Brandon DeFazio

  • 47 646
  • 185

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Toivottavasti tässä miehessä olisi edes 2/3 samaa mitä Toporowskissa aikanaan.
Odotukset on kovat ja odotan, että on röyhkeämpi versio VandeVeldestä.

Eli Topon ja VVn välimalli. 15+15 tilauksessa.
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon sivujen uusimman jutun mukaan DeFazio saapuu Raumalle tämän viikon sunnuntaina. Yhtään harjoitusottelua mies ei siis ehdi pelaamaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
MIelenkiintoinen haku Lukolta, ollut selkeästi valmennuksen tilauksessa joku vähän ronskimpi kaveri ja tässä saattaa olla sellainen.

Iso pettymys tämä jässikkä. Ei ollut sitä ilkeyttä eikä oikeastaan näyttänyt edes laittavan kaikkea peliin. No toisaalta kausihan vasta alkoi, ehkä tässä on sellainen "pelaamalla kuntoon" tilanne käsissä. Odotin kuitenkin, että tässä olisi ollut sellainen röyhkeä p-amerikkalainen joka menee sinne maalille vaikka 2 pakkia roikkuisi niskassa.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Iso pettymys tämä jässikkä. Ei ollut sitä ilkeyttä eikä oikeastaan näyttänyt edes laittavan kaikkea peliin. No toisaalta kausihan vasta alkoi, ehkä tässä on sellainen "pelaamalla kuntoon" tilanne käsissä. Odotin kuitenkin, että tässä olisi ollut sellainen röyhkeä p-amerikkalainen joka menee sinne maalille vaikka 2 pakkia roikkuisi niskassa.
Jos nyt muistaisit sen, että pelasi ensimmäisen ottelunsa Lukossa. Ja onhan kaveri ollut Raumalla viisi yötä jo. Tuskin nyt ehti ja pystyi tänään näyttämään kaikkea osaamistaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos nyt muistaisit sen, että pelasi ensimmäisen ottelunsa Lukossa. Ja onhan kaveri ollut Raumalla viisi yötä jo. Tuskin nyt ehti ja pystyi tänään näyttämään kaikkea osaamistaan.

No en kyllä muistanut, että alle viikon ollut Raumalla. Mai misteik. Eniwei, pitänee silti paikkansa että pelaamalla tulee parempaan pelikuntoon
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä tästä hyvä tulee kunhan pääsee sinuiksi muun porukan kanssa. Kauden ensimmäinen peli hänellä, olen tietysti valtavan pettynyt että ei tehnyt 3+3 heti ensimmäisessä erässä mutta mulla riittää uskoa parempaan DeFazioon.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Mä tykkäsin jo nyt kovasti. Vähän tuli vanha kunnon Toporowski mieleen. Vaikuttava ilmestys kaukalossa ja siinä tommitaimet ja muut mikkihiiret lähti äkkiä pois kun huomasivat kenelle tuli auottua päätään vihellyksen jälkeen. Työnteli yhdellä kädellä porilaisia kumoon ja osasi pelatakin ihan hyvin. Veikkaan että noin 30-40 tehopistettä ja monta myytyä DeFazio fanipaitaa kauden päätteeksi.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
DeFazion ollessa ylivoimalla jäällä tuli huvittava tilanne siitä kun Krejcik lämäsi kaverin mailan poikki. Hetken siinä kesti, että DeFazio hoksasi tilanteen.
Eiköhän se siitä lähde kulkemaan kun tulee pelejä alle, aineksia on tosiaan uudeksi kulttipelaajaksi.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Iso pettymys tämä jässikkä. Ei ollut sitä ilkeyttä eikä oikeastaan näyttänyt edes laittavan kaikkea peliin. No toisaalta kausihan vasta alkoi, ehkä tässä on sellainen "pelaamalla kuntoon" tilanne käsissä. Odotin kuitenkin, että tässä olisi ollut sellainen röyhkeä p-amerikkalainen joka menee sinne maalille vaikka 2 pakkia roikkuisi niskassa.
En tiedä mistä Zeta peliä katsoi mutta itse olin alarivillä maalin takana ja pitää sanoa että olihan tämä Fazio melko v....mainen kaveri maalin edessä kun aitiopaikalta peliä katsoi. Samoin tilanne jossa tavoittelivat kiekkoa patapakin kanssa mennessä päätyyn, pakki koitti taklata tätä niin Fazio pyyhkäisi vastaanottaessaan ylimääräiset touhutipat nenästä pois. Ei ole vaikea arvata kumpi keräsi lelujaan. Minä uskon kyllä vakaasti että Lukossa on pitkästä aikaa kaveri jota tullaan hallille katsomaan, vähän juuri kuin Toporowski
 

Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä mistä Zeta peliä katsoi mutta itse olin alarivillä maalin takana ja pitää sanoa että olihan tämä Fazio melko v....mainen kaveri maalin edessä kun aitiopaikalta peliä katsoi. Samoin tilanne jossa tavoittelivat kiekkoa patapakin kanssa mennessä päätyyn, pakki koitti taklata tätä niin Fazio pyyhkäisi vastaanottaessaan ylimääräiset touhutipat nenästä pois. Ei ole vaikea arvata kumpi keräsi lelujaan. Minä uskon kyllä vakaasti että Lukossa on pitkästä aikaa kaveri jota tullaan hallille katsomaan, vähän juuri kuin Toporowski

Juu, ja jakeli myös muutaman ilkeän pikkupoikkarin kun tuomarin silmä vältti. Ihan hyvä aloitus.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Brandon sai Virralta kuittia jäähynsä takia. Taitaa siltä sittenkin USAn murre taittua. Pääsi iskemään takaisin maalin muodossa. Tvstä nähtynä virnuili läksytykselle, eikä ottanut itseensä.
 

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
Tähän kaveriin latasin suurimmat odotukset ja nyt olen kyllä jokin verran pettynyt. Ehkä ei ole löytynyt oikeaa roolia tai paikkaa, mutta ei nyt oikein säväytä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ymmärrä oikein pelkkää kritiikkiä DeFaziota kohtaan. Jengi odotti vissiin paljon maaleja, mutta fyysinen duunihan hänen ykkösjuttu on. Tekee välillä sellaista sääntöjen rajamailla olevia juttuja, mitkä oikeaan pelaajaan kohdistuessa saattaa tuottaa suunnattoman vitutuksen tai muuta hyvää Lukolle kuten ylivoimaa.

Kaiken tuon paskuuden keskellä kaveri on tehnyt 6 pinnaa 11 otteluun. DeFazio voi olla parhaimmillaan hyvä roolipelaaja Lukolle vielä mä uskon.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Samaa mieltä Raymondin kanssa. Eikai kukaan odottanut tästä mitään pistenikkaria? Voimahyökkääjä hän on, vielä kun rouhisi pelin sisällä (kiekollista pelaajaa), niin olisi entistä parempi.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kokoonpanossa on kaksi ulkkarit, jotka kärsii ketjukavereista. Montako kertaa Keränen on mahtanut lainata kiekkoa brandonille?
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kokoonpanossa on kaksi ulkkarit, jotka kärsii ketjukavereista. Montako kertaa Keränen on mahtanut lainata kiekkoa brandonille?
Keränen ei lainaa kuin Ilomäelle kuitenkin sillä ehdolla, että ilomäki palauttaa sen kiekon välittömästi takaisin. Andrew Gordon oli liian huono tuohon ketjuun, miksei sitten DeFaziokin. Onko Brandon saanut perheensä jo tänne, silloin sopimusta tehdessähän ilmoitettiin perheenlisäystä olevan tulossa?
 

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
Siis todellakaan en odottanut pitään pistelinkoa, mutta ehkä omassa päässäni odotin kaverin pisteiden olevan toisinpäin. Odotin kaverin myrryttävän YV:llä maalin edessä ja hakkaavan karoja sisään, mutta kuten sanoin ehkä ei ole löytynyt sopivaa roolia ja paikkaa vielä kaverille. Mutta erityisesti odotin kaverin olevan hyvinkin aktiivinen ja vahva taklaaja, en niinkään odota häneltä mitään rottaosaston toimia, koska niistä en pidä vaikka tehokkaita toisinaan ovatkin.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Olen sopeutunut Raumalle erittäin hyvin. Kaupunki on ystävällinen ja moni heistä on jääkiekkofaneja. Jokainen on kohdellut minua hyvin ja olen nauttinut ajastani. Vaimoni ja tyttäreni tulevat Raumalle kuun lopussa. Olen niin onnellinen nähdessäni heidät viimein. Näin vastasyntynyttä tytärtäni vain kaksi viikkoa ennen kuin tulin tänne."

Näin kertoo DeFazio Lukon fb-sivun mukaan. Näin pienen lapsen isänä aika hurjalta tuntuu, että on joutunut olemaan yli kuukauden erossa vastasyntyneestä lapsestaan. Varmasti huikea fiilis saada perhe Raumalle ja toivottavasti tämä antaa buustia, että pelit sujuvat entistä paremmin.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaverin paras peli tähän asti. Hienosti karvasi kiekon Keräsen maalissa ja olisi saanut syötön vääryydellä hylättyyn maaliin. Lisäksi oli ainakin kerran omassa päässä takatolpalla paikkaamassa pakkien höntyilyä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
DeFazio parantaa koko ajan pelaamistaan. Olen todella tyytyväinen tämän illan esitykseen ja aiemminkin on jo hyviä merkkejä ollut ilmassa.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
En tiedä ovatko palstaveljet samaa mieltä mutta minusta DeFasion peli on todella flegmaattisen näköistä. On tehnyt pisteitä viime aikoina ihan OK tasolla mutta jotenkin kaikki kaksinkamppailutilanteet ja varsinkin jos kiekko menetetään niin sen jälkeen on todella kesyä ja huonolla tavalla huoletonta.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä ovatko palstaveljet samaa mieltä mutta minusta DeFasion peli on todella flegmaattisen näköistä. On tehnyt pisteitä viime aikoina ihan OK tasolla mutta jotenkin kaikki kaksinkamppailutilanteet ja varsinkin jos kiekko menetetään niin sen jälkeen on todella kesyä ja huonolla tavalla huoletonta.
Ei tuo mitenkään särmästi ainakaan ole esiintynyt. Väläyttelee aina välilllä kiekon kanssa ja eilen taisteli hienosti toisessa erässä Keräselle maalipaikan, mutta se ilkeys ja kovuus ovat kyllä jääneet reissusta kokonaan, mitä mainostettiin miehen hankinnan julkaisun yhteydessä. Kädet ovat kyllä yllättävänkin pehmeät.
 
Onko DeFaziolta muuten nähty kovaa peliä tai vastustajan ärsyttämistä ja pieniä peliinkuuluvia rottailuja? Itse olen vaan nähnyt kaverin taklauksia, mutta en mitään edelle mainituista.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Onko DeFaziolta muuten nähty kovaa peliä tai vastustajan ärsyttämistä ja pieniä peliinkuuluvia rottailuja? Itse olen vaan nähnyt kaverin taklauksia, mutta en mitään edelle mainituista.
Kyllä se maalin edessä välillä jotain hiukan tökkii. Hienosti menee puolustamaan ketjukavereitaan samassa tilanteessa.

Nyt muuten ekaan erään kaksi kovaa taklausta. Jotenkin aktiivisempi mitä aikaisemmin. Joko perhe on Raumalla ja saanut vähän rönttöstä ennen peliä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös