Blues-Tappara LänsiAuto Areena 22.3.2002

  • 7 851
  • 126

jykke

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti juhaht



Tuo kommenttisi on niin täysin ala-arvoinen ja halveksuva, että se pitäisi jättää omaan arvoonsa, eli olemattomaan sellaiseen. Ajattelin kuitenkin huomauttaa, että kai olet huomannut myös sen, että Jypin koko kausi oli suurta sopupeliä.

Onhan se ihan mahdotonta, että joku Jypin tasoinen sakki pelaisi edes tasan Tapparaa vastaan, saati sitten voittaisi Jokerit.

juhaht!
Voi poloista kun olet yhtynyt tähän massaväestöön ettei sopupeliä jääkiekossa muka tunneta! Kysehän on pelkästään siitä, kuinka se tehdään.

Eiköhän se ole julkinen salaisuus että Turussa tapahtui toisella erätauolla jotain sellaista (valuutan tai makkaranvaihtoa) mitä ei mediaan voi levittää. Pesäpalloilijat olivat siinä mielessä hölmöjä että rahan ahneuksissaan menivät pelaamaan omia pelejä veikkaukselle. Eikä riittänyt että itse pelattiin vaan kerrottiin myös kaverille että peliprosentit näkyivät varmasti veikkauksella.
Taitaa jääkiekkoilijan ammatissa kuitenkin sen verran hyvin tienata ettei tarvitse omia pelejä veikata. Ja pitkävetohan on myöhäistä jättää toisella erätauolla.

Loppukauden perusteella olen sitä mieltä että Jyp olisi haastanut Tapparan pidempään ottelusarjaan kuin Blues, joka kauden vieraspelien perusteella oli vailla mahdollisuuksia, myös oikeasti Turussa.
 

Woland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Suomen maajoukkue
Viestin lähetti jykke


juhaht!
Voi poloista kun olet yhtynyt tähän massaväestöön ettei sopupeliä jääkiekossa muka tunneta! Kysehän on pelkästään siitä, kuinka se tehdään.

Eiköhän se ole julkinen salaisuus että Turussa tapahtui toisella erätauolla jotain sellaista (valuutan tai makkaranvaihtoa) mitä ei mediaan voi levittää. Pesäpalloilijat olivat siinä mielessä hölmöjä että rahan ahneuksissaan menivät pelaamaan omia pelejä veikkaukselle. Eikä riittänyt että itse pelattiin vaan kerrottiin myös kaverille että peliprosentit näkyivät varmasti veikkauksella.
Taitaa jääkiekkoilijan ammatissa kuitenkin sen verran hyvin tienata ettei tarvitse omia pelejä veikata. Ja pitkävetohan on myöhäistä jättää toisella erätauolla.

Loppukauden perusteella olen sitä mieltä että Jyp olisi haastanut Tapparan pidempään ottelusarjaan kuin Blues, joka kauden vieraspelien perusteella oli vailla mahdollisuuksia, myös oikeasti Turussa.


Tämä viesti olisi sopinut paremmin tuonne vapaan puolelle Pääsiäisketjuun. Sitähän tulee tulkita nimenomaan allegorisesta näkökulmasta.

Itse ajattelin ottaa vasta huomenna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös