Brasilia 2014 liveseuranta

  • 791 414
  • 8 067

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Englannin keskitykset sinkoutuvat koko ajan tuosta yhdestä osasta ulos roppakaupalla. Nurmi taitaa olla aika surkeassa jamassa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Harvoin näkee, mutta kerrankin voi rehellisesti sanoa että varmasti kramppaa oikeasti paikat, koska ei kukaan tappiolla ollessaan viitsi näytellä, jota taas nähdään liiankin usein.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Lädit yrittää puskea keskeltä alivoimaisena, ei paras taktiikka tappioasemassa.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Juu ja vain maksajat saisi kuunnella Mertsin mukahauskoja letkautuksia entisistä neidoista.

Näin ne asiat klaarattiin vanhaan hyvään aikaan joka urheilulajissa. Muunmuassa Suurajoista tuli YLE:ltä huikeita lähetyksiä 80 ja 90-luvulla verrattuna Maikkarin nvkyiseen paskaan. Pitääkin vaihtaa tämän matsin päätyttyä YLE1 kanavalle, jossa menossa legendaarisen Jukolan viestin pitkä yö.Tulikin Jukolasta mieleen, että nuoruudessa Jukola tapasi olla samana yönä, kuin Pohjanmaa SM-ralli. kuunneltiin kotiinpäin rallista ajellessa autoradiosta usein Jukolaa..

Ahneilla maksukanavilla ei ole mitään käsitystä, miten tehdään kansalaisille asiantuntevia urheilulähetyksiä! Shown osaavat kaikki ja pukeutua esim. pelleksi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voi Pirlo Pilro saa laittaa sisään tollaset!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hyvästä paikasta vapari, yleisö huutaa Pirloa vetämään.

edit. herrajumala mikä jenga, mutta ylärima pelastaa..
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Olen seurannut sivusilmällä COL-GRE -matsia. Nyt olen jo kahteen kertaan ollut laskevinani nuo tuomarin askeleet, kun vapaapotku on ollut lähellä rangaistusaluetta. Mun laskujeni mukaan hän on ottanut jo kahteen kertaan tasan kymmenen askelta - sen "normaalin" yhdeksän (+ vähän päälle) sijaan. Laskenko mä nyt niitä askeleita kännissä vai onko tämä oikeasti joku uusi FIFA:n käytäntö?

Onko joku muu tehnyt vastaavaa havaintoa?
En ole tehnyt havaintoa, mutta tänään ainakin tässä matsissa jenkkituomari, joka varmaan laskee jaardeja, eikä metrejä.
Kyllä mitä itse olen eri pelejä tässä vuosien varrella seurannut, niin käytännössä aina tuomari ottaa 10 askelta. Eli menee sääntöjen määräämään mittaan, 10 jaardin päähän.

Tosin seuraan käytännössä vain valioliigaa, voi olla että muualla tuomarit tietävät vain metrit ja ottavat sen 9 askelta.

Mutta tuosta se siis johtuu, eli mittaa jaardeja. Ihan yleinen tapa.
On tämä Jatkoaika uskomaton paikka - saa vastauksia jopa jalkapalloaiheisiin kysymyksiin...

Ja näissä vastauksissa oli todella hienoa ajatusta mukana. En olisi itse ikinä osannut edes ajatellakaan tuollaista vaihtoehtoa. Eikö se muurin paikka vapaapotkuissa ole 9,15 metrin päässä? Tekeekö tuo sitten sen tasan 10 jaardia? Tuon metrimäärän heittäisin joissain pubivisoissa. Maalin leveys: 7,32m, rankkarialueen raja 16,5m, rankkaripiste 11m - nuo ovat sellaisia lukuja, joita mulle on jäänyt mieleen. Voi olla, että olen aivan metsässä! Enkä googleta! Seuraan jalkapalloa käytännössä kahden vuoden välein - ja aina Hollantia kannattaen!

Nyt kuitenkin huomasin jotain ENG-ITA -matsia sivusilmällä seuratessani. Se Steven Gerrardin (?) vapaapotku noin 85 minuutin kohdalla. Nyt tuomari laski etäisyyden juuri sillä tavalla, joka itselleni on tuttu. Yhdeksän täyttä askelta ja vähän päälle: muurin paikka on siinä! Ei aavistustakaan mistä maasta tämän ottelun tuomari on, mutta päivällä olin tosiaan laskevani, että tuomari otti kymmenen tasamittaista askelta muurin paikkaan.

Hyvät ja asiantuntevat selitykset eaglelta ja Myyrältä! Kiitos näistä!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Upea matsi, Pirlon veto olisi saanut vielä mennä sisään.

Nyt nukkumaan, huomenna taas valvomista tiedossa. Ja tietty ma aloittaa pelinsä Mannschaft, joten uni ei tulisi silmään muutenkaan.
 

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Prkl, Englannin jalkapallomaajoukkue on masokismia, täyttä masokismia.....

Ei lohduta yhtään näennäisen hyvä esitys. Seuraavat pelit ovat seuraavia pelejä - ja tästä saldona oli pelkkä lämmin kädenpuristus.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Englannin hyökkäsi yllättävän hyvin, mutta puolustus- ja maalivahtipeli olivat kaukana EM-kisojen tasosta. Silti jatkopaikka lienee ihan napattavissa.

Gerrardin tilanne oli minun silmääni aivan selvä pilkku, rike oli niin selkeä, vaikka Gerrard hakikin kontaktin.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Upea matsi, Pirlon veto olisi saanut vielä mennä sisään.

Nyt nukkumaan, huomenna taas valvomista tiedossa. Ja tietty ma aloittaa pelinsä Mannschaft, joten uni ei tulisi silmään muutenkaan.

Vielä on yksi ottelu tänä yönä, etkö aio katsoa Norsunluurannikon otteita?
 

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Englannin hyökkäsi yllättävän hyvin, mutta puolustus- ja maalivahtipeli olivat kaukana EM-kisojen tasosta. Silti jatkopaikka lienee ihan napattavissa.

Gerrardin tilanne oli minun silmääni aivan selvä pilkku, rike oli niin selkeä, vaikka Gerrard hakikin kontaktin.

No olihan se, mutta ei auta Englantia enää yhtään.
 

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitäisikö ottaa tunti unta vai keittää kahvit? Nyt jos alkaa nukkumaan niin ei välttämättä herää neljältä.

Kiinnostaa kyllä periaatteessa kaikkikin pelit, mutta tuon masokismin jälkeen en enää jaksa vetää masokistisemmaksi valvomalla. Tai Jukolan tilannetta voisi vilkaista, niin voisi unohtaa prkleen potkupallon hetkeksi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vielä on yksi ottelu tänä yönä, etkö aio katsoa Norsunluurannikon otteita?

Pakko mennä sukulaispojan rippijuhliin kymmenen aikoihin.. :)

Mutta nauttikaa nyt te, jotka pystytte, öitä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pakko se on jäädä jännäämään miten Jaappanille käypi.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Ei vittu mitä kukkupaskaa royhodsonilta... turpaan tulee hyvälläkin pelillä. Vanha kunnon harmaapää selitellyt kohta toista tuntia bbc:n tentissä. Ihan just niin munaton alkusarjaan hyytyjä kuin joukkueensakin.

Shearer ja Rio Ferdinand antoivat studiossa aika kovaa hanaa olemukselle - Henry tylyttää että ei tollasella vivtun paskalla ikinä voita mitään, comprende ca va?
 

Jindebyne

Jäsen
Sillälailla, tyylikkäällä esityksellä pallokorvia turpaan, aikamoinen jackpot Italialle tämä lohkon ensimmäinen kisapäivä. Vielä odotellaan yön viimeistä ottelua, jossa ehdottomasti Norsujen puolella.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vauhdikkaasti on kyllä alkanut, lupailee erittäin viihdyttävää peliä.
 
Unirytmi nyt on mitä on Stanley Cup -finaaleiden jälijiltä, joten pystyy helposti vielä Lés Elephantsien puolesta jännittämään. Kuuluu ehdottomasti turnauksen suosikkijoukkueisiini Kolumbian ja Englannin ohella. Toivotaan hyvää alkua turnaukselle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös