Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 117 683
  • 3 104

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Ilveksen Matias Sointu tai hänen kaksoisolentonsa oli tänään kahvilla Kauppakeskus Elossa.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Janne Lahti kurvaili tänään Hämeenlinnan keskustassa Jokeri-autollaan.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Oltiin lasten kanssa tänään luistelemassa Barona-areenalla. Ari Vallin ja Patrick Galbraith istuskelivat ravintolapuolen pöydässä syömässä ja katselivat yleisöluistelijoita.
 

chubster

Jäsen
Markus Kankaanperä käveli Jyväskylän keskustassa vastaan tässä joku päivä. En muista enää tarkkaa päivää, mutta joskus viime viikolla tais olla.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Riley Armstrong ja Brian Salcido tänään Lappeenrannan Citymarketissa.

Huikea bongaus! Näitkö mitä ne osti, makkaraa ja karhua? :)

Oma bongaukseni viime ajoilta: ex-liigakiekkoilija Töölön Vesasta, Tomek Valtonen bongattu Itäkeskuksen Prismassa välipäivinä, jokeritoppatakissa shoppaili perheineen.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Keklu, Keke, Väänänen ja muutama muu Narri-pelaaja bongattu Vantaan Autokeskuksen VIP-avajaisissa tänään :O
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ässien ykkössentteri Stephen Dixon Helsinkiläisessä ravintola Manalassa todella kauniin daaminsa kanssa.

Kertoi viihtyvänsä Suomessa, ja pelaavansa myös ensi kaudella todennäköisesti täällä. Toivotin miehen tervetulleeksi IFKhon.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
(Lähes) koko KalPan liigajoukkue lauantaina Kuopion Armaksessa bailaamassa. Olivat hirrrrveen hirrrrveen maajoukkuetauolla..
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kertoi viihtyvänsä Suomessa, ja pelaavansa myös ensi kaudella todennäköisesti täällä. Toivotin miehen tervetulleeksi IFKhon.

Liekö ne IS:n huhuilut Dixonin siirtymisestä Jokereihin sittenkään ihan tuulesta temmattuja? ;-)

Melkonen läjä Ilmalan ihmeitä bongattu tukevassa humalatilassa lauantaina Le Bonkissa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Melkonen läjä Ilmalan ihmeitä bongattu tukevassa humalatilassa lauantaina Le Bonkissa.

Myönnän bonganneeni samat heput samassa paikassa. Ties vaikka olisin bongannut Ikijokerinkin..

Tuli tosiaan jututettua aika isoa osaa porukasta, Tarjosipa Zoltani meikäläiselle juomatkin... Hieno ilta kokonaisuudessaan, joskin olo oli rapeahko suraavana aamuna...

E: taisinpa itseasiassa bongata kaikki klassikossa pelanneet, paitsi Teukan, jotai ei sisään päästetty ;) + toki Semirin ja Ilarin... Valmennusjodosta Hantan ja Maken...
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
E: taisinpa itseasiassa bongata kaikki klassikossa pelanneet, paitsi Teukan, jotai ei sisään päästetty ;)

Näinhän tuo Rita "pienissä" vastasi kun kaveri kysäsi :D "Missä teukka on" siinä sitten epämääräisesti koitti sormilla näyttää seitsemäätoista. Avautui sellainen juttu että on tuo Rita kyllä melkoinen sonni.
 

chubster

Jäsen
Näinhän tuo Rita "pienissä" vastasi kun kaveri kysäsi :D "Missä teukka on" siinä sitten epämääräisesti koitti sormilla näyttää seitsemäätoista. Avautui sellainen juttu että on tuo Rita kyllä melkoinen sonni.

Tämä avautui sinulle kaikista niistä sormista joita Rita heilutteli?

Ketjun aiheeseen. Itsehän en ole bongannut ketään viime aikoina.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ässien ykkössentteri Stephen Dixon Helsinkiläisessä ravintola Manalassa todella kauniin daaminsa kanssa.

Kertoi viihtyvänsä Suomessa, ja pelaavansa myös ensi kaudella todennäköisesti täällä. Toivotin miehen tervetulleeksi IFKhon.


Mistä muuten tunnistit Dixonin, kun et edes ole Ässä-fani tms.. Ihan mielenkiinnosta kysyn? Itse olen kanssa nähnyt Dixien naisseurassa ja ei ole kaverilla mikään huono naismaku!

Ja tosiaan, toivotin itse hyvää jatkoa Ässissä, paperia kuulemma jo sorvataan!

ja jottei menisi ot:ksi: Entinen jääkiekkoilija Mikko Ruutu nähty pienen lapsensa kanssa tässä kotirapun edessä, naapureita kun taidetaan olla.:)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mistä muuten tunnistit Dixonin, kun et edes ole Ässä-fani tms.. Ihan mielenkiinnosta kysyn? Itse olen kanssa nähnyt Dixien naisseurassa ja ei ole kaverilla mikään huono naismaku!
No itseäni kiinnostaa kiekko sen verran, että pystyn aika hyvin noita vastustajienkin pelaajia tunnistamaan (varsinkin, kun kyse on kärkipelaajista).

Olen kyseisessä ravintolassa töissä, ja tulin juuri vuoroon, kun Dixon oli tekemässä lähtöä, ja pohdiskelin siinä hetken, että onpas tutun näköinen sälli. En heti yhdistänyt nimeä ja kasvoja, kun olin vielä pakkasesta sen verran jäässä. Tilanne valkeni kuitenkin nopeasti kollegani kysyessä: mistä päin he ovat kotoisin, ja Dixonin kertoessa asuvansa Porissa.

Kun saatiin sellainen mukava pieni jutustelu tuokio Dixonin ja hänen kauniin daaminsa kanssa aikaiseksi, niin oli pakko kysyä ensi kauden suunnitelmista? Dixon tosiaan sanoi nauttivansa Suomessa asumisesta, ja sanoi pelaavansa täällä myös mahdollisesti ensi kaudella. Johon luonnollisesti totesin, että toivottavasti hän ei pelaa Jokereissa, ja että hän on aina tervetullut IFKhon :). Siitä Dixon innostui kehumaan IFKn joukkuetta, ja kertomaan vanhoista pelikavereistaan Wirtasesta, Fernholmista ja Somervuoresta.

Todella mukava vaikutelma kaverista jäi!
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Ville Mäntymaa ja Nico Lehto (?) bongattu Rotuaarin McDonaldsin edestä. Eivät menneet kuitenkaan syömään mäkkäriin..
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Syksymmällä pelipäivänä SaiPan kolme pelaajaa kävelivät Turun keskustassa vastaan. Aluksi en tunnistanut, mutta Mikko Pukka oli yksi näistä. Muut näyttivätkin ihan perus SaiPalaisilta, joten näitä kahta muuta en tunnistanut.
 

chubster

Jäsen
Arto Laatikainen käveli taas tässä muutama päivä takaperin vastaan Jyväskylässä kauppakadun K-kaupan kohdilla kun olin matkalla töistä kotiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös