Brayden Burke Lukkoon

  • 57 963
  • 429

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Burken kohdalla pettymyksestä puhuttaessa riippuu paljon, millaiset odotukset häneen oli. Parista hyvästä AHL-kaudesta alkaa olla jo 4-5v aikaa, sen jälkeen ollut kovin rikkonaista. Tuskin palkka mitään tasoa McLean/Gagnon myöskään ole.
CHL:ssä 8 peliä 5+3 lisäksi hyvä huomioida.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Burken kohdalla pettymyksestä puhuttaessa riippuu paljon, millaiset odotukset häneen oli. Parista hyvästä AHL-kaudesta alkaa olla jo 4-5v aikaa, sen jälkeen ollut kovin rikkonaista. Tuskin palkka mitään tasoa McLean/Gagnon myöskään ole.
CHL:ssä 8 peliä 5+3 lisäksi hyvä huomioida.
Danforthin, Audetten ja Skalickyn jälkeen Lukko ei yrityksestä huolimatta ole kyllä näissä ulkkarihyökkääjä rekryissä erityisen hyvin onnistunut, eikä tietyllä tapaa mitenkään pahasti epäonnistunutkaan, toki tämä kausi Burken ja Westerholmien osalta on vielä kesken.

Michael Haga 45 ottelua 5+13 (0,4 ppg)
Pavol Skalicky 52 ottelua 13+22 (0,67 ppg)
Scott Pooley 55 ottelua 18+16 (0,62 ppg)

Josh Kestner 48 ottelua 10+14 (0,5 ppg)
Gabriel Fontaine 51 ottelua 14+9 (0,45 ppg)

Brayden Burke 32 ottelua 5+11 (0,5 ppg)
Pathrik Westerholm 32 ottelua 7+10 (0,53 ppg)
Ponthus Westerholm 32 ottelua 10+8 (0,56 ppg)
Gabriel Fontaine 27 ottelua 3+5 (0,30 ppg)
Steven Jandric 3 ottelua 3+0 (1,0 ppg)

Jos Westerholmit ja Burke vetävät loppukauden sellaisella 0,7 ppg tahdilla, Jandric 0,5 tahdilla ja Fontaine parantaa tuohon 0,5 tahtiin loppukauden osalta, niin ihan ok. Pelaajien tulos historiaa peilaten juurikin Burkella pitäisi olla mahdollisuuksia repäistä ihan helvetin kova loppu kausi. Nyt alkaa Euroopan kaukalot kuitenkin olemaan tuttuja.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Silti 0+2 tänään, vaikka löysä onkin jäällä. Ponthuksen maaliin kaivettiin myös kakkossyöttö, vaikka irtokiekosta tulikin.
Ykkössyöttöhän tuo Ponthuksen maaliin oli. Abtin maaliin sai syötön jostain, kun ensin se oli merkattu Pattulle.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ykkössyöttöhän tuo Ponthuksen maaliin oli. Abtin maaliin sai syötön jostain, kun ensin se oli merkattu Pattulle.

Oliko se Burke, joka laukoi viivasta maalille? Siitä ruuhkasta Ponthus lapioi hienosti kiekon verkkoon.

Ehkä sama tyyli kuin aikanaan Korinekillä. Aina maalin jälkeen tuomaristolle ”namber forty foor” :)
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oliko se Burke, joka laukoi viivasta maalille? Siitä ruuhkasta Ponthus lapioi hienosti kiekon verkkoon.

Ehkä sama tyyli kuin aikanaan Korinekillä. Aina maalin jälkeen tuomaristolle ”namber forty foor” :)
Burke sen laukoi Ponthuksen maalissa ja Abtin maalissa sai toimitettua kiekon viivalle Stenkulle joka levitti Abtille.

Noista Burken syöttöpinnoista varmaan puolet on tullutkin, eli pelaa kiekon viivaan, sieltä toimitus maalille ja kiekko maaliin, tai ripari/ohjuri sisään.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ehkä sama tyyli kuin aikanaan Korinekillä. Aina maalin jälkeen tuomaristolle ”namber forty foor” :)
Tekee sen vaan paljon näkymättömämmin kuin Korinek. Sehän oli aina naama tuomarin naamassa kiinni tuota hokemassa ja osoittelemassa sormella rintaansa.

