Näin naapurista katsottuna Blues on ilahduttavan aktiivinen joukkueensa markkinoinnissa. Välillä tosin asiayhteys jää puuttumaan. Itse näin viimeksi tänään HJK-MTK-matsissa kentänlaitamainoksessa pelkän "Blues" nimilogon ja jäin pohtimaan mikäköhän tässä oli kohderyhmänä ja "viestinä" (l. taka-ajatuksena)? Sinänsä on tietysti hyvä, että kokeillaan uusia juttuja.
Ne CD-romput, paikalliset hyvänteväisyysjutut jms. ovat olleet ihan hyviä markkinointijippoja, mutta onko kenelläkään tietoa niiden tehosta - ts. onko näillä saavutettu jotain mitä "perinteisellä" mainonnalla ei olisi - onko kukaan perehtynyt lähemmin aiheeseen?
Ne CD-romput, paikalliset hyvänteväisyysjutut jms. ovat olleet ihan hyviä markkinointijippoja, mutta onko kenelläkään tietoa niiden tehosta - ts. onko näillä saavutettu jotain mitä "perinteisellä" mainonnalla ei olisi - onko kukaan perehtynyt lähemmin aiheeseen?