Daespoo kirjoitti:
Mä diggaan!
Nyt Hole saa koko paketista vastuun ja toisin kuin yksikään aikaisempi UTJ osaa jopa skoutata.
Koutseina kaksi nuorta ja nälkäistä kaveria.
Mä komppaan!
Kerrankin Daespoon kanssa samaa mieltä.
Holtarin ylennys on ihan helvetin hieno juttu. Kuten todettua, mainio scouttaaja, ja kun junioreiden kanssa toimimistaidot on tiedossa, niin loistavaa, että Hole saa nyt senkin osa-alueen hoitaa.
Koutseina tosiaan kaksi nuorta ja nälkistä kaveria.
Matikainen - hillitystä ja jopa ujohkosta ulosannistaan mediassa huolimatta - on todella innokas ja motivoitunut kaveri. Intoa riittää eikä varmasti kyllästy samalla tavalla kuin jotkut aikaisemmat valmentajamme.
Marjamäki puolestaan kasvattanut kasan tulevaisuuden liigapelaajia, ja kun A-junnut johtaa liigaansa, niin eiköhän sekin jostain kerro. Ja kuten Shayne totesi tuossa jossain viestissään, niin varmasti tämä helpottaa myös Camilon ja kumppaneiden liigarinkiin tulemista, kun on tuttu kaveri mukana. Ensi kaudeksihan voi odottaa erittäin paljon siirtymisiä A-junioreista liigajoukkueeseen eli senkin kannalta tosiaan Marjamäen rooli korostuu.
Hyvä ja mielenkiintoinen valmennustiimi.
Tässähän jo odottaa innolla ensi kautta!
Herätys harmaaseen arkeen tulee varmasti jossain vaiheessa, mutta tällä hetkellä oon tosi innostunut ja luottavainen tulevaisuuden suhteen. Näyttää siltä, että ensi kaudella meillä on nälkäinen ja taisteleva espoolaisjoukkue. Eikä edes suuren laadun pudotuksen tai jatkuvuuden menettämisen kustannuksella.