Pelihän muistuttaa todella paljon samaa kuin Virtasen aikana, kun liike oli parhaimmillaan. Nyt selvästi Lukolla on jalkaa ja viedään peliä, mutta ei edelleenkään tehdä maaleja sen vertaa kuin voisi odottaa. Sama oli Virtasen aikana. Virtasen aikana puolustettiin äärimmäisen hyvin. Nyt mielestäni viime peleissä Lämsän Lukko on parantanut puolustamistaan, vaikkakin edelleen välillä tulee ihmeellistä sekoilua.

No Stenqvististä sanoin myös aikanaan, että hänen no-look passinsa ovat parhaimpia juttuja aikoihin Lukossa hyökkäysalueella. Mutta puolustuspelaaminen on välillä ollut niin karseaa, että hiuksia saanut repiä päästä. Ei kuitenkaan lopulta heivaamisen arvoinen, mutta kerro kuka palstalla on aina oikeassa. Ei Stenqvistin puolustuspelaaminen vieläkään mitään Press-tasoa ole, eikä hyökkäyspelaaminenkaan toisaalta.

Burkesta oonkin jo tuossa maininnut kaiken. Ei säväytä millään lailla, mutta hienoa että teki paikasta. Ei mee mun taulukossa top 9 hyökkääjiin Lukossa.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Burkesta oonkin jo tuossa maininnut kaiken. Ei säväytä millään lailla, mutta hienoa että teki paikasta. Ei mee mun taulukossa top 9 hyökkääjiin Lukossa.
Veit jalat suustani, vieläkin ulkona pelistä ja tekeminen puolivillaista varsinkin tuloskenttään. Mielelläni olen yhtä väärässä kuin Tieksolan osalta. Vaikka maalin tekikin eilen tärkeään paikkaan, niin lukuisat kiekon menetykset ja kamppailujen häviämiset peleissä jättää miehen pitkälle miinukselle. Suurin hämmennys oli eilen että kyseinen kaveri oli jatkoajan ykkösessä heti, luulisi että olisi heti otettu tulikuuma Jandric, joka omaa 3 vs.3 tilanteissa olevat jalat.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mun mielestä hyvä merkki, että vaikka maalinteon kanssa on ollut erittäin tuskaista, niin siinä tasoituksessa malttoi silti sen hetken että pakki kerkes liukumaan pois tieltä. Kyllä niitä onnistumisia sieltä tulee ja ilmeisen kylmäpäinen kaveri.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei Ylitalonkaan onnistumiset maistuisi niin hyvältä jos ei...no te tiedätte. @Raymond Eilen otteluketjussa parhaimmillaan lainailit omia Burken haukkumisviestejäsi ja se jos jokin on jonkinlainen papukaijaäänitaudin ensioire. Ehkä eilinen maali toimi interventiona?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei Ylitalonkaan onnistumiset maistuisi niin hyvältä jos ei...no te tiedätte. @Raymond Eilen otteluketjussa parhaimmillaan lainailit omia Burken haukkumisviestejäsi ja se jos jokin on jonkinlainen papukaijaäänitaudin ensioire. Ehkä eilinen maali toimi interventiona?

En tiedä, mitä tuolla alulla meinaat. Itse olen tyytyväinen joka tapauksessa, jos Lukon pelaajat onnistuu. En saa mitään ekstrafiilistä siitä, jos joku on Ylitaloa haukkunut.

Lainasin viestiäni oikeastaan siksi, että otteluketju on todella intensiivinen. Muokkaamalla viesti olisi varmaan jäänyt näkemättä osalla. Sen kummemmin mistään papukaijatouhuista ei ollut kyse vaan täydennys.

Ja ettei jää epäselväksi niin kyllä mulle on erittäin ok, että Lukko voittaa Lämsän johdolla mestaruuden ja pudotuspelien MVP on Burke, joka ratkaisee game 7 jatkoajalla Tapparaa vastaan. Mutta etenkään Burken kohdalla on vaikea nähdä mitään erityistä supernousua sankariksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juu hyvä juttu @Raymond Minun on vaan ylipäätään vaikea ymmärtää että miksi maalata itsensä sellaiseen nurkkaan, jossa "joutuu vetämään sanojaan takaisin" jos Lukkolainen onnistuu. Varsinkin jos se Lämsän kohdalla on niin että hänen pitää voittaa mestaruus. Kymmeniä viestejä siitä miten Lämsä on paska ja sitten jos ei mestaruutta tulekaan (kuten todennäköistä on ihan jokaisen valmentajan kohdalla) niin voi todeta että "minä tiesin tämän". Eikö kivempi olisi vaan trust the process and enjoy the ride?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu hyvä juttu @Raymond Minun on vaan ylipäätään vaikea ymmärtää että miksi maalata itsensä sellaiseen nurkkaan, jossa "joutuu vetämään sanojaan takaisin" jos Lukkolainen onnistuu. Varsinkin jos se Lämsän kohdalla on niin että hänen pitää voittaa mestaruus. Kymmeniä viestejä siitä miten Lämsä on paska ja sitten jos ei mestaruutta tulekaan (kuten todennäköistä on ihan jokaisen valmentajan kohdalla) niin voi todeta että "minä tiesin tämän". Eikö kivempi olisi vaan trust the process and enjoy the ride?

Mää oon sanonut ennen kautta, että oon tyytyväinen tulokseen, jossa Lukko on Lämsän alaisena kuuden joukossa runkosarjassa tai vaihtoehtoisesti suorittaa sääleistä välieriin. Asetin riman aika matalalle tai siis semmoiselle tasolle, mikä tuolla materiaalilla on mielestäni minimi. Seison tuon takana edelleen. Tuolla tuloksella on hyväksyttävämpi katsoa toinenkin kausi Lämsän alaisuudessa.

Tällä hetkellä ollaan kuudentena, mutta takana olevalla KalPalla on 3 peliä vähemmän. Toisin sanoen hyvästä vireestä huolimatta koko kausi ei ole mennyt ihan odotusten mukaisesti. Toki se on kesken. Välillä näytti uhkaavasti siltä, että ollaankohan edes sääleissä.

On nyt täysin ot. Joten osaltani jätän tässä ketjussa ainakin tähän.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
@Raymond @benicio välierät on Lukolta ja Lämsältä kova suoritus. Kaikki niistäkin eteenpäin mahdollista.

Burkesta mä en nyt jaksa sen enempää vääntää. Sen kuitenkin totean, että ihan jokaiseen peliin tulee se 1-2 maalipaikkaa ja sen lisäksi tekee muille saman. Ei täysi surkimus pysty tuohonkaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@#16 @benicio @Raymond Lämsällä on mahdollisuus jo heti ensi tiistaina saada plusmerkkinen suoritus tästä kaudesta.

Jos Lukko menee CHL-finaaliin, niin pelkästään se on jo sellainen statement, että plussalle ollaan jääty.

CHL-finaalin voitto käytännössä omalta osaltani antaisi anteeksi, vaikka sitten tiputtaisiin ensimmäisellä kierroksella, tai jopa sääleissä.

CHL-mestaruus ja välierät olisi 9 arvoista suorittamista ja tuplamestaruus sitten ihan jackpot leveliä, missä voidaankin aloittaa patsashanke.

No, pelataan nyt kuitenkin ratkaiseva välieräkin ensin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt on annettu jo sen verran aikaa, että voidaan huoletta todeta ettei tämä arpa voittanut jos puhutaan oletusarvoisesta ulkomaalaisesta kärkihyökkääjästä. Saataisiinko vielä joku winwin-ratkaisu johonkin suuntaan ennen siirtorajaa...
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Nyt on annettu jo sen verran aikaa, että voidaan huoletta todeta ettei tämä arpa voittanut jos puhutaan oletusarvoisesta ulkomaalaisesta kärkihyökkääjästä. Saataisiinko vielä joku winwin-ratkaisu johonkin suuntaan ennen siirtorajaa...
Toivotaan, että jotain tapahtuu vielä.

Tosiasiassa ei pelkkä Burken vaihto parempaan riitä vielä. Lämsän on saatava joukkue pelaamaan paremmin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Väitän, että suht terveenä ja suht optimaalisessa kunnossa oleva Lukko pelaa Lämsän alaisuudessa aika helvetin hyvää kiekkoa. Nyt CHL taputeltu, Nyman vihdoin korvattu ja jos Fonzin kausi paketissa, niin Burke vaihtoon ja nippu valmis kevääseen. Toki pakistolta vaatii ihan ääretöntä venymistä ja siksi noita Burkeja ym. ei tarvita sekoittamaan kenttätasapainoa
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Miehen äärimmäinen pehmeys näkyi tänään toisessa erässä karulla tavalla tulostaululla. Periaatteessa todella helppo paikka purkaa pitkä pyöritys omissa ja vituiksihan se löysä lääpäisy meni.
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Valitettavasti Burkella ei ole mitään avuja koviin peleihin, ehdottomasti Krannilalle uudet laiturit seuraavaan peliin!
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miehen äärimmäinen pehmeys näkyi tänään toisessa erässä karulla tavalla tulostaululla. Periaatteessa todella helppo paikka purkaa pitkä pyöritys omissa ja vituiksihan se löysä lääpäisy meni.
Olisi voinut kävellä kiekon kanssa ulos alueelta, tai tehdä purun ihan millä tahansa muulla tavalla paitsi noin kuin teki. Todella pehmeää peliä tänään kiekolla. Vittu Burke, nyt pitää alkaa suorittamaan, eikä vältellä vastuuta ja osumia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös