Brasilia 2014 liveseuranta

  • 785 943
  • 8 068

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin naurattaa katsella tätä.

Finaali on vielä pelaamatta, joten tittelistä ei vieä tarvitse puhua varmuutena, mutta mielestäni voidaan kysyä, että onko tämä paras Saksan maajoukkue koskaan?

7-0. Saksa on kieltämättä hyvä, mutta tänään vastassa on kyllä kaikkien aikojen huonoin Brasilia. Mitään Saksalta pois ottamatta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Finaaliin laitan Saksalle tarpeeksi maaleja tulosvetolappuun, ettei tarvitsen repiä kesken matsin.
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Enemmän Saksan pelaajista tietävät: eikö tuon Höveli Höwedesin tilalle muka ole ketään muuta? Koko muu joukkue on täynnä palkkamurhaajia, mutta tuo tuolla on kuin Hessu Hopo. Vai yrittääkö Saksa ilahduttaa autististen ja kehitysvammaisten liittoa? Onko ne saanut jonkun tarran bussin ikkunaan, että "meilläkin pelaa vammainen"?

No nyt kun Draxlerkin pääsi kentälle, niin muistini mukaan ainoat joilla ei ole minuuttiakaan kenttäpelaajista, ovat laitapakit Durm ja Grosskreutz (joka toki voisi pelata käytännössä mitä tahansa muutakin paikkaa). Itse olisin laittanut Grosskreutzin jo toiseen peliin, mutta Löv vetää tuolla omalla linjallaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Jotenkin naurattaa katsella tätä.

Finaali on vielä pelaamatta, joten tittelistä ei vieä tarvitse puhua varmuutena, mutta mielestäni voidaan kysyä, että onko tämä paras Saksan maajoukkue koskaan?

Ainakaan minä en näin hyvää kokonaisuutta - taito, joukkuepelaaminen, taktisuus, juoksuvoima - heiltä ole nähnyt, samaa mieltä myös faijani, jonka muistot ulottuva '66 finaaliin asti..

Oli se edellinen mestarijoukkue myös kova. Oli noita kaikkia, mutta pelityyli oli kieltämättä se kliseen konemainen. Nykyinen jengi pelaa viihdyttävämmin. Ja kun muistaa, että vaikeista lähtökohdista kisoihin kuitenkin lähdettiin, kun mukana oli paljon loukkaantumisista kärsineitä pelaajia, ja Reus jäi kokonaan pois.

0-7, tämä jotain aivan upeaa. Müller ollut maaginen. On se Robbenin veroinen kokonaisuutta katsoen, vaikka olen jossain muussa ketjussa vähän Robbenia nostanut jalustalle.
 

Paulig

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ysit, JoKa
Enemmän Saksan pelaajista tietävät: eikö tuon Höveli Höwedesin tilalle muka ole ketään muuta? Koko muu joukkue on täynnä palkkamurhaajia, mutta tuo tuolla on kuin Hessu Hopo. Vai yrittääkö Saksa ilahduttaa autististen ja kehitysvammaisten liittoa? Onko ne saanut jonkun tarran bussin ikkunaan, että "meilläkin pelaa vammainen"?

Brasilialla pelaa 11 jalatonta ja kädetöntä.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Finaali on vielä pelaamatta, joten tittelistä ei vieä tarvitse puhua varmuutena, mutta mielestäni voidaan kysyä, että onko tämä paras Saksan maajoukkue koskaan?

Noh, voisin sanoa että 2012 EM-kisoissa nähtiin ehkä parempi joukkue. Klose oli nuorempi, muller oli noh muller vaikkei maaleja niinkään lätkinyt vaikka olisi pitänyt. Neuer oli lyönyt itsensä läpi. Noh runko oikeasti sama ja tosiaan onhan tässä itse odotellut sitä THE vuotta, kun -90 kisat olin vielä niin nuori poika ja vasta 1994 kisat ensimmäiset mitkä seurasin oikeasti (ja Saksan peliin ihastuin).
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Enemmän Saksan pelaajista tietävät: eikö tuon Höveli Höwedesin tilalle muka ole ketään muuta? Koko muu joukkue on täynnä palkkamurhaajia, mutta tuo tuolla on kuin Hessu Hopo. Vai yrittääkö Saksa ilahduttaa autististen ja kehitysvammaisten liittoa? Onko ne saanut jonkun tarran bussin ikkunaan, että "meilläkin pelaa vammainen"?

Ei kyllä uskoisi että peli on 7-0, kun Höwedes on ollut tänään käsittämättömän huono. Edes tajuttoman helpot syötöt eivät tunnu menevän omille.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Brasilian suurin tappio kautta aikojen on vuodelta 1920, Uruguay pieksi Brassit 6-0. Aletaan olemaan lähellä näitä lukuja nyt.

Noin, nyt on tämäkin tilasto kirjoitettu uusiksi. David Luiz on muuten antanut kyynärpäätä jo aika huolella, ja käy muutenkin helvetin kuumana tuolla. Ota nyt David vielä punanen tähän niin ois niinkun kirsikka kakun päälle.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
7-0. Saksa on kieltämättä hyvä, mutta tänään vastassa on kyllä kaikkien aikojen huonoin Brasilia. Mitään Saksalta pois ottamatta.

Mä puhun nyt vähän pidemmällä perspektiivillä, tämä matsi on vain tietynlainen kliimaksi tälle kehitykselle.

Eihän tässä joku Neymar olisi auttanut heitä mitään, niin hurmoshenkisen typerää oli heidän pelinsä Saksan konetta vastaan jo alussa.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Noh, voisin sanoa että 2012 EM-kisoissa nähtiin ehkä parempi joukkue. Klose oli nuorempi, muller oli noh muller vaikkei maaleja niinkään lätkinyt vaikka olisi pitänyt. Neuer oli lyönyt itsensä läpi. Noh runko oikeasti sama ja tosiaan onhan tässä itse odotellut sitä THE vuotta, kun -90 kisat olin vielä niin nuori poika ja vasta 1994 kisat ensimmäiset mitkä seurasin oikeasti (ja Saksan peliin ihastuin).

Vuoden 1990 Saksa - se oli hyvä. Siinä jos jossain oli tyyliä. Dominoi kaikilla osa-alueilla.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jos olisin Brasilialainen niin ei edes vituttaisi enää. Tarpeeksi paljon kun nöyryytetään, muuttuu piittaamattomaksi. Hienoa kuitenkin, että saatiin toisellekin puoliajalle maaleja ettei ihan pallotteluksi jäänyt.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Noh, voisin sanoa että 2012 EM-kisoissa nähtiin ehkä parempi joukkue. Klose oli nuorempi, muller oli noh muller vaikkei maaleja niinkään lätkinyt vaikka olisi pitänyt. Neuer oli lyönyt itsensä läpi. Noh runko oikeasti sama ja tosiaan onhan tässä itse odotellut sitä THE vuotta, kun -90 kisat olin vielä niin nuori poika ja vasta 1994 kisat ensimmäiset mitkä seurasin oikeasti (ja Saksan peliin ihastuin).

Ei ollut Saksa parempi 2012.

Sanoisin, että Saksa on kypsempi nyt, ja ennen kaikkea Jogi Löw tuntuu kypsyneen valmentajana.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Tuo kuva on vanha, jostain viime vuoden mellakoista tms. Ei kyllä yllättäisi että tuolla ns. "third world countryssä" ihmiset rupeaisivat riehumaan.

Ei ollut edes tarkoitus linkata tuota, mutta kun en oikein hallitse Twitteriä ja noita jakoja tulee kaverilta tauotta.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Jos olisin Brasilialainen niin ei edes vituttaisi enää. Tarpeeksi paljon kun nöyryytetään, muuttuu piittaamattomaksi. Hienoa kuitenkin, että saatiin toisellekin puoliajalle maaleja ettei ihan pallotteluksi jäänyt.
Onneksi ollaan molemmat vaasalaisia, koska minulla on sellainen tunne, että tullaan kokemaan vastaavanlaisia alkavalla Liiga-kaudella.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Täällä hajosi digiboksi tämän pelin myötä. Selvä kannanotto vuosikausia palvelleelta boksilta.

Kaikki vedot osuivat tänään, hyvä Saksa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös