Viestin lähetti Nas
On tullut huvittuneena seurattua esim. kerran kun miettinen ja sicak siirtyivät hyvässä kännissä metrosta sirkukseen.
Minä kun luulin, että sitä metroa piti jatkaa länteen päin.
No, jos jätetään tällä kertaa ne yökerhojutut väliin...niin kyllähän noihin siltikin väkisin törmää.
Banhamilla tuntui olevan samanlainen ruokailuaikataulu Annankadun Subwayssa kuin meikämannella. Tosin puolustuksekseni on sanottava että _minulla_ ei ollut tapana roikkuen nojata lasivitriiniin "patonkiammattilaisen rakentaessa haluamaani koostumusta parhaista mahdollisista raaka-aineista".
Tämä siis onnistui Frankilta myös "selkävaivaisena".
Miksi muuten Frankin jokeri-japskista puuttui viime syksynä etupuskuri kokonaan? Niinkö kovasti ne yrittivät hinata sitä sinne änhooällään?
Sitten tuota Kuhtaa tulee nykyään nähtyä useammin kuin Nemirowskya maalinteossa.
Niin, ja Nielikäiselläkin taitaa olla samanlaiset ruokailutottumukset...kumpihan meistä ensimmäiseksi kasvaa aikuiseksi, muttei isoksi?
Ja Pärssinen, sitä näkee Myyrmannin Citymarketissa, jos jotain kiinnostaa.
Miksi mä näen lähestulkoon ainoastaan IFK:n miehiä...meinaan tuli juuri mieleen, että Carlo G ja Viitaluoma painelivat jonon ohi Bakersíin joku aika sitten. No, eihän se mua kaivele, terveisin nimimerkki "ei vippiä Bakersiin (eikä paljon muuallekaan)".
p.s. ai niin, Joroisten härkä käveli päin kesällä liikennevaloissa. Kai se hands-free-laki pitäisi säätää koskemaan myös jalankulkijoita.