Niin, itsehän olen myös harrastanut tuota "Joko nyt?" ajattelua jo Matinkylän ajoilta, mutta eipähän sitä menestystä ole paljoa näkynyt.Viestin lähetti Shayne
Kapulainen, tuo on se ainoa toivo - tauon jälkeinen uudelleensyntyminen. Mutta sitä en usko, ennen kuin näen. Niin monta kertaa tässä on palattu maan pinnalle turhista kuvitelmista tyyliin "Joko nyt? No ei, ei vieläkään".
Sama juttu täällä. Hannes saattoi olla parasta mitä täällä vähään aikaan on nähty. Pakko kuitenkin sanoa että toivottavasti viimeistään ensi kaudella hommaan saadaan oikea meininki. Vaikka luovuttaminen ei meikäläisen tapoihin kuulu niin jotenkin tämä kausi tuntuu kyllä menetyltä. Niin pahasti asiat ovat rempallaan.Viestin lähetti msg
Tunnustan olleeni väärässä luullessani Tedin olevan mies paikallaan.
Vielä kun joku asioista päättäväkin uskaltaisi sen tunnustaa.
Ja jos Hannes tätä lukee, niin iso anteeksi sinne Kuopioon.
Viestin lähetti kakkonen
Miksi Henkka ei ole mukana? Kepittää mennen tullen Haatajan ja ansaitsis ehdottomasti pelipaikan. Myös Silvander ja Aarnio on mun silmissäkin Henkan takana tosin pelityyli on vähän erilainen.
Ei ymmärrä,ei.
Mä luulen että Pubi vähän kokeilee miltä tuntuu ja pelaa ylivoimalla. Turha miestä on puhki heti ekassa pelissä peluuttaa jos vähänkin ollaan miehen kunnosta epävarmoja. Viikonloppuna on kuitenkin kaksi peliä.Viestin lähetti Juhaht
Ilmeisesti Jan on otettu varmuuden vuoksi kokoonpanoon, ettäjotta jos siltä tuntuu ja pelissä ollaan nolla-sata tappiolla, voidaan Tsan Tsaluun heittää kehiin hetkeksi aikaa pyörähtämään.
Spadduhan on enää muutaman pisten päässä tuosta maagisesta rajasta joka allekirjoittaneellekin tuo ah niin ihanan Karjalan muovituopista. Eipä muuten hirveästi huvita lähteä hallille. No, 5½ hours and counting...Viestin lähetti Juhaht
Mielenkiintoista, suorastaan hermoja kutkuttavaa, on seurata myös Spaddun pelaamista. Voitanko tänään itselleni tuopin? Köyhtyykö msg kolme tuoppia?
Eeeeiii. Lupaan alkaa kannustamaan Pelikaaneja jos Junno tuon tekee. Tuisku osaa varmasti laulaa (tosin itse olen toista mieltä) paremmin kuin torjua. Hui, mikä painajainen... Hymiö tähän.Viestin lähetti bluefox
Mitäpä jos kärpät tekee todellisen yllätysvedon ja luisteluttaa maaliin itse peto-Antin eli Antti "idols" Tuiskun?
Viestin lähetti Juhaht
Nii-in, Bluesin oljenkorsi ottelun voittoon, Kärppien nevahööd-maalivahdin haparoimisen ohella, lienee vielä toipilas. Tämä kiekkokaukaloiden toinen tuleminen, joka kantaa selässään numeroa 11 ja nimeä Caloun, on nimittäin merkitty kokoonpanoon neloskentän hyökkääjäksi. Ilmeisesti Jan on otettu varmuuden vuoksi kokoonpanoon, ettäjotta jos siltä tuntuu ja pelissä ollaan nolla-sata tappiolla, voidaan Tsan Tsaluun heittää kehiin hetkeksi aikaa pyörähtämään.
Tauon aikana Caloun palasi harjoitteluvahvuuteen ja on tänään kokoonpanossa, mutta pelaa vain erikoistilanteissa. "Tarvitsemme häntä loppukauden taistoissa, joten ei ole järkeä peluuttaa häntä heti ensimmäisessä pelissä puhki kun hän ei ole vielä takaisin täydessä iskussaan," Bluesin joukkueenjohtaja Kimmo Kiuru sanoo.
Viestin lähetti Blågula
Kun jengi kerran on niin innokkaasti lyömässä kaikenlaisia vetoja niin tarjoanpa seuraavanlaista vetoa:
Minä väitän että Mike Lephart tekee Bluesissa vähintään viisi (5) pistettä runkosarjan aikana. Panos: oluttuoppi joka kuitataan säälipleijareissa.
Viestin lähetti Blågula
Minä väitän että Mike Lephart tekee Bluesissa vähintään viisi (5) pistettä runkosarjan aikana. Panos: oluttuoppi joka kuitataan säälipleijareissa.
Mukaan ehtii kaksi nopeinta, katsokaas minä kun en nykyään enää ole kovin janoinen...
Hyvä kymysys. En kyllä tiedä, lähdetään nyt siitä että Blues ylittää itsensä ja pääsee hohdokkaisiin säälipleijareihin.Viestin lähetti vili19
Kiinni veti! Mutta mitä me sitten tehdään, jos/kun me ei päästä niihin säälipleijareihin?
Olen about viisi Bluesin peliä käynyt tällä kaudella katsomassa ja ainakaan niissä peleissä halli ei ole ollut loppuunmyyty. Lipun siis saa ostaa paikanpäältä ja seisomakatsomoahan ei länskärillä käsittääkseni edes ole.Viestin lähetti Mokela
Olen ymmärtänyt, että halli ei ole vielä tällä kaudella täynnä ollut, mutta kertokaa te useammin siellä käyneet. Istumapaikoista siis kyse.
Viestin lähetti Mokela
Kun nyt ensimmäistä kertaa olen peliä Länsi-Auto areenaan lähdössä katsomaan, niin kysyisin, että onko 100% varmaa, että lipun saa ostettua paikanpäältä ilman mitään lipunvarausta? Olen ymmärtänyt, että halli ei ole vielä tällä kaudella täynnä ollut, mutta kertokaa te useammin siellä käyneet. Istumapaikoista siis kyse.
Viestin lähetti Tommy
Oliko loppuunmyyty edes viime kauden pudotuspeleissä?