Brasilia 2014 liveseuranta

  • 787 693
  • 8 068

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Toivotaan että kisojen ehkä parhaat erikoistilanteet omaava Salihovic pääsee jossain vaiheessa kentälle. Ihan vain siis erikoistilanteiden takia.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Missä B&H:n #20 kortti? Nosti kädet pään päälle karvauksessa ja pysäytti niillä pallon.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Aika vaatimatonta peliä verrattuna viime yön ITA-ENG-matsiin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Missäs vaiheessa alettiin pelata lätkää ja karvaamaan?

"Yhyhy futiksessa ei saa käyttää samaa termiä kuin kendossa." Ei vaikka sitä käytetään vaikka missä muussakin lajissa. Painu futisfoorumille.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Olli Ikäheimon kuuluu selostaa shakkia tai biljardia!
Aivan umpisurkeaa toimintaa!! Jätkä on aivan unessa tuolla! Kertoo vaan jotain tilastoja!
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
"Yhyhy futiksessa ei saa käyttää samaa termiä kuin kendossa." Ei vaikka sitä käytetään vaikka missä muussakin lajissa. Painu futisfoorumille.

Ei kyse ole kuin siitä, että jalkapallossa ei karvata. Eikä se johdu siitä, että termi on jääkiekossa, vaan siitä että puhutaan täysin eri asioista muutenkin. Mulle se on ihan sama missä lajeissa käytetään mitä termejä, mutta fudiksessa ei kuitenkaan karvata.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
On on perkeles YLE:llä pelisilmää roikottaa Ikäheimoa selostuskopissa! Löytyishän tuonne vaikka pystymettästä parempiakin.. Äskenkin 45 sekunnin hiljaisuus..,jonka jälkeen toteamus: "Tuo taisi olla paitsio.."
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Suurin osa kuitenkin tajuaa, mitä tuolla tarkoitetaan vaikka laji olisi eri kuin jääkiekko.

Ilmeisesti se on sitten kaltaisellesi johtavalle jalkapallokatsojalle liian vaikea ymmärtää.

Voi sitä tajuta monta muutakin asiaa, mutta mielestäni tyhmää käyttää termejä jotka eivät lajiin kuulu. Niki Juuselakin huutelee paljon miten otetaan pallo lapaan tai puhuu erätauoista, mutta ne kuuluvat eri lajeihin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eipä ole Bosnialla ollut mitään hätää pelillisesti..
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ei kyse ole kuin siitä, että jalkapallossa ei karvata. Eikä se johdu siitä, että termi on jääkiekossa, vaan siitä että puhutaan täysin eri asioista muutenkin. Mulle se on ihan sama missä lajeissa käytetään mitä termejä, mutta fudiksessa ei kuitenkaan karvata.

Jos itse Antti Muurinen käyttää verbiä karvaaminen studiossa niin käytän minäkin.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Eipä ole Bosnialla ollut mitään hätää pelillisesti..

Argentiina tiputtaa täysin vapaaehtoisesti aika alas koko nippunsa ja vielä kun kärkiä ei kiinnosta kauheasti edes prässätä, kuin ainoastaan jos on mahis saada riisto, niin helpohkoa Bosnian avata peliä. Ja tuolla systeemillä, jos tiput alas, niin helposti varsinkin laidoilla sitten tilaa edetä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka olen seurannut lätkää enemmän tai vähemmän aktiivisesti yli neljännesvuosisadan, en oikein vieläkään ymmärrä, mitä se karvaaminen ihan tarkasti ottaen on. Tai miksi futiksen "erätaukoa" pitäisi virallisesti kutsua. Tomato, tomato.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Argentiina tiputtaa täysin vapaaehtoisesti aika alas koko nippunsa ja vielä kun kärkiä ei kiinnosta kauheasti edes prässätä, kuin ainoastaan jos on mahis saada riisto, niin helpohkoa Bosnian avata peliä. Ja tuolla systeemillä, jos tiput alas, niin helposti varsinkin laidoilla sitten tilaa edetä.

Tällä hetkellä tämä vapaaehtoinen tiputtaminen näyttää siltä, että bosniakit saattavat hyvinkin tasoittaa pelin.

Hyökkäyssuuntaan Argentiinalla ei ole ollut mitään selvää punaista lankaa, tuttua myös edellisistä arvokisoista. Toki turnaus on vasta ihan alussa, joten katsotaan rauhassa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Vaikka olen seurannut lätkää enemmän tai vähemmän aktiivisesti yli neljännesvuosisadan, en oikein vieläkään ymmärrä, mitä se karvaaminen ihan tarkasti ottaen on. Tai miksi futiksen "erätaukoa" pitäisi virallisesti kutsua. Tomato, tomato.

Mulle karvaaminen tarkoittaa ihan samaa kuin prässääminen. Eli puolustava joukkue puolustaa lähestyen ja painostaen vastustajaa eikä vain seiso paikallaan tai peruuta alaspäin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Vaikka olen seurannut lätkää enemmän tai vähemmän aktiivisesti yli neljännesvuosisadan, en oikein vieläkään ymmärrä, mitä se karvaaminen ihan tarkasti ottaen on. Tai miksi futiksen "erätaukoa" pitäisi virallisesti kutsua. Tomato, tomato.

Ihan vain tauko. Kun ei ole eriäkään, vaan puoliajat.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tällä hetkellä tämä vapaaehtoinen tiputtaminen näyttää siltä, että bosniakit saattavat hyvinkin tasoittaa pelin.

Hyökkäyssuuntaan Argentiinalla ei ole ollut mitään selvää punaista lankaa, tuttua myös edellisistä arvokisoista. Toki turnaus on vasta ihan alussa, joten katsotaan rauhassa.

Jooh. Itse en ainakaan päästäisi Bosniaa keskittämään, koska a) Bosnialla on useammalla pelaajalla erinomainen potkutekniikka(Misimovicista lähtien) ja b) Dzeko on päällä kuitenkin aika vaarallinen kaveri ja jos jengi saa keskitellä kokoajan, niin kyllä joku osuukin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös