Itse en usko, että Kapanen ja valmennusjohto antaa Tuomaiselle omaa pelikieltoa. Se olisi naurettava rangaistus Tuomaisen oikeutetusta vastauksesta vastustaja pakin halonhakkuuseen.
Jos Veke ei pelaa vaan kärsii joukkueen antamaa rangaistusta kertoo se siitä, että valmennusjohto ei hanskaamista suvaitse. Eli siinä mielessä nähdään hyvin valmennusjohdon linjaa hanskauksen suhteen. Uskon ja toivon, että mitään omaa sanktiota ei tuosta ruveta antamaan. Älä Ribis mene sitä ehdottamaan, vaikka olihan se ihan hirveätä katsottavaa!
Toisaalta mistä tulivat pelin isoimmat kannustukset eilen? Koko yleisö vastaan yksi moralisti. Tosin joskus tuo moralismi voittaa koko yhteisön kuten keskiajalla kirkon tiukan linjan aikaan, jolloin esim. intohimo oli jotain aivan järkyttävää. Onneksi yksi paha moralisti meni golffi-tukemisillaan pois ministeriöstä Toivottavasti, et Ribis ole Suvin kaltainen kaksinaismoralisti. Sanotaan toista, mutta tehdään itse toisin. Eli tuomitset kiekkoon kuuluvat tappelut, mutta vedät mua ensi viikonloppuna nakkikioskilla nakkiin. :)