Parempi näin.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Edelleenkään en tiedä mitä tästä kaverista pitäisi ajatella. Kovin näkymätön ja löysän oloinen kaukalossa, mutta silti napsii pisteen sieltä ja toisen täältä.
Ja löysyydestään huolimatta usein voittaa kaksinkamppalutilastot.

Ei Burke tosiaan missään ytimessä ole jatkuvasti ja kiekon kanssa näkyy harvemmin viihtyvän, koska ratkaisut Burkella ovat yleensä nopeita ja kuljettelut / räpläämiset antaa muille.

Usein täällä saa Burke noista kakkossyötöistään kuittia, mutta kuinka monta noista maaleista olisi jäänyt syntymättä ilman sitä syöttöä? Vastaus on että jokainen.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Olen ollut pro-Burke. Edelleen sitä mieltä, että syöttötaito on erinomaista tasoa. Mutta jotain tästä vielä puuttuu. Onko roolitus oikea, sopeutuminen vielä vaiheessa vai mikä?

Joku tunne, että parasta ei läheskään ole saatu vaikka pisteitä ok, mutta sellaista ei ole tulossakaan minkä vuoksi mies nousisi ikimuistoiseksi vahvistukseksi.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen ollut pro-Burke. Edelleen sitä mieltä, että syöttötaito on erinomaista tasoa. Mutta jotain tästä vielä puuttuu. Onko roolitus oikea, sopeutuminen vielä vaiheessa vai mikä?

Joku tunne, että parasta ei läheskään ole saatu vaikka pisteitä ok, mutta sellaista ei ole tulossakaan minkä vuoksi mies nousisi ikimuistoiseksi vahvistukseksi.
Mutulla sanoisin, että toinen kausi ulkkareilla on useasti parempi (Danforth, Press, Klok, Gregoire, Hancock, Nedved), tai en ainakaan muista että joku olisi selkeästi toisella kaudellaan flopannut?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutulla sanoisin, että toinen kausi ulkkareilla on useasti parempi (Danforth, Press, Klok, Gregoire, Hancock, Nedved), tai en ainakaan muista että joku olisi selkeästi toisella kaudellaan flopannut?

Mä en kyllä Burken kanssa jatkaisi seuraavalla kaudella. Musta tuntuu, että se olis älyttömän typerä virhe. Jos vertaa edellä oleviin, niin ne näyttivät jo ekalla kaudella jotain. En oo nähnyt Burkelta mitään sellaista, minkä takia maksaisin oletettua palkkaa. Kaveri tuli AHL-statuksella ja saa sen mukaista palkkaa varmasti. Vastaa mielestäni ECHL-hakua ja sen palkan suhteen olisin vielä ok.
 

Hurricane2004

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Manchester United
Olen ollut pro-Burke. Edelleen sitä mieltä, että syöttötaito on erinomaista tasoa. Mutta jotain tästä vielä puuttuu. Onko roolitus oikea, sopeutuminen vielä vaiheessa vai mikä?
Mun mielestä ylivoimalla pelaa väärällä puolella ja en itse ainakaan ymmärrä miksi Burke ja Pathrik pelaa samassa ylivoimassa, koska molemmat ovat "pelinrakentajia".
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en kyllä Burken kanssa jatkaisi seuraavalla kaudella. Musta tuntuu, että se olis älyttömän typerä virhe. Jos vertaa edellä oleviin, niin ne näyttivät jo ekalla kaudella jotain. En oo nähnyt Burkelta mitään sellaista, minkä takia maksaisin oletettua palkkaa. Kaveri tuli AHL-statuksella ja saa sen mukaista palkkaa varmasti. Vastaa mielestäni ECHL-hakua ja sen palkan suhteen olisin vielä ok.
En mä nyt tiedä kaikista, että näyttikö kaikki niin pelimiehiltä alkuun. Nedved mulle tulee Burkesta jostain syystä mieleen ja Nedved ei kyllä ekalla (vajaalla) Lukko kaudellaan saanut mitään aikaan.
 

Monoliitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen ollut pro-Burke. Edelleen sitä mieltä, että syöttötaito on erinomaista tasoa. Mutta jotain tästä vielä puuttuu. Onko roolitus oikea, sopeutuminen vielä vaiheessa vai mikä?

Joku tunne, että parasta ei läheskään ole saatu vaikka pisteitä ok, mutta sellaista ei ole tulossakaan minkä vuoksi mies nousisi ikimuistoiseksi vahvistukseksi.
Toivon, että tuo tämän päiväinen ketjukoostumus olisi koossa ainakin vielä muutaman pelin. Nähtäisiin, että lähteekö se toimimaan vielä paremmin. Siinä on mielestäni hyvä aihio. Burke ja Tieksola samantyylisinä pelaajina liikuttavat kiekkoa, Fontaine fyysisempänä kaverina tekee tilaa. Tänäänkin ketju tuotti useita hyviä hyökkäyspään myllyjä. Burke-Mattila-Repo ketjussa ei ole ollut Burkelle välttämättä niitä oikeita pelaajia, joiden avulla hänen vahvuutensa korostuisivat.
 

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
En mä nyt tiedä kaikista, että näyttikö kaikki niin pelimiehiltä alkuun. Nedved mulle tulee Burkesta jostain syystä mieleen ja Nedved ei kyllä ekalla (vajaalla) Lukko kaudellaan saanut mitään aikaan.
No joo, turha ehkä verrata Nedvedin aikoihin kun kärkivahvistukset olivat luokkaa kovia.
Jotkut onnistu paremmin kuin toiset. Kyl tsekki pelimies oli ja parempi ku Burke.
Tuli muistaakseni vielä paljon kovemmalla statuksella Raumalle

Ennen Lukon vahvistukset oli usein luokkaa kova AHL-peluri ja muutama matsi showssa.
Nykyään useimmin katsellaan ECHL-kaukaloihin. Skouttauksen oltava vahvaa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On tuossa varmasti Kallelle mietittävää. Kovat statsit ja sanottiin, että ilman loukkaantumista ei olisi ollut mahdollista saada Raumalle. Toinen kausi on vielä ulkkarille selvästi kalliimpi seuralle, kun palkkapyyntö on nettona.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On tämä erikoinen ilmiö, kun joku pelaaja otetaan hampaankoloon, niin ruvetaan jopa analysoimaan syöttöpiste kerrallaan kuinka ansaittu kukin oli. Myös tuo "löysyys" on saanut jonkun palstatotuusaseman. Ei mikään pommikone ole, mutta eipä sellaista ollut odotettavissakaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On tämä erikoinen ilmiö, kun joku pelaaja otetaan hampaankoloon, niin ruvetaan jopa analysoimaan syöttöpiste kerrallaan kuinka ansaittu kukin oli. Myös tuo "löysyys" on saanut jonkun palstatotuusaseman. Ei mikään pommikone ole, mutta eipä sellaista ollut odotettavissakaan.
Myös (edellisen pelin) tulos ohjaa ihan pikkuisen verran näitä totuuksia.
Myös se saa aivan koomisen paljon palstatilaa, miten paljon kukakin ehkä saa palkkaa.
Itse toki syyllistyn samaan, mutta kun eilistä peliä en nähnyt ollenkaan niin jotenkin nämä näkee eri tavalla.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Tää kaveri on kyllä melkoinen haamu. Kentällä katoaa näkyvistä noin 55 minuutin ajaksi ja sitten muutama hyvä väläytys ja yksi jäähy ja pari syöttöä tilillä.
Mä en itse pidä tämän tyylisistä pelaajista, että vaeltaa varjojen mailla suurimman osan peliajasta. Vaikka ”piilopisteitä” saakin.
Mun lempipelaajat on aina ollut niitä näkyviä ja joukkueen parhaita. Toporowski, Danforth, Petruzalek, Torkit, Forss, Measures jne. Ei yhtään peliä urallaan Lukossa ettei olisi kentällä näkynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös