wallin ei halunnut tapella ja väliin syöksyi avery, joka sitten latoi pasia päin naamaan niin, että naama aukesi.
Itse on tullut Kiekkistä ja Bluesia seurattua jo Scott Browerin ajoista, mutta yhtään Wallinia ei täällä ole tainnut pyöriä. Sori nihkeily, mutta Jesse Wellingin kyllä muistan(huonoutensa takia).
Muutenhan tarina meni juurikin noin, eli Avery vähän opetti Pasia ja huuteli omalle tyylilleen uskollisena "muutamat" chickenit siihen perään. Hienoja muistoja, melkein vetää vertoja Koivun ja Ribeiron myllylle Habs-treeneissä, mutta se menee jo OTksi.
edit. Blågulan kanssa olen täysin samoilla linjoilla tuosta, että varsinaista luistelukyvytöntä goonia on turha mukana roikottaa, mutta joku pelikykyinen versio tyyliin Rajamäki on mukana kyllä hyvä olla.
Itse jostain syystä tykkäsin Szwezistäkin kovasti, ja uskon myös siihen että kunnon reenaamisen jälkeen miehestä olisi myös pelillistä hyötyä. Aika epätodennäköinen kuviohan tuo on, mutta tulipahan sivuttua.
Parempi euro-Kariya mahtuu tänne ilman muuta, ja on tosiaan ilmeisesti matkalla. Tämä on todella kova hankinta. Jotain muutakin vielä kaivataan Varakkaan (ja Korpikarin?) lisäksi, joten odotellaan..