Blues-SaiPa 13.2 klo 18.30

  • 6 512
  • 103

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Pioneer
Toki ymmärrän herkkänahkaisten kauhistelun moisten sikailijoiden toimien perään,

Toivottavasti eti tarkoittanut minua herkkänahkaisilla. Toin asia esille vain koska suht koht. vastaavasta on tällä kaudella valmentaja lentänyt suihkuun ja saanut vielä toimitsijakieltoakin. En pitänyt Kapasen tapausta toimitsijakiellon arvoisena enkä pidä tätäkään. Minusta hetkellinen tunteidenpurkaus, joka tapahtuu sanallisesti ei ole kovin vakavaa, ellei sitten mennä huutelemaan henkilökohtaisuuksia. Toisaalta, jos tämä homoksi huutaminen pitää paikkansa, niin siinä minusta rikottaisiin jo rajaa. Minusta sekään ei ole sama asia kun että mennään syyttämään toista henkilöä, oli se sitten tuomari tai vastustajan valmentaja, jostain mistä ei ole mitään näyttöä, vaikkapa ajojahdista. Varsinkaan jos sellaista syyttelyä jatkuu vielä useita päiviä. Se ei ole enää tunteidenpurkaus.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Väriä vaan kehiin. Mitäpä noista ulkopuoliset stressiä ottamaan, varsinkin kun Siipo oli paska. Ymmärrän kyllä tulistumisen, mutta ihmettelen ettei sanktioita tullut, kun ottaa huomioon liigan tarkan linjan tuomareille avautumisen suhteen.

Mun rankingissa Skrikon pisteet pikkasen nousi, aikaisemmin ei oikein ollut mitään mielipidettä kaverista, mutta siinähän onkin särmää. Tästä on sitten turha ottaa herneitä, mun ranking on vähän outo, sinne saa pisteitä vaikka mistä. Kyseessä on jonkinlainen uskottavuus-ranking.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tällaiset kuulin huhuja jonkun huutaneen jotakin ja näyttäneen jotakin jollekin, voidaan jättää täysin omaan arvoonsa. Mikäli jotain tuollaista todella olisi tapahtunut luulen että tapaus olisi myös saanut toisenlaiset mittasuhteet. Nyt jos asiaa lähdettäisiin tutkimaan, olisi tuo keskisormi varmaan bongattu vastapuolen katsomosta. Tämä haukansilmä olisi varmaan ihmetellyt että miksi siinä keskisormessa lukee: KOHO.

Skrikon kymmeniä kertoja lehdistötilaisuudessa nähneenä en todellakaan ole taipuvainen uskomaan mihinkään luulin kuulleeni huhuja tarinoihin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jokainen uskoo mihin haluaa. Minä uskon siihen jos Espoonmies sanoo näin käyneen, en näe syytä miksi hän paskaa puhuisi. Ja taisi joku toinenkin asiasta mainita.

"Skrikon kymmeniä kertoja lehdistötilaisuudessa nähneenä en todellakaan ole taipuvainen uskomaan mihinkään luulin kuulleeni huhuja tarinoihin."

Kerrankos sitä joku pillastuu. Sattuu näitä paremmissakin piireissä, ja mun mielestä kuuluu normaaliin ihmismieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös