Viestin lähetti psychodad
Harikkalan taklauksessa Flinck vaan pelkää mennä laitaan asti, joten vetää liinat kiinni 2 metriä ennen laitaa, ja kyljessä mukana tullut Harikkala jatkaa matkaa. Harikkala on iso poika, ja tästä syystä Flinck jatkaa matkaansa laitaan päin, mutta tällä kertaa pää edellä.
Syy, miksi Flinck jatkoi matkaansa laitaa päin oli siinä, että Harikkala tönäisi hänet eteen ojennetulla oikealla kyynärvarrellaan sinne.
Tätähän et tosin välttämättä siitä kulmasta nähnytkään, mikäli ymmärsin oikein istumapaikkasi sijainnin aiemmin ketjuun kirjoittamasi viestin perusteella.
Täytyy kyllä sanoa, että Saarelan maali oli kauden komein Areenalla.
Ja Gillistä sen verran, lukuunottamatta tuota loppuhässäkkää, niin tykkäsin. Pelasi todella paljon, varsinkin kolmannessa erässä. Gill tuntui ainakin eilisen perusteella ottaneen todella ison roolin Lukon joukkueessa. Jo alkulämmittelyssä isolla veijarimaisella profiililla, pelin aikana jäällä ollessaan näkyvää pelin ohjausta ja jäähyaitiostakin suurin elein kommunikointia omaan vaihtoaitioon.
Topperia yritin seurata, mutta en rekisteröinyt häntä juurikaan missään merkittävässä.
Omasta joukkueesta jäi päällimmäisenä mieleen Jalasvaara aivan käsittämättömällä virhemäärällä. Jatkuvasti vaikeuksissa.
Maalipaikkojahan Bluesillakin oli (Kalto, Kohn, Hurme avopaikat + lukuisa määrä maalinkehyksiä viistäneitä kiekkoja) mutta viisikkopeli ja ylivoima olivat taas niin käsittämättömän tahmeaa ja nihkeää, että oikein pahaa teki katsella. Täysin odotettua siis voittoisan Kärppä-matsin jälkeen.
Täysin kuriositeettina mainittakoon erätaukoviihde ennen kolmatta erää - Offside-päädyn katsomon sisääntulosta putkahtanut Jarkko Ruutu, joka lähti päättäväisesti "kyllä mä tiedän katsomattakin mihin mä oon menossa"-näköisenä tarpomaan katse portaissa ylös Bluesin fanikatsomoon, kunnes nosti leukansa huomaten, että oho, nyt kyllä näyttää pahalta - hämillään takaisin alas, vaivihkainen vilkaisu toppatakin taskusta esiin pilkottamaansa kausikorttiin ja seuraavaan katsomolohkoon pikaisesti alas istumaan. Siinä sitten ehti tarkemmin tutkia kortin informaatiosisältöä ja lähteä etsimään uutta osoitetta.