Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 119 341
  • 3 104

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joukkueellinen Turun Palloseuran pelaajia bongattu pari viikkoa sitten Ruissalon lenkkipolulla. Vahalahdella on kuulopuheiden mukaan joku ihmeen hirvivaihde, että varokaa vaan, jos siellä päin liikuskelette.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Nupe

Niin, ja Pasi Nurminen bongattu toissa lauantaiaamuna kolmelta Hämeenlinnan linja-autoaseman grillijonossa uhoamassa paikalliselle väestölle. Hämeenlinna ei olisi mitään ilman häntä, ja rahan takiahan Nupe ei täältä lähtenyt. HPK:sta ei vaan voi nousta maajoukkueeseen... Olipa kuinka hyvä maalivahti tahansa, niin minua ei henkilökohtaisesti harmita lainkaan, vaikka pysyisi kaukana Hämeenlinnasta loppuikänsä.

edit: ervatsalo oli ehtinytkin jo raportoida asiasta. Pasin veren alkoholipitoisuuteen en minäkään ota kantaa, joskaan en tulitikkua olisi sytyttänyt Pasin uloshengitysilman läheisyydessä tuona kirkkaana lauantaiaamuna.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viestin lähetti aaa
Näin Jari "jenkkisiili" Korpisalon ostamaa euro-marketista kaljaa ja makkaraa.

Näin samaisen jenkkisiilin vappuna edellä mainitussa marketissa määrätietoisesti askeltaen kohti alkomahoolimyymälää.
Kun olin omat ostokseni tehnyt, huomasin pettymyksekseni Jarin roikottavan kukkakimppua kädessään ja ostavan kuohujuomaa!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siltamäen urheilupuiston parkkipaikalta poistui eilen Ossi Väänäsen ohjastamalla muikealla 300-sarjan BMW Coupélla ainakin Ossi itse sekä Juha Lind. Olivat kaikesta päätellen futaamassa.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Antero Niittymäki tyttökaverinsa kanssa nähty eilen Donnassa nauttimassa Don Johnson Big Bandin soitannasta. Tänä viikonloppuna noita bongauksia tulee varmaan Turussa päin tehtyä enemmänkin kun koko kaupunki tuntuu olevan liikkeellä festareiden aikaan.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Timo "Tinde" Laaksoharju tuli bongattua lauantaina Vaasan Amarillossa n. klo 12.30. Tinde joi limsaa, minä olutta.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Kari "Poro" Rajala harjoitteli jääkiekkoa Vantaalla eilen aamulla. Erikoiseksi tämän tapauksen tekee se, että satuin samaan kaukaloon ja harhautin kyseisen ex-maajoukkuemiehen, kahdesti. Joku saattaa tietysti kysyä, että mikä siinä on niin erikoista?
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Bongasin äsken Nielikäisen Pasin puhumassa kännykkään Helsingin keskustassa. Pasi tuntuu puhuvan aina puhelimessa, kun näen hänet.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vilkasta bongausrintamalla

Olli "Päälikkö" Jokinen oli tänään Stockmannin Carrolsissa syömässä... just lähdin sieltä pois kun OJ meni kassalle lastaan rattassa työntäen.
 
En bongannut yhtään liigakiekkoilijaa, mutta monta liigakiekkoilijan autoa kylläkin. Juuri päättyneellä aamulenkilläni nimittäin huomasin Ruskeasuon ratsastustallien parkkipaikalla rivin uusia, punaisia A-140 Mercedeksiä. Lähempi tarkastelu paljasti etuovista IFK:n petologon ja IFK-hockey tekstin.

On se ihme jos oma kunto ei ala nousta ja perse kasvaa, jos kerran lenkkeilen isojen punaisten kanssa samoilla poluilla! Vai olikohan Ara vienyt pojat ratsastamaan...?

Ainakin nimimerkkiä girlzilla15 kiinnostanee vielä sekin tieto, että kökkömäisten Mersujen väliin oli pysäköity myös yksi Porsche 911. Jerekin siis treenaa jo!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Jude
Bongasin äsken Nielikäisen Pasin puhumassa kännykkään Helsingin keskustassa. Pasi tuntuu puhuvan aina puhelimessa, kun näen hänet.

Sitä se nuori rakkaus teettää. Jennin kanssa varmaan juttua riittää.
 

Doctor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida, Newcastle
Bongasin tossa NHL playoffien aikana bavariassa ollessani Fredrik Norrenan katsastelemassa samaa matsia kuin minä. Matsina oli Caps- Tampa. Viime kesänä Ruisrockin ulkopuolelle ennen sisään menoani Tomi Kallio tuli pyytämään pientä huikkaa multa ja kaveriltani.... taisi olla melko sopivissa.
 
Muutama vuosi sitten työskentelin eräässä oululaisessa baarissa ovimiehenä.Kaudulla käveli meidän oveakohti Sakari Pietilä kun tuli ovesta sisään toivotin patelan Bar Simpsonin tervetulleeksi Pietilä totesi tervetulo toivotuksen olevan aika paha. Saatiin maketat naurut.
 

humppaporo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, IPV, Kikka-88, Montreal Canadiens
Näistä minun bongauksistani on kyllä jonkun verran aikaa, mutta kun vähän pienehkössä paikassa asustelen, niin ehkä saan sen anteeksi..? Ja sitten bongauksia:

-Thomas Duba, Antti Hulkkonen ja Teemu Riihijärvi Lpr:n Anttilassa viime joulun aikoihin

-Ville Immosen olen nähnyt useampaan otteeseen. Viimeeksi kai nyt viime kevättalvella Ketterä-PePo pelissä Imatralla

-Teemu Sompin olen nähnyt myös monta kertaa, aina jossain päin imatraa

-Jussi Markkasen olen nähnyt viime kesänä imatralla jollain terassilla (tod.näköisesti Ketterän terassilla...) istuskelemassa kaverien kanssa. Jussilla oli paljon asiaa...;D

-Keath Gretzky (Wayne Gretzkyn veli) on käynyt meillä, joten olen ehkä enemmänkin tavannut hänet, kuin bongannut. Olin kyllä aika pieni silloin...

-Ai niin meinasi unohtua kokonaan meidän "liigatähtemme" Petteri Nokelainen! Näen häntä melkein joka päivä koulussa, ja nyt kesälomalla aina välillä millon missäkin. Näin hänet viimeeksi eilen McDonald's perheravintolassa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Potnapekka
Muutama vuosi sitten työskentelin eräässä oululaisessa baarissa ovimiehenä.Kaudulla käveli meidän oveakohti Sakari Pietilä kun tuli ovesta sisään toivotin patelan Bar Simpsonin tervetulleeksi Pietilä totesi tervetulo toivotuksen olevan aika paha. Saatiin maketat naurut.

...ja sit sä heräsit ja huomasit että pitää rientää ala-asteen äidinkielentunnille. Tai sitten olet oikeasti poke, joka on vetänyt väärästä purkista nappeja naamaan?!

Turussa eilen suuri määrä kiekkoilijoita: Pärssinen(kovassa jousessa aamupäivällä), Miettinen, Niinimäki, Hurme, Niinimaa, Kari Lehtonen jne.
 

sippan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens ja Arsenal
MM-kisojen jälkeen näin Jani Hurmeen ja Tomi Kallion Erikissä.Mukana oli myös ulkomaalaisia,tosin en tunnistanut olivatko he jääkiekkoilijoita.

Myin pari vuotta sitten Marco Tuokolle kaljaa Rowlit in the cityssä.Tuokon seurana oli eräs veljeni hyvä kaveri.

Keväällä näin Jani Kiviharjun,Michael Holmkvistin,Marco Tuokon,Mikko Kankaanperän ja taisi olla muitakin Tepsin pelaajia Turun Kinopalatsissa.Uutta James Bondia olivat katsomassa kuten myös minä ja kihlattuni.

Ville Vahalahti oli katsomassa futispeliäni Paraisilla.Tosin hänen vaimonsa pelasi vastustajan riveissä.

Saku Koivun näin viime vuoden Rowlitissa.Oli Paraisten R-kioskin luona.

Nämä on aika vanhoja tapahtumia,mutta siitä huolimatta kirjoitan nämä tänne.
 

Cube

Jäsen
Pari iltaa sitten tuli Tomi Kallio nähtyä 57:n edessä Toni Wirtasen kanssa viiniä juomassa. Turha äijä, harmi, että tuli bongattua.

Jos jotain vanhempia bongauksia haluaa hakea, niin viime vuonna Capsin rookie campilla Bruce Cassidy tuli viereen portaille istumaan. Jutteli siinä takana olevan äijän (joku huoltaja tms. varmaan) kanssa mm. uudesta asunnostaan ja siitä, miten J-F Fortinilta odotetaan läpimurtoa.. Jäipähän ainakin vielä tekemättä.
Hallilla oli silloin luonnollisesti muutankin Caps-porukkaa, mm. GMGM tuli nähtyä toppatakki päällä (ulkona oli 35 astetta).

Vielä vanhempi juttu.. Eric Daze tuli joskus kauan sitten Vladimir Jursinovin kiekkokoulun aikoihin Wiklundin peli- ja urheiluosastolla juttelemaan, kun pelasin Jeremy McGrath Super Crossia. Vaati kaksinpeliä ja siinähän sitä sitten pelailtiin ja juteltiin niitä näitä.. Ainakin muistaakseni kyseessä oli Daze, välillä nämäkin hommat saattavat sekoittua mielessä.

Yleisesti ottaen on bongausrintamalla kuitenkin aika hiljaista. Mikko Koivuun törmää kuitenkin jostain syystä aika usein.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
DBTL-viikonloppuna tenuremmissä keikkuivat jokirannassa ainakin Mika Alatalo, Kai Nurminen... ja kuinka ollakaan, Stouni Kiviharju. Hurmeen Jamppa nesteytti kimpassa Lehtosen Karin kanssa, nuori poika on näköjään nopea oppimaan torjuntataitojen lisäksi myös turkulaista viihtymistä.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Pah! Helppohan se on Kaivarilla bongailla...

Tuomo Ruutu bongattu Tyrwään Pannuhuoneella (aka Vammalan Seurahuone) sunnuntaina aamuyöstä. Kännilasien takaa katsottuna vaikutti hyvinkin selväpäiseltä.

Mikä eksytti Tuomon Vammalan Seurahuoneelle, on täysi mysteeri. Samaa olen kysellyt myös itseltäni, jälleen kerran.

Lisätään nyt vielä että MM-kisojen aikaan kävin jututtamassa Cory Crossia Helsinki-Vantaan lentoasemalla, kun tämä löhösi jetlagin uuvuttamana sohvalla.
 
Viimeksi muokattu:

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Mestis-pelureista ainakin Matti Lievosta, Toni Mustosta ja Jaakko Valkamaa tulee bongattua aika usein punttisalilla tahi erinäisissä urheilutapahtumissa.
 

Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Slavia Praha
Osallistunpa minäkin jakamaan bongaukseni.


Törmäsin Tuomo Ruudun vatsaan vappuna Hesarilla, hän ei asiaan reagoinut, mutta oma nenäni oli hieman hellä tapahtuman jälkeen...
Olimme siis portaikossa vastakkain, minä ylös menossa ja hän alas.

Samaisessa ravintolassa yläbaarissa oli myös (eri kerralla tosin) Olli Jokinen sekalaisessa seurassa. Seurueen yksi tytöistä tuli kertomaan meille, että meidän on turha tulla iskemään heidän miehiään. Jännittävää, istuimme selin heihin, enkä ollut edes huomannut keitä takanamme seisoi...


Jee.
Maila
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Rauma nyt on niin pieni paikka, että kyllähän tuolla kylällä aika ajoin joku liigakiekkoilija vastaan tulee. Lisäksi tuntuvat viihtyvän paikallisen festaripuiston punertavalla pehmeällä alueella säännöllisesti. Ja tykkäävät jotkut lihaksiaankin kasvatella paikallisilla punttisaleilla.

Parempia bongauksia löytyy jostain tuolta kymmenen vuoden takaa. Mieleen on jäänyt eräs Sahlstedtin Eskon liikuntatunti, kun kaukaloon pelmahti yhtäkkiä Saarelan Pasi kokeilemaan uusia luistimiaan ja lämimään.

Astetta pitemmälle meni Grönvallin Janne, joka toimi jossain vaiheessa Eskon sijaisena. Täytyy sanoa, että pesäpallopelit pysyivät tasaisina kun Kasu itse toimi lukkarina, koskaan ei tiennyt mihin heitto lähti...
 

JanJ

Jäsen
Hannu Jortikka tankkasi työsuhdefarmarinsa (Primera) Manskun Essolla puoli kahden maissa. Olin paikalla juomassa kaakaota...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös