^ Kieltämättä loksahti suu auki, kun illalla selvisi, että Ryder päätyy katsomoon. Ketjukokoonpanot ei olleet vielä ehkä ihan kohdallaan, mutta hyvä oli nähdä Seguin pelaavassa kokoonpanossa ja itselleen vähän sopivammassa ketjussa. Eihän se junnu oikein mitään saanut aikaiseksi itse pelissä, mutta rankkari oli kyllä hieno.
Se harmitti, että ylivoimaa ei päästy pelaamaan, kun Seguin oli harjoituksissa nostettu pitkästä aikaa ylivoimakokoonpanoon. Vasta törmäsin puhelimen muistia tyhjentäessäni Prahasta kaverille lähetettyyn viestiin, jossa kehuin Seguinin ylivoimapelaamista. Ja joukkueen ylivoima nyt ei oikein huonommaksi tulosten puolesta voi mennä, joten olen jo pidempään toivonut, että junnulle annettaisiin uusi tilaisuus erikoistilanne pelaamiseen.
Vähän olen odottanut, että Recchi saisi lomaa, mutta ei sitä taida tälläkään kaudella tapahtua, vaikka pudotuspeleihin pääsy on jo pitkään näyttänyt erittäin varmalta.
Charan tilanteeseen palaan sen verran, että monesti on tehnyt mieli tuota kostoaspektia kommentoida. Toteankin nyt tähän, (että tulee edes jossain ääneen sanottua,) että ei varmaan Pacioretty ollut ensimmäinen Charaa tämän uran aikana ärsyttänyt pelaaja. Ja että, jos Charalla olisi tapana ko. pelaajille tilanteet jälkikäteen kostaa, voisin kuvitella, että näiden kostojen seurauksena olisi enemmänkin kavereita sairastuvalle päätynyt.