Minä rupean nyt itkemään Robbenista.
Robben on ällöttävä pelaaja joka filmaa kokoajan (riippumatta siitä oliko kontaktia vai ei, tai sattuiko oikeasti) ja on maailman ärsyttävin pelaaja. Kova juoksemaan ja omaa hyvän vasemman jalan, muuten helvetin ärsyttävä. Ei ole edes vaivautunut opettelemaan oikean jalan käyttöä, ja valittaa jatkuvasti ja aina aivan kaikesta, tuomarille sekä kanssapelaajille. On lisäksi kaljumpi kuin Wayne Rooney ja näyttänyt jo vuosia 40-vuotiaalta. Ei jää tätä "kuolevaa joutsenta" yhtään ikävä kun hän joskus vielä lopettaa. Jos jotain positiivista pitää löytää tilanteesta, niin se että Sneijder ja Kuyt saivat ansaitsemansa mitalit. He ovat hienoja pelaajia he. Robben on niin inhottava ihminen että veikkaan hänen olevan yksi niistä kieltäytyjistä, jotka pakottivat Vlaarin ampumaan ensimmäisenä.
Jooh,. lähden tästä muualle itkemään, ihastelemaan vaikka 2012 Mestarien Liigan finaalia, kun Robben epäonnistui pilkussa, tai vaikkapa saman vuoden EM-kisoja kun Hollanti floppasi täydellisesti. Tai ehkä sitä kun Robben epäonnistui parissa läpiajossa MM-finaalissa 2010. Tai ehkä menen vain peilin eteen ihastelemaan hiuksiani, ja olen iloinen siitä että minulla ne kasvavat.
Kiitos ja kuittaus.
E: Nyt haastattelun jälkeen totean vielä että kaverilla on ruma ääni.