Voi johtua kentästäkin.. mä vähän pelkään, että tämä kenttä on jo seuraavassa siellä pelattavassa matsissa kunnon perunapeltona, tämähän oli yksi näistä ongelmakentistä.
Kyllä se varmasti johtuikin mutta oli vain niin huvittavan näköinen.
Voi johtua kentästäkin.. mä vähän pelkään, että tämä kenttä on jo seuraavassa siellä pelattavassa matsissa kunnon perunapeltona, tämähän oli yksi näistä ongelmakentistä.
Harvoin näkee, mutta kerrankin voi rehellisesti sanoa että varmasti kramppaa oikeasti paikat, koska ei kukaan tappiolla ollessaan viitsi näytellä, jota taas nähdään liiankin usein.
Juu ja vain maksajat saisi kuunnella Mertsin mukahauskoja letkautuksia entisistä neidoista.
Olen seurannut sivusilmällä COL-GRE -matsia. Nyt olen jo kahteen kertaan ollut laskevinani nuo tuomarin askeleet, kun vapaapotku on ollut lähellä rangaistusaluetta. Mun laskujeni mukaan hän on ottanut jo kahteen kertaan tasan kymmenen askelta - sen "normaalin" yhdeksän (+ vähän päälle) sijaan. Laskenko mä nyt niitä askeleita kännissä vai onko tämä oikeasti joku uusi FIFA:n käytäntö?
Onko joku muu tehnyt vastaavaa havaintoa?
En ole tehnyt havaintoa, mutta tänään ainakin tässä matsissa jenkkituomari, joka varmaan laskee jaardeja, eikä metrejä.
On tämä Jatkoaika uskomaton paikka - saa vastauksia jopa jalkapalloaiheisiin kysymyksiin...Kyllä mitä itse olen eri pelejä tässä vuosien varrella seurannut, niin käytännössä aina tuomari ottaa 10 askelta. Eli menee sääntöjen määräämään mittaan, 10 jaardin päähän.
Tosin seuraan käytännössä vain valioliigaa, voi olla että muualla tuomarit tietävät vain metrit ja ottavat sen 9 askelta.
Mutta tuosta se siis johtuu, eli mittaa jaardeja. Ihan yleinen tapa.
Upea matsi, Pirlon veto olisi saanut vielä mennä sisään.
Nyt nukkumaan, huomenna taas valvomista tiedossa. Ja tietty ma aloittaa pelinsä Mannschaft, joten uni ei tulisi silmään muutenkaan.
Englannin hyökkäsi yllättävän hyvin, mutta puolustus- ja maalivahtipeli olivat kaukana EM-kisojen tasosta. Silti jatkopaikka lienee ihan napattavissa.
Gerrardin tilanne oli minun silmääni aivan selvä pilkku, rike oli niin selkeä, vaikka Gerrard hakikin kontaktin.
Vielä on yksi ottelu tänä yönä,
Pitäisikö ottaa tunti unta vai keittää kahvit? Nyt jos alkaa nukkumaan niin ei välttämättä herää neljältä.
Vielä on yksi ottelu tänä yönä, etkö aio katsoa Norsunluurannikon otteita?
Pitäisikö ottaa tunti unta vai keittää kahvit? Nyt jos alkaa nukkumaan niin ei välttämättä herää neljältä.