Number 11 kirjoitti:Try-outille Tomi Karlsson, Ari Katavisto ja Miikka Luodes.
Daespoo kirjoitti:Kukas tää Luodes on? Tuntematon nimi mulle noin äkkiseltään.
eagle kirjoitti:Mielenkiintoista kun otetaan tuollainen kaveri tryoutille. Jos ja kun ainoa osaaminen on tappelu, niin miten sen sitten näyttää? Harkoissako tuo aikoo myllyttää omia nekkuun vai miten... tilastojen perusteella kun kaverin taidot eivät kauheasti SM-liigaa hetkauta.
Lauri kirjoitti:Hyökkäys on kyllä tosi kädetön:
Uhlbäck-Öhman-Lehtonen
lake79 kirjoitti:Miika Luodes on Ilveksen kasvatteja ja kovanyrkkinen kaveri jolla ei taitotasollisesti tee mitään liigassa, ellei sitten yht. äkkiä viime kaudella ole tapahtunut ihmeitä. Tykkää kovasti ainakin faneista ja käsittääkseni ei myöskään ole kovin tylsä ihminen pukukoppipelaajana.
Swift kirjoitti:Pelasi toissakaudella Ilveksen paidassa harjoitusmatsissa SaiPaa vastaan ja keskialueella Kudroc ja "Luoti" löysivät toisensa. Luodes tiputti hanskat linjureiden tultua väliin, taisi poikaa vähän jänskättää. Todellisuudessa Kudroc olisi kaatunut ensimmäisten lyöntien jälkeen.
KeittoP kirjoitti:
Blues kiinnostaa minua seurana. Yhtenä osatekijänä on se, että vaimon työpaikka vaihtui Helsingin seudulle, Öhman valottaa ratkaisuaan.Barcelona 27.02. 2007 kirjoitti:Mutta eikös tää Öhman muuta just sinne minne sen vaimo haluaa, joten jos mrs.Öhman on saanut pk-seudulta duunia niin se hieman selittäisi siirron taustoja
Swift kirjoitti:Pelasi toissakaudella Ilveksen paidassa harjoitusmatsissa SaiPaa vastaan ja keskialueella Kudroc ja "Luoti" löysivät toisensa. Luodes tiputti hanskat linjureiden tultua väliin, taisi poikaa vähän jänskättää. Todellisuudessa Kudroc olisi kaatunut ensimmäisten lyöntien jälkeen.
Jos Patrik Lostedtia ei haluttu pitää ja Luodekselle tarjotaan Paten roolia ensi kaudella, en kauheasti ymmärrä Bluesin aivoituksia. Pate on ainakin pelaajana hieman korkeammalla tasolla, kuin Luodes ja se ei kauheasti Luotia mairittele. Hanskaustaidoista en kauheasti tiedä, kun en ole ikinä nähnyt Luodeksen tappelevan.
Barcelona kirjoitti:Blues kiinnostaa minua seurana. Yhtenä osatekijänä on se, että vaimon työpaikka vaihtui Helsingin seudulle, Öhman valottaa ratkaisuaan.
…. ja näköjään oikeassa olin. :)
Aatos kirjoitti:Mitä katseli Tätä Luodeksen poikaa Ilveksen B- ja A-junnuissa, pidän kaveria melkoisena pellenä.
Täsmähankinta siis, ottaen huomioon että korvattavana oli superkova playoff-ykkösnyrkkimme, joka räjähti ympäri maailmaa.susi kirjoitti:Onneksi olkoon huippuvahvistuksesta! Stefu on erityisesti tärkeiden ja kovien pelien mies, tästä kertoo mm. 0+0=0 -6 saldot tämän kevään pudotuspeleistä.
susi kirjoitti:Onneksi olkoon huippuvahvistuksesta! Stefu on erityisesti tärkeiden ja kovien pelien mies, tästä kertoo mm. 0+0=0 -6 saldot tämän kevään pudotuspeleistä.