No ei minua ainakaan vakuuta yhtään tuo Nybondagen porukka tällä hetkellä. Ei veskaa, kapea pakisto, kapea sentterikalusto pleijareissa penkitettävällä kärjellä ja puukätinen laituriosasto.
Sama juttu täällä. Oikeastaan vuodesta toiseen olen ihmetellyt, kun HIFK:n materiaalia on kilvan kehuttu mediassa ja keskustelupalstoilla ym. Hyvänä esimerkkinä viime kausi ja toissa kausi... Mä en vaan millään löytäny sitä hehkutuksen arvoa.
Sama juttu narreilla. Ei siellä oikeesti joku Pirnes ja Hentunen kesää tee...Eikä kyllä Blueskaan paperilla vahvalta näytä, muuta kuin muutaman jampan nimen osalta.
Se on se pelitapa, miten JOUKKUE (ei yksilöt) iskostetaan pelaamaan. Paljonko valmentajat saavat irti yksittäisistä pelaajista ja saavat pelaajat pelaamaan yhteiseen pussiin...Siinä mielessä esim. narrit menevät viime kaudesta tod.näk. vitunmoisen harppauksen eteenpäin. HIFK on aina vitunmoinen kysymysmerkki. Ja Blues taas....No, mielestäni viime kaudella mentiin pelillisesti takapakkia. En tiedä syytä, mutta täälläkin villinneet spekulaatiot chl:n rasituksesta pitänevät varmasti paikkansa, toisena mainittakoon pelaajaruletti. Varmasti vei osalta pelaajista motivaatiota ja osalle tuli epävarmuutta otteisiin sen takia. Jotenkin vaan tuntuu, että Petun ja Marjamäen pitää ottaa iso askel eteenpäin pelillisesti, jotta kaikki saadaan kirkastettua. Perusasiat ovat suhtkoht kunnossa, mutta sitä hienosäätöa kaivataan...ja se hienosäätö jos ei ole kunnossa ensi kaudella, niin voi oikeasti tulla todella vaikeaa...
Ja vielä loppuun jos saa veikata pk-seudun meinikejä ensi kautta silmälläpitäen, niin veikkaan järjestyksen olevan: Jokerit, Blues, HIFK.