Bluesin sairastupa kaudella 2014–2015

  • 26 442
  • 78

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Minkä takia Seppälä pitää ottaa 7.pakiksi? Itse lähtisin 13 hyökkääjällä mielummin.
Mä ottaisin 7.pakin ihan vaan siltä varalta jos esim. joku pelaaja lentäisi pihalle niin peluutuksen suhteen 11 hyökkääjällä pärjää paremmin kuin 5 pakilla. Tosta 13. hyökkääjästä kun harvemmin voi tehdä hätätilassa pakkia, mutta 7.pakki nyt pystyy pelamaan hätätilassa nelosketjun laituria ne jämäminuutit. Eli ottaisin kyllä Seppälän siksi ylimääräiseksi pelaajaksi kokoonpanoon, mutta en mä kyllä sille peliaikaa antaisi.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mä ottaisin 7.pakin ihan vaan siltä varalta jos esim. joku pelaaja lentäisi pihalle niin peluutuksen suhteen 11 hyökkääjällä pärjää paremmin kuin 5 pakilla. Tosta 13. hyökkääjästä kun harvemmin voi tehdä hätätilassa pakkia, mutta 7.pakki nyt pystyy pelamaan hätätilassa nelosketjun laituria ne jämäminuutit.
Pleijareissa kyllä (olettaen että Malmivaara on kauan poissa) mutta runkosarjassa itse hieman vuorottelisin. Harvoin ulosajoja nyt ihan heti alussa nähdään ja kyllä tarvittaessa yhden runkosarjapelin pystyy loppuun vetämään 5:llä pakilla. Itse luulen silti että Aho ottaa mielumin 7 pakkia kuin 13 hyökkääjää.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Malmivaara sivussa näillä näkymin koko loppukauden. Jälkiviisastelua: oliskohan siirtomarkkinoilla tehty jotain jos tämä olisi sattunut viime viikolla? Blues
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Pleijareissa kyllä (olettaen että Malmivaara on kauan poissa) mutta runkosarjassa itse hieman vuorottelisin.
Tällä hetkellä Bluesin 13.hyökkääjä on Lahtinen ja jos se nyt kesken pelin jonkun kokoonpanossa korvaisi niin se olisi Iossafov. Molemmat sais about 4 minsaa peliaikaa joten mä en näe että siitä nyt niin hirveetä energia hyötyä loppupeleissä olisi. Itse käyttäisin 13 hyökkääjää vain silloin jos esim. kokoonpanossa olisi joku hyökkääjä jonka pelikunnosta ei olisi varmuuttaa, tai sitten jos tietäisin että vaarana on että joku hyökkääjistä "noudetaan" matsin aikana.

Malmivaara sivussa näillä näkymin koko loppukauden. Jälkiviisastelua: oliskohan siirtomarkkinoilla tehty jotain jos tämä olisi sattunut viime viikolla?
Millä rahalla? Mutta nyt on Zamorskyä ikävä. Just kun Malmivaara muuttu sylkykupista luottopakiksi niin fanien alkukauden toive toteutu ja eikä tarvii nähdä häntä kokoonpanossa. Taas kerran sai huomata että pitää olla varovainen mitä toivoo.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Millä rahalla? Mutta nyt on Zamorskyä ikävä. Just kun Malmivaara muuttu sylkykupista luottopakiksi niin fanien alkukauden toive toteutu ja eikä tarvii nähdä häntä kokoonpanossa. Taas kerran sai huomata että pitää olla varovainen mitä toivoo.

Hyvä kysymys. Vaikka kannattajat keräämään pulloja sitä varten että Mestiksesta edes joku Honkanen reservipakiksi siltä varalta että joku vielä loukkaantuisi.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Rooba tipahti sitten Ilves matsissa kun Pentikäinen vetäsi sitä kupoliin. Ei pelannut ton tärskyn jälkeen vaihtoakaan ja Seppälä pelasi laituria Tiivolan ketjussa. Toivottavasti Rooballe ei käynyt pahasti sillä on ollut todella tärkeä palanen tossa että nelosketju on ollut hyvä.

Edit. Blues - Ilves matsin lehdistötilaisuudessa Aho kommentoi Rooban tilanetta että aika sekasin Rooba oli tärskyn jälkeen ollut. Ja ilmeisesti parhaimmastapauksessa on vain viikon sivussa.
 
Viimeksi muokattu:

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Edit. Blues - Ilves matsin lehdistötilaisuudessa Aho kommentoi Rooban tilanetta että aika sekasin Rooba oli tärskyn jälkeen ollut. Ja ilmeisesti parhaimmastapauksessa on vain viikon sivussa.
Joo, ei tuo näyttänyt ihan tässä maailmassa olevan, kun yritti iskun jälkeen nousta ylös... Jos tästä ei tule Pentikäiselle pelikieltoa, menetän uskoni kurinpitojärjestelmään lopullisesti...
 

Blondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Petri Viljanen YLEltä kertoo että Rooba sai aivotärähdyksen. Tiedä sitten kuka hänen lähteensä on, mutta tuskin siinä tapauksessa viikolla selvitään.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Petri Viljanen YLEltä kertoo että Rooba sai aivotärähdyksen. Tiedä sitten kuka hänen lähteensä on, mutta tuskin siinä tapauksessa viikolla selvitään.
Saman asianhan Aho sanoi jo lehdistötilaisuudessa. Sanoi, että parhaassa tapauksessa aivotärähdyksestähän selviää siinä viikossa.
 

Migufutuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Hernesaaren Näädät, Blackhawks, Lugu
Herra oli eilen niin varjojen mailla, että varmaan ennemmin kuukauden huili tulee
 

Twentyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Korhonen ei tainnut pelata kolmannessa erässä? Itse en ainakaan huomannut tilannetta, joka olisi johtanut mahdolliseen loukkaantumiseen. Toivottavasti oli vain varotoimenpide selkeässä johtoasemassa.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Voi voi. Tämän kauden menestyksen suurin este ei taida olla vastustajat vaan se että meiltä loppuu miehet ennen kuin kausi.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Korhonen ei tainnut pelata kolmannessa erässä? Itse en ainakaan huomannut tilannetta, joka olisi johtanut mahdolliseen loukkaantumiseen.
Muistaakseni tokassa erässä taisi blokata alivoimalla jonkun vedon.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Muistaakseni tokassa erässä taisi blokata alivoimalla jonkun vedon.
Jännityksellä odotellaan siis mitä tuleman pitää. Blokeista voi lievimmillään pelata seuraavassa pelissä kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, pahimmillaan koko loppukausi vituiksi.
 

sininen haamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Malmivaara oli eilen hallilla. Käsi kantositeessä. Oli käynyt viikolla olkapääleikkauksessa ja toipuminen kestää useita kuukausia. Eli pois varmuudella loppukauden. Ilmeisesti kuitenkin kauden alkuun on mahdollisuus olla mukana.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Rooba kuulemma pelaa mahdollisesti jo viikonloppuna, on toipunut aivotärähdyksestä, ei ollut niin paha kuin aluksi pelättiin. Näin kertoi ulkojäätapahtumassa.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mikähän on nyt lopullinen tieto Talajasta? Ensin piti ilmeisesti olla jo helmikuun lopussa mukana ja nyt on kohta maaliskuu puolessavälissä eikä miehestä kuulu muuta kuin huhupuheita käytäviltä missä ilmeisesti nähty edelleen kepit käsissä. Mahtaako olla mitään toivoa paluusta puolivälieriin? Parisen viikkoa aikaa melkein kuitenkin siihen....olis kyllä käyttöä varsinkin nyt kun Kantola on tossa kondiksessa...
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Mikähän on nyt lopullinen tieto Talajasta? Ensin piti ilmeisesti olla jo helmikuun lopussa mukana ja nyt on kohta maaliskuu puolessavälissä eikä miehestä kuulu muuta kuin huhupuheita käytäviltä missä ilmeisesti nähty edelleen kepit käsissä. Mahtaako olla mitään toivoa paluusta puolivälieriin? Parisen viikkoa aikaa melkein kuitenkin siihen....olis kyllä käyttöä varsinkin nyt kun Kantola on tossa kondiksessa...


Aiheestahan oli vast`ikään uutinen Blues.fi:ssä http://blues.fi/component/bluesnews/1704?view=uutinen

Eli mahdollinen paluu riippuu siitä miten pitkälle joukkue itsensä hilaa. Tosin kun tiedossa on esim. Kantolan otteet loukkaantumisten jälkeen niin en tällä kaudella laskisi asioita Talajan varaan.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Onko Ilmari Pitkäsestä tietoa? Jäikö pois pelaavasta kokoonpanosta Porissa vain peliesityksistä johtuen vai tuliko joku vamma, mikä piti sivussa myös KalPa-matsista?
 

sininen haamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Pitkänen oli taukohaastattelussa lauantain pelissä ja ainakin siellä näytti pelikuntoiselta. Eikä mistään vaivasta puhuttu haastattelun aikana. Eiköhän se ollut Ilmarille ns. popparikomennus, mikä lauantain ottelussa vaivasi.
 

Bª™ªN

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Puhis
Mikähän on nyt lopullinen tieto Talajasta? Ensin piti ilmeisesti olla jo helmikuun lopussa mukana ja nyt on kohta maaliskuu puolessavälissä eikä miehestä kuulu muuta kuin huhupuheita käytäviltä missä ilmeisesti nähty edelleen kepit käsissä. Mahtaako olla mitään toivoa paluusta puolivälieriin? Parisen viikkoa aikaa melkein kuitenkin siihen....olis kyllä käyttöä varsinkin nyt kun Kantola on tossa kondiksessa...

Talaja mukana aamujäillä
 

Blondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tarkennetaan vielä, että päällä punainen harkkapaita joka jääkiekon yleiskielessä vissiinkin tarkoittaa että "ei kontaktia". Eiköhän kaveri saada parsittua kasaan parin viikon päästä alkavaan puolivälieräsarjaan mennessä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös