Kai sinne joku Uhlbäck jää lopulta pyörimään nelosen laitaan, mutta mitäs se Tolsa täällä vielä tekee? Häppöläkin toki voi jäädä, mikäli Eaves painuu muualle ja korvaajaa ei kuulu. Muussa tapauksessa en näe paikkaa.
Kyllä mä näen Uhlbäckille ihan funktion joukkueen kannalta. Neloskentän laidassa ja alivoimilla kovaa duunia puolustavassa roolissa. Uhlbäckia olisi tarvittu nytkin pleijareissa ja jos loppuhetkille Kärppiä vastaan olisi ollut toinenkin laituri Kähyn lisäksi jonka olisi voinut heittää kentälle niin kukaanhan meistä ei tiedä olisiko tulokset muuttuneet.
Hyvä alivoimapelaaja ja puolustava laituri. Edellytyksenä toki se että liksa on tarkistettu siitä Erikssonin vierestä pelanneesta 20 maalin miehestä nykyisen neloskentän tasolle.
Mitä enemmän näitä ketjuja mielessään pyörittelee niin Häppölälle ei kyllä millään löydy yhtään mitään käyttöä. Ainoa paikka voisi olla Öhmanin stunttina silloin kun selkä on pipi. Muuten kyllä aivan turha rasite joukkueelle.
Itse olin niin vitun iloinen silloin kun Tolsa viimeeksi lähti etten meinannut henkeä saada kun se piti rahdata takaisin. Tällä kaudella yhtä turha niin peijareissakin kuin muutenkin. Pelasihan se toki kaksi hyvää peliä kaudella (se yksi CHL-peli ja runkkarin vika Ässiä vastaan).
Vaikka näillä mentäisiin ja Eaves pääsisi NHL:ään ja stunttia ei hommata en näe Häppölää tai Tolsaa 4 ketjussa kaikkien ollessa terveitä ja pelikuntoisia.
Kähkönen-Immonen-Lammassaari
Rajamäki-Öhman-Keller
Blomqvist/Ranta-Nättinen-Puustinen
Uhlbäck-Sallinen-Ståhlhammar
Ei sen puoleen jos tuolla mentäisiin ja oletuksena tämä nykypakisto alla niin mitalipeleihin vaadittaisiin järkyttävää venymistä. Hyvillä runkkariveskoilla ja jatkuvuudella tuollakin toki 6 joukossa oltaisiin taas ihan varmasti.
Eavesin lisäksi tarvitaan kyllä kova nimi tai nimiä pakistoon jos se kannu halutaan. Jokerit tullee olemaan oikeasti haastaja ensi kaudella ja JYP:illä sekä KalPalla on hyvät niput koossa. Monta kovaa tulee ensi kaudella olemaan koska uskon Tapparan nousuun ja Kerhon kohdalla Rautakorven toiseen kauteen Kärppiä tietenkään unohtamatta. Uskon että ensi kaudella voi taas runkosarjan voitosta olla kova taisto mutta ero peräpäähän tullee myös räjähtämään suureksi.
Eaves, Lehtinen, todella kova pakki ja miksei Kultasen jatko niin todella vahvoilla ollaan. Osa tästä nykyisestä nipusta täytyy kyllä sitten jo heti syksyn tullen vahvistusten varmistuessa heivata vittuun ja tämän jälkeen lyödä joukkue kiinni eikä puuhastella ja hommailla tänne jotain vitun Konttisia, Saarisia ja Kuuluvaisia yhtään kappaletta ensi kaudelle. Itse toivon että kausi aloitetaan ja lopetetaan ensi vuonna samalla jengillä. Kesän aikana joutunee kyllä osan porukasta tosiaan siis ulostamaan.