Missä B&H:n #20 kortti? Nosti kädet pään päälle karvauksessa ja pysäytti niillä pallon.
Missä B&H:n #20 kortti? Nosti kädet pään päälle karvauksessa ja pysäytti niillä pallon.
Vähän löntystelymeiningillä tuntuvat argentiinalaiset olevan.
Missäs vaiheessa alettiin pelata lätkää ja karvaamaan?
"Yhyhy futiksessa ei saa käyttää samaa termiä kuin kendossa." Ei vaikka sitä käytetään vaikka missä muussakin lajissa. Painu futisfoorumille.
Missäs vaiheessa alettiin pelata lätkää ja karvaamaan?
Suurin osa kuitenkin tajuaa, mitä tuolla tarkoitetaan vaikka laji olisi eri kuin jääkiekko.
Ilmeisesti se on sitten kaltaisellesi johtavalle jalkapallokatsojalle liian vaikea ymmärtää.
Ei kyse ole kuin siitä, että jalkapallossa ei karvata. Eikä se johdu siitä, että termi on jääkiekossa, vaan siitä että puhutaan täysin eri asioista muutenkin. Mulle se on ihan sama missä lajeissa käytetään mitä termejä, mutta fudiksessa ei kuitenkaan karvata.
On on perkeles YLE:llä pelisilmää roikottaa Ikäheimoa selostuskopissa! Löytyishän tuonne vaikka pystymettästä parempiakin.. Äskenkin 45 sekunnin hiljaisuus..,jonka jälkeen toteamus: "Tuo taisi olla paitsio.."
Eipä ole Bosnialla ollut mitään hätää pelillisesti..
Argentiina tiputtaa täysin vapaaehtoisesti aika alas koko nippunsa ja vielä kun kärkiä ei kiinnosta kauheasti edes prässätä, kuin ainoastaan jos on mahis saada riisto, niin helpohkoa Bosnian avata peliä. Ja tuolla systeemillä, jos tiput alas, niin helposti varsinkin laidoilla sitten tilaa edetä.
Vaikka olen seurannut lätkää enemmän tai vähemmän aktiivisesti yli neljännesvuosisadan, en oikein vieläkään ymmärrä, mitä se karvaaminen ihan tarkasti ottaen on. Tai miksi futiksen "erätaukoa" pitäisi virallisesti kutsua. Tomato, tomato.
Vaikka olen seurannut lätkää enemmän tai vähemmän aktiivisesti yli neljännesvuosisadan, en oikein vieläkään ymmärrä, mitä se karvaaminen ihan tarkasti ottaen on. Tai miksi futiksen "erätaukoa" pitäisi virallisesti kutsua. Tomato, tomato.
Tai miksi futiksen "erätaukoa" pitäisi virallisesti kutsua. Tomato, tomato.
Tällä hetkellä tämä vapaaehtoinen tiputtaminen näyttää siltä, että bosniakit saattavat hyvinkin tasoittaa pelin.
Hyökkäyssuuntaan Argentiinalla ei ole ollut mitään selvää punaista lankaa, tuttua myös edellisistä arvokisoista. Toki turnaus on vasta ihan alussa, joten katsotaan rauhassa.
Puoliaika. Ole hyvä.