Ilta-Sanomien verkkolehti tietää kertoa, että New Jerseyn pojat olisivat tulossa ensi kesänä Suomeen kahdeksan vuoden tauon jälkeen. Kaiken kukkuraksi keikka on päätetty järjestää olympiastadionilla, mikä on aika yllättävää koska viimeksi yhtye esiintyi täällä Helsingissä Hartwall Areenalla ja Turussa Elyseellä. Kun ottaa huomioon vielä sen että vuonna 1996 bändin stadionin keikalla oli muistaakseni "vain" 25 000 kuulijaa, mikä tekee stadionin aika autioksi, niin ihmettelen että promoottori Keskinen on valmis viemään konsertin stadionille.
Itse ainakin ajattelin hankkia liput keikalle niiden tullessa myyntiin. Toivottavasti stadion täyttyy tällä kertaa, sillä välttämättä tätä kokoonpanoa ei enää tämän jälkeen täällä nähdä. Ja onhan kyseessä kiistatta yksi kaikkien aikojen menestyksekkäimmistä yhtyeistä, oli bändin nykymusiikin tasosta sitten mitä mieltä tahansa. Tuoreimpien arvioiden mukaan levyjä on myyty jo 120 miljoonaa kappaletta. Jos ei muuta, niin ainakin nostalgiaa lähden itse hakemaan. Ensi kesää odotellessa...
Itse ainakin ajattelin hankkia liput keikalle niiden tullessa myyntiin. Toivottavasti stadion täyttyy tällä kertaa, sillä välttämättä tätä kokoonpanoa ei enää tämän jälkeen täällä nähdä. Ja onhan kyseessä kiistatta yksi kaikkien aikojen menestyksekkäimmistä yhtyeistä, oli bändin nykymusiikin tasosta sitten mitä mieltä tahansa. Tuoreimpien arvioiden mukaan levyjä on myyty jo 120 miljoonaa kappaletta. Jos ei muuta, niin ainakin nostalgiaa lähden itse hakemaan. Ensi kesää odotellessa...