Blues kaudella 2004-2005

  • 81 684
  • 493
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jääkäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
En keksi yhtään järkevää syytä, miksi Haakana suuntaisi nokkansa Espooseen.Ottajia on muitakin, ja espoon organisaatio ja menestys ei kiehdo.No voihan Kari tietenkin yllättää..
Jos hänet haluaa kaksi "parempaa" joukkuetta pk-seudulta, joista toisesta Karilla on vieläpä ihan positiivisia muistoja, niin ainut syy voisi olla raha.Mutta toisaalta tuskinpa Salonoja sitä sen enempää maksaa kuin Pena tai Virmanenkaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Jääkäsi
En keksi yhtään järkevää syytä, miksi Haakana suuntaisi nokkansa Espooseen.Ottajia on muitakin, ja espoon organisaatio ja menestys ei kiehdo.No voihan Kari tietenkin yllättää..
Jos hänet haluaa kaksi "parempaa" joukkuetta pk-seudulta, joista toisesta Karilla on vieläpä ihan positiivisia muistoja, niin ainut syy voisi olla raha.


Voisko yksi syy olla se, että Haakana on espoolainen ja Blues miehen kasvattajaseura?
 

Jääkäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Miksi Haakana valitsi sit aikonaan jokerit ei bluessia?? AIVAN, koska Espoo ei häntä huolinut..
No jos niillä on viha-rakkaus suhde
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Jääkäsi
Miksi Haakana valitsi sit aikonaan jokerit ei bluessia?? AIVAN, koska Espoo ei häntä huolinut..
No jos niillä on viha-rakkaus suhde


No voihan niillä olla, mistä minä tiedän pelaajan ja jääkiekkoseuran tunne-elämästä. Haakanan päästäminen narreihin oli todella paha virhe, mutta ei kai siitä kummankaan osapuolen hampaankoloon voi mitään jäädä. Kyseessä oli aivan normaali tilanne, josta ammatikseen jääkiekkoa pelaava ei yksinkertaisesti voi vetää herneitä nenään.
 

Jääkäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
No mutta mä pysyn siinä että Haakana ei espoossa ensi kaudella pelaa, voi olla että pelaa , siinä tapauksessa mä tarjoon yhden illan, Juha.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Jääkäsi
No mutta mä pysyn siinä että Haakana ei espoossa ensi kaudella pelaa, voi olla että pelaa , siinä tapauksessa mä tarjoon yhden illan, Juha.


No, katellaan vielä hetki. Onhan näitä viime hetkillä aiemminkin käsille saatu. Mutta kaiva lompakko jo esiin ja valmistaudu kaivamaan kuvetta.

Hesaria mukaillen: enää pitäisi tietää kuka on Jääkäsi. Olisihan se ilkeää jäädä tuollaisen lupauksen lunastamisesta paitsi....
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Jääkäsi
No mutta mä pysyn siinä että Haakana ei espoossa ensi kaudella pelaa, voi olla että pelaa , siinä tapauksessa mä tarjoon yhden illan, Juha.

\o

Kerkeekö mukaan näihin bileisiin? Kuka valitsee paikan? Haakana viimeisteli Espoossa ennen Venäjä-maaotteluita. Härski jätkä, jos diili on jo muualle.
 

Pleier

Jäsen
Viestin lähetti Jääkäsi
No mutta mä pysyn siinä että Haakana ei espoossa ensi kaudella pelaa, voi olla että pelaa , siinä tapauksessa mä tarjoon yhden illan.
Arvoisa Jääkäsi, vieläkö kuvetta riittää juottaa yksi pelimies syvään humalaan, ilmoittaudun Juhaht:n siivelle mukaan.
Olkoon paikkana vaikka Länsi-Auto areenan pääty kuppila ja aika Bluesin ensimmäinen kotiottelu. Siinä vaiheessa kun Kaspa kuulutetaan jäälle lienee kahden promillen raja jo ylitetty...
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Psst espoolaiset,

Älkää kertoko kenellekään, että vinkkasin, mutta ihan vaan näin meidän kesken, nyt olisi hyvä sentteri vapaana markkinoilla.

