Katsoin itseäni peilistä. Olen ollut kerran telkkarissa, olen siis suomalaisen nyky-yhteiskunnan mittapuun mukaan julkkis. Ettekste tiedä kuka mä olen!
Televisiossa oleminen tosin rajoittui vilahtamiseen paikallistelevision pikku insertissä, jossa muutama vuosi sitten luotiin hysteriaa sikainfluenssasta ja jossa kuvattiin hengitysmaskeihin sonnustautuneita terveydenhuoltotyöntekijöitä hoitamassa sikainfluenssapotilaita työterveysasemalla.
Minä olin yksi noista potilaista.
Eikä minulla edes loppujen lopuksi ollut sikainfluenssaa, kunhan oli ns. normaali influenssa, kova kuume ja keuhkot täynnä ylimääräistä poisröhittävää. Joten en ollut edes kovin hyvä sikainfluenssamannekiini.
Mutta televisioesiintymiseksi tuokin kai lasketaan. Sen tason tyrkkyjulkkiksia ja Ö-luokan kuuluisuuksia Suomi tuntuu täynnä olevan, että tälläkin meriitillä voisin varmaan keksiä itselleni jonkun hassun lempinimen ja pyrkiä BB-taloon. "BB-talon uusi tulokas, turkulainen tositelevisiotähti Sikaflunssa-Nuolis, 36, lupaa tartuttaa koko talon!"
Tosiasiassa tosin luultavasti vetäisin itseni ennemmin Rengon keinuun kuin joutuisin teljetyksi lukittuun BB-taloon.