Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 119 404
  • 3 104

C.Simon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illuminati
Jude kirjoitti:
Näin kirjoitin kaksi kuukautta sitten. Tänään samaisessa parturikampaamossa viereeni istahti itse Sir Pena.

Katselinkin jo itse huolestuneena Pentin hiuksia Iltalehdessä. Jokainen voi itse todeta että fööni leikannut mitä ilmeisimmin kiinni, vai eikö hän enää yksinkertaisesti välitä?!
 

Mogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Korpisalo muutamia vuosia sitten tuli jotain leijumaan Hiekkaharjun ulkokentälle (lähellä tikkurilaa vantaalla) oli joulun aikaa joten varmaanki oli sukuloimas lähistöllä.

Tuomo Ruudun kanssa tuli tossa kesällä melkein ajettua kolari. Tahvo (Ruutu) ei osaa ajaa tuli kolmion takaa melkein kylkeen.

Aravirtaa ja Sulanderii törmänny monesti ku asuivat tässä lähistöllä. Pasi Nurminen monesti ollu samassa baarissa Tikkurilassa. Melkee joka kerta kun herran näkee niin on housut kintussa ja muija huutaa vieressä.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jude kirjoitti:
Tänään samaisessa parturikampaamossa viereeni istahti itse Sir Pena.

Toivottavasti kyseinen parturi ei ole jämähtänyt 80-luvulle vaan elää ajan hengessä mukana ja osaa tehdä myös toisenlaisiakin hiusmalleja!
[HYMIÖ] :) [/HYMIÖ]
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minäpä näinkin tänään vaikka kuinka monta. Juha Kiilholma, Petteri Tasku, Tuomas Nissinen ja Tuomas Takala olivat kahvittelemassa. Rob Hisey ja Matt Nickerson pörräsivät muuten vaan ympäriinsä.

Ex-kiekkoilija Rauli Raitasen näin lauantaina bussipysäkillä.

Ja lauantaina myöskin ilmeisen kosteita kekkereitä viettivät ainakin Patrik Forsbacka, Marko Kivenmäki, Matti Kuparinen ja Rob Hisey.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Eric Beaudoin eilen Stockan hulluilla päivillä med family. Vaikutti siltä, että kanadalaisperhe oli oikeassa paikassa, mutta väärään aikaan. Lastenvaunut ja hullujen päivien törmäilymummot kun eivät tuntuneet sopivan samaan rakennukseen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mikko "Lelu" Lehtonen havaittu to 20.10 Oulussa Oulunsuun S-Marketissa puoli rasiaa nuuskaa ylähuulen alla.
 

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiistaina baarikärpäsessä pyöri ainakin Tomek Valtonen, Sami Lepistö, Tony Virta ja Petri Pakaslahti.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Carlo Grünn haki yöpizzaa vajaa tunti sitten jyväskyläläisestä pizzeriasta hieman ennen allekirjoittanutta. Jonossa katsoin, kenellä pizzan juuri saavalla on noin komea vekki nenässä, mutta Grünnhän se. Melko rankan näköinen oli kyllä eilisen KalPa-ottelusta peräisin oleva tikkaus nenässä.
 
metsänpeikko kirjoitti:
Minä kannoin Matt Nickersonin kanssa kaljoja Rob Hiseylle ja muille ystävilleen paikallisessa yökerhossa viime yönä.

Näyttikö Matt kieltä kaikille?

Mää näin tänään Makuunissa, kun Ilkka Heikkinen poukkoili leffahyllyjen välissä maastohousut jalassa :)
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Ex-pelaaja ja SaiPan valmentaja Heikki Mälkiä katsomassa Jukurit-TuTo peliä, isukki sai nähdä kun Simo poika teki börsän..
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Patrik Lostedt, Jumbo i dag. :)
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jyri Marttinen ja Ilkka Vaarasuo parempine puoliskoineen tänään Jkl:n Giggling Marlinin narikassa samaan aikaan, kun itse vasta ehdin sisälle baariin. Lisäksi ex-liigakiekkoilija Mikko Hyytiä saman baarin eri osissa aina siihen asti, kunnes päätin itse lähteä kotiin.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Mikko Lehtonen ja Jouni Loponen Lappeenrannan keskustassa hotelli Cumuluksen liepeillä valmistautumassa illan ryöpytykseen.
 

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Atte Pentikäinen viihtyi useasti viime kesällä treen Stockmannin kahvilassa, tiistaina 11.10 bongasin hänet viimeksi (samasta paikasta). Petri Kontiola käveli eilen keskustorilla vastaan joskus päivällä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kärppien liigavalmentaja Kari Jalonen havaittu viime viikon tiistaina (25.10) Ravintola Katrillissa juomassa yhden oluen ja tiirailemassa MTV3:n Tulosruudusta metrin etäisyydeltä Kärpät-JYP -ottelun välähdystä.
 
irGGu kirjoitti:
Täydellisiä nämä tälläiset illat, etenkin kun pojat kutsuivat meitä ihan nimeltä..
Mitä teitkään työksesi?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
irGGu kirjoitti:
Täydellisiä nämä tälläiset illat, etenkin kun pojat kutsuivat meitä ihan nimeltä..

Lauloiko huulet paljon?
 

Maxwell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, #14, Pens
Viime yönä Lukon kiekollinen pakki Topi "Magic hands" Lehtonen Dominossa.Topi reenasi varmaan ääntään kuntoon, kun viskiä ja röökiä kului.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös