metsänpeikko kirjoitti:En millään kehtaa kirjoittaa tänne joka kerta, kun jonkun liigakiekkoilijan bongaan, koska silloin ihmiset voisivat luulla, että minulla on joku pakottava tarve liikkua samoissa paikoissa noiden kiekkoilijoiden kanssa.
Mutta lauantaina Vaakunassa Mika Rontti, Petteri Tasku, Matti Kuparinen, Patrik Forsbacka, Juha Kiilholma, Juha-Matti Hietamäki, Rob Hisey ja Matt Nickerson. Ja Pauli Levokari. Tosin samat tyypit on siellä aina.
Jari Korpisalon myös näin. Mutta sehän ei enää ole liigakiekkoilija. Vaikka siinä kyllä onkin kiekkoilijaa enemmän kuin noissa kaikissa aiemmin mainituissa yhteensä.
Ainakin PK:sta on myös tullut lähtöpassit. Mihin mies tavoistaan pääsee, kaukalossa ja sen ulkopuolella samanlainen taistelukenttien hurmuri.Lahna kirjoitti:Olin myös paikalla ja olin näkevinäni, että Nickerson heitettiin pihalle, koska haastoi riitaa jonkun sankarin kanssa. Näinkö väärin vai jatkaako Nikke kaukalossa nähtyjä otteitaan myös siviilissä?
Lahna kirjoitti:Olin myös paikalla ja olin näkevinäni, että Nickerson heitettiin pihalle, koska haastoi riitaa jonkun sankarin kanssa. Näinkö väärin vai jatkaako Nikke kaukalossa nähtyjä otteitaan myös siviilissä?
JanJ kirjoitti:Mihin mies tavoistaan pääsee, kaukalossa ja sen ulkopuolella samanlainen taistelukenttien hurmuri.
mazapp kirjoitti:Istui vaimonsa kanssa kahvilla ja käveli vastaan.
Bongasin Samun toissapäivänä Porin Euromarketissa, oli siellä vaimonsa kanssa.Arnold kirjoitti:...tai jopa entinen liigakiekkoilija, meinaa Wesslinin Samu. Porin Anttilassa, ja katsoi allekirjoittaneen vaimoketta "sillä silmällä". Missä oma vaimo? (Ei Tipi siis)
Bemo kirjoitti:Bongasin Samun toissapäivänä Porin Euromarketissa, oli siellä vaimonsa kanssa.
Iker kirjoitti:Janne Hauhtonen oli aiemmin illalla stadissa ostoksilla naisystävänsä kanssa.
Vaikka Hauhtonen kaunis onkin, niin muijansa oli kyllä vielä helvetin paljon paremman näköinen.
Grand-Pierre kirjoitti:Ex-liigakiekkoilija nykyinen suojatyöpaikkaa hallussa pitävä punainen-putte Timo Jutila bongattu poistumassa London Pubista.