Blues - Kärpät la 25.3.2006

  • 32 567
  • 244

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tärkee voitto.

Muutamia ajatuksia:
- Case Rajamäki ei ollut niin paha kuin radiosta kuultuna olisi voinut päätellä.
- Tenkrat tuntuu olevan taas iskussa mikä lupaa hyvää.
- Bilek on ilmeisesti ollut aika vaisu.
- Pietiläkin pystyy torjumaan voittoja.
- Vallin jatkaa kymppien ottamista. Tällä kertaa taklaamalla.
- Osalla Blues-faneista tuntuu olevan tärkeempää ilmoittaa ketä kannustavat finaaleissa, kuin että kannustaisivat omaa joukkuetta.
- "Viuhkola on sika". Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää. Meidän piku alkanut riehumaan. Vetänyt jopa poikkarilla Rajamäkiä naamaan. Joku olisi voinut pikulle kertoo, että Raju-Ekille on asennettu pää normaalista poiketen selän puolella... suunnilleen siihen nimilapun kohalle. Oltaisi siitäkin osumasta vältytty.
- Kojon kommentit case Rajamäestä ovat kyllä yhtä huvittavia kuin Bluesfanien(jani#31,Daespoo) itkemiset.

Eiköhän kuitenkin jatketa omien joukkueiden kannustamista jatkoon. Ketä se oikeesti kiinnostaa mitä porukkaa te aiotte finaaleissa kannustaa. Maanantaina on uusi peli ja uudet kujeet.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Emilio kirjoitti:
Hyvä ja hyvä. Aluksi ainakin veskareita kuolisi melko kovalla prosentilla.

Puhuin tuossa myös turvallisuudesta. Ja hei, eikös olisi hienoa kun annettais mahdollisuuksia myös joukkueen omille kasvateille? Tähän naurava hymiö.
Meneepäs perseilyksi.

Kiitos ja anteeksi.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olipa todellisen paska jääkiekkopeli. Onnihan tässä onnettomuudessa on se, että huonokin Kärpät pystyy laittamaan Kespoota nuttuun 4-1. Tämä sarja on tässä.

Rajamäen temppu oli ihan peruskiekkoa. Ajetaan sinne maalille. Tottakai se lähti Bäcksiä pelottelemaan ja tarkoitus oli ajaa päälle. Se on Rajamäen homma.

Rajamäki ois pitäny niitata kylmäksi. Niin, se ois ollu ihansamakenenmuttajonkun Kärppäläisen homma. Jos meillä on siellä aitiossa tollanen lammaskatras kun finaaleissa pelataan nappiverkkareita vastaan, niin kyyti tulee olemaan kylmää. Meille siis.

PS. Epäreilua tämä tällainen että pääkaupungilla on kolme kaupunkiosa-joukkuetta liigassa. Leirinvaihto on tehty liian helpoksi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Lisäalueen mies kirjoitti:
Vilpitön anteeksipyyntö kaikilta. Tässä " pienien " juhlien tiimellyksessä pääsi yksi, omasta mielestään, hauska tyyppi esittämään kommenttejaan tämän illan pelistä minun nimissäni. Syy on minun, ei pidä jättää konetta auki omilla tunnuksilla ja otan opiksi tästä. Ne, jotka ovat joskus lukeneet kirjoituksiani tälle palstalle; niitä harvoja; varmasti ymmärtävät, että nuo tämän illan kirjoitukset eivät oikein istu linjaani.
Jatketaan "Taistelua" hyvässä hengessä!

Eipä tuo mitään, hyvässä hengessähän tässä väännetään.

Snadi vittuilu kuuluu asiaan mutta ei ns. pahoilla fiiliksillä ole kukaan liikenteessä.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Bandanalle ehdottomat plussat. Hajosin ääneen.

Lisäksi vielä plussat niille Kärppä-hunttereille, jotka pelin jälkeen huutelivat hallin ulkopuolella, että "Miksi näitä matseja edes pelataan!" ynnä muuta paskaa. Ylimieliset oululaiset? Missä pelaa?

EDIT: Niin, Viuhkolasta... Itse en häntä rotaksi nimittänyt tuon tilanteen perusteella vaan niiden kaikkien muiden koiruuksien perusteella (mm. useamman kerran torikokoukseen kolmantena miehenä antamaan poikkaria takaapäin). Ko. tilanteessa hän toimi aivan oikein.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Lauri kirjoitti:
TPS-fani toivottaa espoolaiset tervetulleiksi pleijareihin? Oonkohan mä missannu jotain?

