Bluesin sairastupa kaudella 2014–2015

  • 26 465
  • 78

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Meniköhän O'Connor Kalpa pelissä klesaksi. Peliaikaa vain 6:43 eikä ainakaan tehnyt mitään niin hölmöä kentällä joka ois näkynyt tulostaululla joka olisi ollut syy vilttikomenukseen. Eikä toi Issoafov pysty O'Connerin saapaita täyttämään YV:llä, joten O'Connerin penkittäminen olisi ollut Aholta todella typerä teko.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Päivitystä tilanteeseen: Aleksi Rutanen pois sairastuvalta. Pelaa tänään kauden ensimmäisen pelinsä Kiekko-Vantaan joukkueessa.
 

sininen haamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Onko Zamorskysta mitään tietoa? Kaveri sai osuman Pelicans pelissä, olikohan toisessa erässä. Loppuajan näytti minun silmiin vaisulta ja tipahti kolmannen erän lopun ylivoimista pois. Tänään ei ole kokoonpanossa, joten jotakin siellä on. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin pitkäaikaista.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Zamorskyn lisäksi nyt lienee Aaltonenkin sairastuvalla. Kohtuullisen tärkeitä ukkoja nyt poissa eikä mitään hajua vaivojen laadusta ja kestosta.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Pre-game showssa oli maininta että Aaltonen on kuumeessa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Positiivista sinänsä sillä voisi kuvitella että Aaltonen on viimeistään sunnuntaina mukana. Koputetaan puuta mutta hyvältähän tuo loukkaantumistilanne näyttää.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viime aikoina suht hyvin osunut HTT tiesi kertoa Zamorskyn palaavan viimeistään torstaina mutta ilmeisesti jo huomenna. Talajan saikusta ei ollut tietoa mutta ilmeisesti sitä on kuitenkin valitettavasti tiedossa.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kantola katseli eilen kolmannen erän verkkarit päällä jääpussia pidelleen.Toivottavasti ei käynyt pahemmin. Vaikka Kaitsu nyt ei ole ollut läheskään alkukauden vedossa niin kyllä mä uskon että siitä siltä kevättä kohden mentäessä paljon enemmän iloa on kuin jostain Iossafovista.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Vaikka Kaitsu nyt ei ole ollut läheskään alkukauden vedossa niin kyllä mä uskon että siitä siltä kevättä kohden mentäessä paljon enemmän iloa on kuin jostain Iossafovista.
Jos Kantola on tosiaan sivussa niin kyllä mä kokeilisin O'Connoria hyökkääjänä ennemin kuin ottaisin Iossafovin taikka Lahtisen takaisin kokoonpanoon.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Miksi? Lahtinen on ollut ihan ok ja hänen peluuttamisensa on kuitenkin panostusta tulevaisuuteen, toisin kuin O'Connorin.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Miksi? Lahtinen on ollut ihan ok ja hänen peluuttamisensa on kuitenkin panostusta tulevaisuuteen, toisin kuin O'Connorin.
Ihan vaan sen takia että O'Connor on mun mielestä parempi kiekkolija. On ainakin parempi/nopeampi luistelija ja vaikuttas että omaa paremman pelikäsityksen ja kudin kuin Lahtinen. O'Connor on kuitenkin iskenyt enemmän maaleja kuin Kearns ja suunnileen saman määrän pisteitä. Näen siis että O'Connorissa voisi olla potentiaalia hyväksi hyökkääjäksi. Esim. NHL:lässä San Jose peluutti Bernt Burnsia ja Winnipeg Dustin Byfuglien hyökkääjinä vaikka ne on pakkeja. Bluesissa on omaan makuun liian monta hidasta hyökkäjää joten O'Connor nopeana luistelijana olisi siihen hyvä ratkaisu. Kuitenkin O'Connor on myös fyysinen pelaaja joka taklailee joten vois sopia hyvin esim. Liivkin ja Sailion rinnalle.

Jos O'Connor siirtyy 7. pakista hyökkääjäksi niin silloin Westermarck palaa takaisin kokoonpanoon, ja eikös silloin hänen peluuttamisensa on kuitenkin panostusta tulevaisuuteen. Ja jos O'Connor on kookonpanossa niin häntä voidaan edelleen käyttää esim. pakkina YV:llä. Joten kyllä mä kokeilisin O'Connoria hyökkääjänä koska näen että tässä on enemmän voitettavaa kuin hävittävää.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Talaja liikuskeli eilen Barona-areenalla jalka paketissa ja keppien kanssa. Ässät pre-game videossa on Ahon haastattelun aikana taustalla jällä luistelva Luru Lude taitaapi olla Kantola. Sen verran hyvin ketjut 1-3 on pelannu että kyllä mä pistäsin sen Kantolan Tiivolan ja Rooban seuraksi.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kantola vissiin ensi viikolla takaisin ja Talajan 6 viikon saikusta mennyt jo lähes 5. Tämähän alkaa näyttämään ihan suht hyv'ltä kunhan nyt ei lisää ukkoja tipu pois.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Talaja tosin näytti viime viikolla sen kipsin(?) kanssa siltä, että pelikunnossa ei vielä pariin viikkoon ainakaan ole. Tai mistä mä näitä tiedän, mutta en ihmettelisi vaikka palaisi vasta suoraan playoffeihin.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Jep jep. Seuraavaan peliin Seppälä seiskapakiksi jolloin meillä onkin reservissä...ei ketään! Joo, tiedän että rahat on loppu mutta oliskohan ennen siirtorajaa kannattanut hankkia joku edes Mestiksestä varalle?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Minkä takia Seppälä pitää ottaa 7.pakiksi? Itse lähtisin 13 hyökkääjällä mielummin. Jos niin hyvin kävisi että kaikki ovat kunnossa niin esim. Pitkänen voisi toimia hyvin ns. energiapelaajana tarvittaessa. Ykkösylivoimassa pelaa vain yksi pakki (=Rantakari) ja Seppälälle en näe käyttöä yli- tai alivoimalla jolloin häntä ei mielestäni tarvitse nostaa kokoonpanoon vielä. Tietysti asiaa pitää miettiä uudestaan jos Malmivaara on pitkään poissa.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Periaatteessa samaa mieltä. Pointtini ei kuitenkaan liittynyt peluutukseen vaan pelaajamateriaalin kapeuteen. Loukkaantumissumaa tämä joukkue ei kestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös