Bongaa julkkis!

  • 1 330 727
  • 4 557

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään samassa hississä näyttelijä Niina Nurmisen kanssa. Kahdestaan.

Kyseinen daami on minulle tuttu lähinnä Ilman kavaluutta-minisarjasta (1996) ja ei se kovin paljoa näytä siitä muuttuneen. Arvelin, että varmaan se olisi syntynyt joskus 70-luvun alussa, mutta googletus paljasti, että tänä vuonna tulee mittariin 50 vuotta. Mitä vittua?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Näyttelijä Pete Lattu (Salkkareiden Kalle) oli tänä aamuna viemässä lapsiaan kouluun. Odotin samoissa liikennevaloissa heidän kanssaan. Penskat käyvät siis näköjään samaa koulua kuin minäkin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Varmaan joku muukin bongasi tänään, itse spottasin rekan lavalta katsellen ensin Alatalon "Miksan" rautatieasemalla, ja sitten Martti Syrjän siinä jossain Hämeenkadun keskivaiheilla. (Tampere)
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
9.10.2014:
Viime lauantaina bongasin Ben Zyskowiczin Helsingissä...

Tänään bongasin Benin Lappeenrannan keskustassa Kauppakadulla. Oli siellä juttelemassa ihmisille Kokoomuksen teltan edustalla. Antoi minulle kettukarkin. On muuten lyhyt äijä, minua melkein päätä lyhyempi.

OT. Keskustan kojusta saatu makkara oli aika paskaa, heitin puolet roskikseen. Tulevaisuudessa Kepu ei kyllä saa ääniäni vaaleissa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä otan nyt helpot pois. RemonttiReiska ja Jeti tänään Pirkkahallissa (vai onko se nyt muodikkaasti Tampereen Messukeskus). Samoissa bileissä myös Ville Wiking.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ruotsin kuningas käveli vaimoineen minuakin vastaan Helsingin rautatieasemalla viisi minuuttia sitten.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ruotsin kuningas käveli vaimoineen minuakin vastaan Helsingin rautatieasemalla viisi minuuttia sitten.

Joojoo mutta minäpä näin eilen Salkkareiden Roinatanin, oli eläinlääkärissä kun hain sieltä meidän koiran. Joka on tätänykyä tuhkamuodossa. Siis se meidän koira. Ei Roinatan.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Joojoo mutta minäpä näin eilen Salkkareiden Roinatanin, oli eläinlääkärissä kun hain sieltä meidän koiran. Joka on tätänykyä tuhkamuodossa. Siis se meidän koira. Ei Roinatan.
Ja pidähän FASlapsi silmäsi auki tänään, huhujen mukaan Kalle ja Silvia suuntaavat tänään Lappeenrantaan. ;)
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja pidähän FASlapsi silmäsi auki tänään, huhujen mukaan Kalle ja Silvia suuntaavat tänään Lappeenrantaan. ;)

Pidän niin perkeleesti, jos oikein pinnistelen niin ehkä näen ne täältä Espoostakin käsin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Joojoo mutta minäpä näin eilen Salkkareiden Roinatanin, oli eläinlääkärissä kun hain sieltä meidän koiran. Joka on tätänykyä tuhkamuodossa. Siis se meidän koira. Ei Roinatan.
Osanottoni. Siis koiran menetyksestä. Vaikken nyt tiedä onko se Roinatanin näkeminen niin iloinen asia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Osanottoni. Siis koiran menetyksestä. Vaikken nyt tiedä onko se Roinatanin näkeminen niin iloinen asia.

Kiitos. Vituttamaanhan se pisti kun Roinatan siinä jotain näppäili ja kikkaili tiskillä kun minä haen koirani tuhkia, saatana. Heti tuli hätä että kohta joku Nato-Faija tulee kaatamaan ne tuhkat lattialle ja sit Ismo hiekottaa niillä Pihlajankadun ja kaikki muuttuu siniseksi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kiitos. Vituttamaanhan se pisti kun Roinatan siinä jotain näppäili ja kikkaili tiskillä kun minä haen koirani tuhkia, saatana. Heti tuli hätä että kohta joku Nato-Faija tulee kaatamaan ne tuhkat lattialle ja sit Ismo hiekottaa niillä Pihlajankadun ja kaikki muuttuu siniseksi.
Onneksi sentään oli "jo" tuhkausvaiheessa. Sitä vitutuksen, itkun ja pahan olon määrää jos rakas lemmikkisi olisi päätynyt Sievisten ruokapöytään, Nato-Faijan erikoisuuden eli hirvipaistin pääraaka-aineeksi.
 

Valumato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, KalPa
Tampereella pari kolme viikkoa sitten tuli Dave Lindholm nähtyä, käveli jonkun naikkosen kanssa Tullikamarin ohi kun siskon kanssa odoteltiin sisälle pääsyä Sólstafirin keikalle
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
4/6 Nightwishistä tuli äsken vastaan Järvenpään keskustassa. Mitä lie siellä toimittanut.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kaikkien aikojen paras saksalainen jääkiekkolija Uwe Krupp oli eilen katsomassa Bluesin peliä Barona-Areenalla.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Kalle Isokallio ja heti perään Tommy Kilponen aamulla Hulluilla Päivillä Helsingin keskustassa.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Tero Lehterä oli puolestaan eilisessä matsissa, tuli juteltua miehen kanssa muutama sana ennen kolmatta erää.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eilen itse _HJALLIS_ Helsinki-Vantaalla...
Mutta eilen missasin kentällä totaalisesti rakkaan länsinaapurin rinsessan, eli Vickkanin! Harmittaa niin perkeleesti...

Samaisessa paikassa viime lauantaina Loimaa Bisonsin joukkue näkyi myös löhöilevän, sekä Oskar Osala tuli samalla koneella viime lauantaina Moskovasta Helsinkiin kuin meikä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Missä katsomossa? Pentele kun olisinkin bongannut, on tota saksankielen taitoa sen verran meikäläiselläkin :D
Uwe Krupp oli siis lauantaina katsomassa Bluesin peliä. Tuli käytävällä vastaan ja oli suuntamassa kohti VIP-katsomoa. Varmaan se on toi 202 katsomo mihin Blues sitten jalkee noita laadukkaampia vapareita esim. NHL-jengien edustajille.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Uwe Krupp oli siis lauantaina katsomassa Bluesin peliä. Tuli käytävällä vastaan ja oli suuntamassa kohti VIP-katsomoa. Varmaan se on toi 202 katsomo mihin Blues sitten jalkee noita laadukkaampia vapareita esim. NHL-jengien edustajille.
Aa. :D Mieshän on muuten Stanley Cup-voittaja '96 jolleivät kaikki muista, ratkaisi nimenomaan itse sen kannun. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös