Jotenkin naurattaa katsella tätä.
Finaali on vielä pelaamatta, joten tittelistä ei vieä tarvitse puhua varmuutena, mutta mielestäni voidaan kysyä, että onko tämä paras Saksan maajoukkue koskaan?
Enemmän Saksan pelaajista tietävät: eikö tuon Höveli Höwedesin tilalle muka ole ketään muuta? Koko muu joukkue on täynnä palkkamurhaajia, mutta tuo tuolla on kuin Hessu Hopo. Vai yrittääkö Saksa ilahduttaa autististen ja kehitysvammaisten liittoa? Onko ne saanut jonkun tarran bussin ikkunaan, että "meilläkin pelaa vammainen"?
Jotenkin naurattaa katsella tätä.
Finaali on vielä pelaamatta, joten tittelistä ei vieä tarvitse puhua varmuutena, mutta mielestäni voidaan kysyä, että onko tämä paras Saksan maajoukkue koskaan?
Ainakaan minä en näin hyvää kokonaisuutta - taito, joukkuepelaaminen, taktisuus, juoksuvoima - heiltä ole nähnyt, samaa mieltä myös faijani, jonka muistot ulottuva '66 finaaliin asti..
Enemmän Saksan pelaajista tietävät: eikö tuon Höveli Höwedesin tilalle muka ole ketään muuta? Koko muu joukkue on täynnä palkkamurhaajia, mutta tuo tuolla on kuin Hessu Hopo. Vai yrittääkö Saksa ilahduttaa autististen ja kehitysvammaisten liittoa? Onko ne saanut jonkun tarran bussin ikkunaan, että "meilläkin pelaa vammainen"?
Voitko tarkemmin kertoa Brasilian katujen meiningistä? Noista kommenteista ei ihan täyttä kuvaa saa.
Brasilian suurin tappio kautta aikojen on vuodelta 1920, Uruguay pieksi Brassit 6-0. Aletaan olemaan lähellä näitä lukuja nyt.
7-0. Saksa on kieltämättä hyvä, mutta tänään vastassa on kyllä kaikkien aikojen huonoin Brasilia. Mitään Saksalta pois ottamatta.
Noh, voisin sanoa että 2012 EM-kisoissa nähtiin ehkä parempi joukkue. Klose oli nuorempi, muller oli noh muller vaikkei maaleja niinkään lätkinyt vaikka olisi pitänyt. Neuer oli lyönyt itsensä läpi. Noh runko oikeasti sama ja tosiaan onhan tässä itse odotellut sitä THE vuotta, kun -90 kisat olin vielä niin nuori poika ja vasta 1994 kisat ensimmäiset mitkä seurasin oikeasti (ja Saksan peliin ihastuin).
Tuo kuva on vanha, jostain viime vuoden mellakoista tms. Ei kyllä yllättäisi että tuolla ns. "third world countryssä" ihmiset rupeaisivat riehumaan.Twitter / World: BREAKING: Live picture of São ...
Kaveri on Sao Paolosta kotoisin ja kertoi pelkäävänsä vaikka asuu Porissa. Oli aika shokissa.
Noh, voisin sanoa että 2012 EM-kisoissa nähtiin ehkä parempi joukkue. Klose oli nuorempi, muller oli noh muller vaikkei maaleja niinkään lätkinyt vaikka olisi pitänyt. Neuer oli lyönyt itsensä läpi. Noh runko oikeasti sama ja tosiaan onhan tässä itse odotellut sitä THE vuotta, kun -90 kisat olin vielä niin nuori poika ja vasta 1994 kisat ensimmäiset mitkä seurasin oikeasti (ja Saksan peliin ihastuin).
Tuo kuva on vanha, jostain viime vuoden mellakoista tms. Ei kyllä yllättäisi että tuolla ns. "third world countryssä" ihmiset rupeaisivat riehumaan.
Onneksi ollaan molemmat vaasalaisia, koska minulla on sellainen tunne, että tullaan kokemaan vastaavanlaisia alkavalla Liiga-kaudella.Jos olisin Brasilialainen niin ei edes vituttaisi enää. Tarpeeksi paljon kun nöyryytetään, muuttuu piittaamattomaksi. Hienoa kuitenkin, että saatiin toisellekin puoliajalle maaleja ettei ihan pallotteluksi jäänyt.