Nimittäin Tero I Alistaja, kaikkien aikojen öljylanne on palaamassa Siperian komennukselta. Siperiahan tunnetusti opettaa ja uskon, että se on opettanut Terzanille juuri sitä, mikä häneltä on aina puuttunut: tilannekovuutta.

Niin, että hoitakaahan kerrankin yksi espoolainenkin sinne rosteriin, jooko.

Niin, ja kuten sovittiin, tästä ei sitten puhuta.
 

))marko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viestin lähetti Jääkäsi
No mutta mä pysyn siinä että Haakana ei espoossa ensi kaudella pelaa, voi olla että pelaa , siinä tapauksessa mä tarjoon yhden illan, Juha.

Pelaamisestahan ei tiedä ennen kauden ensimmäistä ottelua, mutta 1+1 vuoden sopimus on ainakin tehty. Haakanan lisäksi Bluesiin on tulossa Ruotsin mestarina puolustaja Mika Niskanen. Nämä ja Määtän jatkosopimuksen paljastaa Bluesin verkkosivut.

Niskanen oli Elitserienin toiseksi paras puolustaja +/--mittarilla (+23) ja teki puolustajista eniten maaleja pudotuspeleissä (5). Sanoisin, että viivalle on tulossa voimaa :)
 

mr police

Jäsen
Suosikkijoukkue
PAKA, ROKI
No niin nyt on tulossa kovan luokan kiekollinen pakki teidänkin rivistöön näiden juuri sopimuksen tehneiden ukkojen lisäksi muuan Kimmo Pikkarainen!!! Eikös herra ole omistajan hyvä ystävä näin ollen voisimme ajatella että kun kaveri on tulossa pääkaupunkiin ensikaudeksi niin seura on BLUES Espoo!! Ja yhtä asiaa määkin ihmettelen miksi se Tero Määttä roikkuu siellä vuodesta toiseen??
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti mr police
Ja yhtä asiaa määkin ihmettelen miksi se Tero Määttä roikkuu siellä vuodesta toiseen??

Tertsi on kuningas ja näyttää ensi kaudella närhen nännipihat epäilijöilleen.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tertsinaattori Määttä tekee ensi kaudella enemmän pisteitä kuin Seb Sulku tällä päättyneellä kaudella.

Edelleen ihmettelen akkaparin peluutusta joka ylivoimassa.
Lada & Tertsi ei olisi voinut olla huonompi vaihtoehto.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Jussih
Psst espoolaiset,

Älkää kertoko kenellekään, että vinkkasin, mutta ihan vaan näin meidän kesken, nyt olisi hyvä sentteri vapaana markkinoilla.

Nimittäin Tero I Alistaja, kaikkien aikojen öljylanne on palaamassa Siperian komennukselta. Siperiahan tunnetusti opettaa ja uskon, että se on opettanut Terzanille juuri sitä, mikä häneltä on aina puuttunut: tilannekovuutta.

Niin, että hoitakaahan kerrankin yksi espoolainenkin sinne rosteriin, jooko.

Niin, ja kuten sovittiin, tästä ei sitten puhuta.

Tero Lehterä mahtuu jokaiseen liigajoukkueeseen. Toivottavasti pelaa Bluesissa ensi kaudella - sopii kyllä muuhunkin liigajoukkueeseen.

Legenda.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Ja kukaan ei täällä hauku meidän Määttää!!!

Lehterä voi minun puolestani tulla jos hankkiudutaan ensin eroon Hurmeesta, Miika Elomosta ja Tiilikaisesta...
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Re: Pekka Rautakallio Bluesiin

Viestin lähetti SSee
Bluesin valmetajakuviotkin selvenivät. Virran aisaparina ensi kaudella toimii Pekka Rautakallio, Rautakallio teki Bluesin kanssa sopimuksen mallia 1+1 vuotta. Rautakallio valmensi jo kaudella 98-99 Bluesin valmentajana.
Jaa, mitä tähän nyt sanoisi? Ei oikein herätä mielipiteitä suuntaan tai toiseen.

Tai no, itse olen melkeinpä tyytyväinen siitä että Hantta jatkaa ykkösvalmentajana. Hantta sai viime vuonna kokea mitä valmentaminen Espoossa voi olla kaikessa karmeudessaan mutta selvisi siitä pää pystyssä ja sai jopa joukkueen esittämään kauden parastaan kevään ratkaisupeleissä. Se on hyvä merkki se.

Ja kait se on niinkin että kun joukkue kerran on tottunut Hanttaan ja hanttakiekkoon niin on parempi jatkaa samalla tyylillä. Tuskinpa Rocky tuo mukanaan mitään järisyttäviä muutosvisioita. Valitettavasti tämä merkinnee sitä että maalijuhlia ei jatkossakaan nähdä.
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Re: Re: Pekka Rautakallio Bluesiin

Viestin lähetti Blågula
Jaa, mitä tähän nyt sanoisi? Ei oikein herätä mielipiteitä suuntaan tai toiseen.
Mitä Rocky ylipäätään Bluesiin tuo? Kokoa ja näköä? Vai onko ensi kauden teema paluumuuttajat?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kuulkaas,
Heleniuksen Sami Pasilasta etsii uutta seuraa. Tarkastelee pk-seudun eri vaihtoehdot.

Eikö meidän puolustukessa ole tilaa yhdelle puukädelle sen kiekollisen pakin lisäksi?

Helenius - Haakana.
 

Pleier

Jäsen
Viestin lähetti Tommy
Kuulkaas,
Heleniuksen Sami Pasilasta etsii uutta seuraa. Tarkastelee pk-seudun eri vaihtoehdot.
Itse ainakin näkisin Samin enemmän kuin mielelläni LUUTIMASSA Länsi-Auto areenan maalin edustoja ensi kaudella, siinä ei voisi edes mr.Virta kieltää kovaa peliä. Valitettava tosiasia on kuitenkin, että Helenius on Ylösen ohella liigan ylipalkatuin pelaaja ja tuskinpa noin kokenut pelimies alkaa elannostaan tinkiä. Jos ei jatka Jokereissa, veikkaan osoitteeksi Venäjää.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Jaa että Sami? Jos nyt Sami pitää saada, niin otetaan mielummin vaikka Nuutinen.

Kai Rocky ja Blues ovat jotain oppineet viiden vuoden aikana ja tuohon syksyyn 98 ei kannata enää palata?

Niin ja Tero Määttä tekee ensi kaudella enemmän pisteitä kuin Sebastian Sulku männä kaudella.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti Pleier
Itse ainakin näkisin Samin enemmän kuin mielelläni LUUTIMASSA Länsi-Auto areenan maalin edustoja ensi kaudella, siinä ei voisi edes mr.Virta kieltää kovaa peliä.

Heleniukselle itse löydän ehkä 9. puolustajan paikan A-junioripalkalla. Mikäli Blues ei olisi aiemmin hankkinut Kassua takaisin, vaan Kassu olisi jäänyt esim. Elitserieniin, silloin Heleniukselle olisi löytynyt sama rooli kuin Kassulle löytyi nyt. Tässä tapauksessa siis Heleniukselle ei ole tilaa Bluesissa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Samaa mieltä SSee:n ja msg:n kanssa. Nykyrosterissa on 7 pakin kanssa sopimus. Arvojärjestyksessä puuttuvat siis numerot 1 ja 9. Ykkönen olkoot se "Lintner" ja ysiksi kelpaisi joku junnu joka kuitenkin pelaa A:ssa. Tai itse asiassa tuon ysinkin voi ainakin kauden alussa jättää pois.
 

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mikko Laine

Länsiväylässä Mikko Laine kertoi olevansa kiinnostunut palaamaan takaisin Bluesiin, jos mies vaan Espooseen huolitaan (vaikka IFK onkin haastattelun mukaan ykkösvaihtoehto).

Ensin tulee mieleen että ei ainakaan tänne, mutta kun tarkemmin miettiin niin voisi olla hyvä pelaaja esim. Miika Elomon rooliin ja varmasti monta kertaa halvempi, eikä ainakaan huonompi kuin M.Elomo viimekaudella.
Tosin MElomolla on sopimus joka pitäisi ensin purkaa... Laine olisi kuitenkin oma kasvatti, eikä mikään turkulainen.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Tommyn ja Ramirezin ehdotuksille voi huoletta vastata Penan tavoin:

Meillä ei ole käyttöä tämän kaltaisille pelaajille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös