Mistä muuten tunnistit Dixonin, kun et edes ole Ässä-fani tms.. Ihan mielenkiinnosta kysyn? Itse olen kanssa nähnyt Dixien naisseurassa ja ei ole kaverilla mikään huono naismaku!
No itseäni kiinnostaa kiekko sen verran, että pystyn aika hyvin noita vastustajienkin pelaajia tunnistamaan (varsinkin, kun kyse on kärkipelaajista).
Olen kyseisessä ravintolassa töissä, ja tulin juuri vuoroon, kun Dixon oli tekemässä lähtöä, ja pohdiskelin siinä hetken, että onpas tutun näköinen sälli. En heti yhdistänyt nimeä ja kasvoja, kun olin vielä pakkasesta sen verran jäässä. Tilanne valkeni kuitenkin nopeasti kollegani kysyessä: mistä päin he ovat kotoisin, ja Dixonin kertoessa asuvansa Porissa.
Kun saatiin sellainen mukava pieni jutustelu tuokio Dixonin ja hänen kauniin daaminsa kanssa aikaiseksi, niin oli pakko kysyä ensi kauden suunnitelmista? Dixon tosiaan sanoi nauttivansa Suomessa asumisesta, ja sanoi pelaavansa täällä myös mahdollisesti ensi kaudella. Johon luonnollisesti totesin, että toivottavasti hän ei pelaa Jokereissa, ja että hän on aina tervetullut IFKhon :). Siitä Dixon innostui kehumaan IFKn joukkuetta, ja kertomaan vanhoista pelikavereistaan Wirtasesta, Fernholmista ja Somervuoresta.
Todella mukava vaikutelma kaverista jäi!