Niinpä...jotain on kai jäänyt väliin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
DanC kirjoitti:
Eihän tässä mitään psyykattu ole, ellei sitten tarkoituksena ollut aiheuttaa bleg-faneille nauruhalvaus. Mä pääsin vasta äsken ylös lattialta. Vieläkin sattuu vatsalihaksiin. On nää playoffit hauskoja.

No tuskin nenä faneja on ajatellut mutta eipä bluesin valmennuskaan antanut asiaan kommenttia...liekö sitten sielläkin puolella nauruhalvauksia...?
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Vanha Len kirjoitti:
No tuskin nenä faneja on ajatellut mutta eipä bluesin valmennuskaan antanut asiaan kommenttia...liekö sitten sielläkin puolella nauruhalvauksia...?
Kyllähän Kake vastasi takaisin Jalosen selityksiin. Itse tilanteesta nyt tuskin tarvitsee mitään sanoakaan.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täältä kesälomilta täytynee huikata väliin, että kyllä se Bäckström seuraavassa matsissa taas luultavasti pelaa. Nythän jalka on vähintään irtipoikki, mutta kun käy samalla lääkärillä millä Tenkratkin käy, niin ei mene seuraava matsi hukkaan.

Eikä olisi kyllä Heikkilästä uskonut. Käskyttää nyt tuolla tavalla. Hyi hyi Kake, Nokka -setä on hyvin, hyvin vihainen.
 

puhuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä huomaa että nyt syö miestä ihan tosissaan. Nyt sentään pelataan vasta alkupelejä. Parempi voitti, eikä sitä muuksi muuta minkäänlaiset itkut.
Se ihmetyttää miksi Espoolaiset eivät pärjää tuon paremmin, vaikka vastassa on aina poikkeuksetta neitejä ja 16 kiloisia kukkakeppejä jotka eivät edes tunne lajia nimeltä jääkiekko??
Isoveli-jengi naapurista taitaa olla ainoa missä näitä oikeita kiekkoilijoita pelaa. He sentään voittivat kyseisen neiti-liigan mestaruudenkin lähes 10 v sitten.
Sarja 2-0.
 
Dnada21 kirjoitti:
Hmm, jos maalivahdin päälle ajamisesta maalin takana saa aina kakkosen, niin ehkä taklaava maalivahtikin saa taklaamisesta kakkosen. Minä haluaisin, että maalivahti on koskematon alueellaan ja sieltä poistuessaan ihan tavallinen kenttäpelaaja. Saa nähdä tuleeko tullaista sääntöä. Ainakin maalipaikat lisääntyisivät, kun moken pitäisi varoa pelaajia rännikiekkojen katkaisussa.
Itse maalivahdin kamat päällä silloin tällöin heiluvana en toivo, että hipaistaankaan. Välillä joku leikkimielisesti tönäisee vähän takaapäin ja silloin mennään :D Ne kamat ei ole tehty suojaamaan tööttejä vaan estämään kiekon tekemän vamman. Huh huh.. toivottavasti ei tule ikinä sääntöä, että molaria saa taklata maalintakana ellei samalla tule sääntöä, ettei molari saa maalin edestä poistua mihinkään. Kammottavaa :D (nämäkin tietysti vain siksi, että olen neiti ja Oulusta. Myös kärppien kannattaminen tekee minusta tällaisen hameen kantajan).
DanC kirjoitti:
Mutta vastataan tuohon tekstiisi. Tuossa tilanteessa jokainen liigapelaaja olisi antanut poikittaista selkään, jotkut nyrkkiä takaraivoon. Kun kerran yhdistät minut Viuhkolan ämmämäisyyteen, niin sanottaakoon, että hän sen arvonimen ansaitsee ihan muilla ansioilla kuin tuolla poikkarilla.

Kyllä.. Viuhkola ansaitsee sen vain puhtaasti sen tähden, että pelaa missä pelaa. On se jännä, että joukkueen, joka ei sisällä ainuttakaan edes lähimain fyysistä pelaajaa, saati poliisia, taitopelaajat ovat neitejä, vaikka selkeästi ovat täysin oman onnensa nojassa, kun taas kaikkien muiden taitopelaajat on äijiä, joilla on nyrkkihippasille kykenevät kaverit taustalla takaamassa työrauhan. Ei vain aina mahdu jakeluun tämä yhtälö.

Mutta DanC on ainakin oikeassa tuossa, että vaikka moni kirjoittaja ihmettelee poikkarin antamista oman maalin edessä ja tuomitsee sen neitimäisenä, niin enpä sm-liiga joukkueista voi suoralta kädeltä sanoa yhtään joukkuetta, joka tuohon noin reagoi. Jotkut reagoivat noin jo siitä, että joku on vihellyksen jälkeen lähellä maalia.
 

Obelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoisen seurat
Tommy kirjoitti:
Jalosen kommenteista ja itkun vähäisyydestä päätellen Bäckström pelaa valitettavasti jo maanantaina. Rajamäen pitää siis taas ajaa joku mikkihiiri kimmotuksena Bäckströmin päälle.
Jo on Tommylla kovat tavoitteet seuraavaan matsiin. Voi kait sitä iloita siitäkin että vastustajan ykkösvahti loukkaantuu. Tai jos ei loukkaantunut, niin toivottavasti ees seuraavassa matsissa.

Minä sentään rehdisti toivon että teidän ykköskassari on kunnossa ja jatkaa maalilla. Kuten Nurminenkin sano: "Kärppien ei kannata lähteä ainakaan kostamaan, sen verran vaisuja on ollut Brucklerin otteet."=)
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Obelix kirjoitti:
Minä sentään rehdisti toivon että teidän ykköskassari on kunnossa ja jatkaa maalilla. Kuten Nurminenkin sano: "Kärppien ei kannata lähteä ainakaan kostamaan, sen verran vaisuja on ollut Brucklerin otteet."=)
Eikös tämä sitten ole selvä juttu Bluesille: Ajetaan Nikke vaikka joka pelissä, kun ette mitään kuitenkaan meidän veskarille tee. Ja kaikilla on kivaa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Lauri kirjoitti:
TPS-fani toivottaa espoolaiset tervetulleiksi pleijareihin? Oonkohan mä missannu jotain?

Ehkä suunnilleen sen verran, kun liigaa ja playoffeja on pelattu.

Aika hauska tuo Kojon nouto-kommentti. Onhan Jalosella toki ennenkin ollut Zidlickyn teloituslaukauksesta lähtien, mutta näkiköhän mies tuota tilannetta ollenkaan? Eikö se ollut ihan puhdas vahinko, jossa Rajamäki paineli loppuun asti.

Kärpät on kyllä kusessa, jos Nikke ei enää pelaa. Blues vielä lähtenee lomille, mutta jatkossa vastaan tulevat Kerhot ja Tapparat ovatkin astetta kovempaa kastia. Heitä vastaan ei Pietilällä pärjätä.

Pakkohan tuota Kukkosen Lassea on ihailla. Jätkä on aina puolustamassa omiaan ja sen lisäksi pelaa hemmetin hyvin. On kyllä ainoa oikea mies Kärppien kapteeniksi.

Jospa oululaisetkin älyävät nyt, että Heikkilän Kake on ihan tavallinen kuolevainen eikä mikään hannujortikka.

Jospa menisi rannalle.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Obelix kirjoitti:
Jo on Tommylla kovat tavoitteet seuraavaan matsiin. Voi kait sitä iloita siitäkin että vastustajan ykkösvahti loukkaantuu. Tai jos ei loukkaantunut, niin toivottavasti ees seuraavassa matsissa.

Tässä tehdään vaan palvelusta "puolelle Suomelle" jotka ovat kyllästyneitä Kärppiin. Kärpät ei tule tänä vuonna voittamaan mestaruutta, Tappara ja HIFK pystyvät kaatamaan tuon neitijoukkueen.

Huikeita kommentteja karpafanclub.netin keskustelusta:

Rajamäen kannattanee katsella olkansa yli tiheään seuraavassa matsissa Oulussa.
Rajamäki ajeli tahallaan niken yli.

Tuota foorumia lukiessä ymmärtää täysin hyvin miksi Oulu on kymmenien tuhansien kilometrien päässä täältä sivistyksestä.

Semir Ben-Amoria kaipailen kokoonpanoon maanantaina.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Grainger kirjoitti:
Ehkä suunnilleen sen verran, kun liigaa ja playoffeja on pelattu.
Kyllä mä onnistuin huomaamaan Tepsin liigassa, mutta että pudotuspeleissäkin? Olin huomaavinani, että pelasivat vain pudotuspelikarsinnoissa.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
charger kirjoitti:
Ei ainakaan mulla. No se mikä tästä nyt seuraa on että Blues/Rajamäki saa ainakin "rakkaan" vastaanoton faneilta Raksilassa!

Tämähän olisi erittäin suotavaa, sillä tästä Blues ja Rajamäki saa lisäfiilistä matsiin. Huutakaa siellä sitä puolukkaa, himpskattia ja perkelettä, juuri näin.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tommy kirjoitti:
Tämähän olisi erittäin suotavaa, sillä tästä Blues ja Rajamäki saa lisäfiilistä matsiin. Huutakaa siellä sitä puolukkaa, himpskattia ja perkelettä, juuri näin.

Kyllä kyllä, saataisiin kerrankin fiilistä meijän latoon !!
 

JanJ

Jäsen
Tommy kirjoitti:
Tuota foorumia lukiessä ymmärtää täysin hyvin miksi Oulu on kymmenien tuhansien kilometrien päässä täältä sivistyksestä.
Näin mahtavaan ketjun aiheen ulkopuoliseen keskusteluun on pakko lisätä omat (lainatut) mausteet.
Oulun parhaan tuotoksen eli Radiopuhelimet-bändin kitaristi sanoo näin:
"Minua etoo tämä nykyinen Oulu-hehkutus. Oulu on suomen ykkönen tai Oulu on maailman kakkonen. Se on niin kornia ja valheellista. Väkisin väännettyä nurkkapatrioottista nostatusta."

Oululaisten suurimmat viholliset on oululaiset itse. Eli vähän kuin turkulaiset, mutta pienemmillä saavutuksilla. (ei, en tarkoita kiekkoa)
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
charger kirjoitti:
Ei ainakaan mulla. No se mikä tästä nyt seuraa on että Blues/Rajamäki saa ainakin "rakkaan" vastaanoton faneilta Raksilassa!
Kivaa! Kerrankin meitä odotetaan. Rajamäkeä ei muuten kukaan pysty horjuttamaan fyysisesti eikä henkisesti.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Lauri kirjoitti:
Kyllä mä onnistuin huomaamaan Tepsin liigassa, mutta että pudotuspeleissäkin? Olin huomaavinani, että pelasivat vain pudotuspelikarsinnoissa.

Oi hellanlettas, kun yksi kevät tekee ihmisistä leuhkoja.

Sitten voi sanoa Bluesia playoff-joukkueeksi, kun kerran edes onnistuvat pääsemään välieriin. Ja nyt alkaa olemaan kiire, Kärpillä on sen verran kova meno päällä. Ja mikäli Bäckstöm on maalilla, niin tehtävä on lähes mahdoton.

Taisi muuten areenalla olla aika paljon Kärppien kannattajia, kun tuntui koko hallia repeävän Pyörälän maalin jälkeen.

Maanantaina on Bluesilla pakkovoitto. Tällä pelillä Kärpät saa alkaa jo treenaamaan välieriä varten.

PS: Onko Jääkoneenkuljettaja kuollut?
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Grainger kirjoitti:
Oi hellanlettas, kun yksi kevät tekee ihmisistä leuhkoja.

Sitten voi sanoa Bluesia playoff-joukkueeksi, kun kerran edes onnistuvat pääsemään välieriin. Ja nyt alkaa olemaan kiire, Kärpillä on sen verran kova meno päällä. Ja mikäli Bäckstöm on maalilla, niin tehtävä on lähes mahdoton.

Taisi muuten areenalla olla aika paljon Kärppien kannattajia, kun tuntui koko hallia repeävän Pyörälän maalin jälkeen.

Maanantaina on Bluesilla pakkovoitto. Tällä pelillä Kärpät saa alkaa jo treenaamaan välieriä varten.
Leuhkoja? Puhuin tästä keväästä, sinä ilmeisesti koko Tepsin historiasta? Paljos siellä Elyseellä oli muuten porukkaa kevään viimeisessä ja tärkeimmässä pelissä?

Ps.Ja tuskinpa tästä asiasta enää kannattaa jatkaa.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tommy kirjoitti:
Tuota foorumia lukiessä ymmärtää täysin hyvin miksi Oulu on kymmenien tuhansien kilometrien päässä täältä sivistyksestä.
Ei pahalla mutta teijän foorumi/keskustelua missä ?
 

Alttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lukko, Tomi Kallio
Näkee että pelataan pleijareita kun tunteet kuumenee. Näinhän sen pitää toki ollakin, mutta muutamat kiivaimmat fanit voisivat kyllä vähän miettiä sanomisiaan. Ei se vastustajan haukkuminen tee omasta tiimistä yhtään parempaa.

Radiosta kuultuna peli vaikutti tilanteiden osalta suhteellisen tasaiselta. Erona lähinnä se että jostain syystä Blues ei saanut tänään kiekkoa sisään avopaikastakaan. Kärppien peli edelleenkin jotenkin aneemista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös