Täällä onkin pitkälti sanottu jo kaikki mitä oli tarkoituksenani tänne vuodattaa illan pelistä mutta kaipasin rohkaisua eka muutaman tuopposen muodossa joten olen nyt vasta korteani keoon kantamassa :)
Mistä alottaisi, siis matsihan oli aivan paska... kyllä näkyi että kaverit olivat väsyneinä...
Eivät KAIKKI olleet alisuorittajia, etenkin se että joku täällä haukkui Hireä ja Stapletonia ihmetytti...
Ja sitten syyniin...
Ensin alisuorittajat:
Mika Oksa: Miksi, miksi, miks MOksa pelasi tänään?? onko jamolta amputoitu jalka?? Oksa oli HUONO, Oksan pelistä ei ole mitään positiivistä kerrottavaa muuta kuin se että se päästi vaan kax ja näin ollen kaiken järjen mukaan matsi ois pitäny voittaa.
Marvin Hurme: Miksi tämä mies, jota ei ilmeisesti ole aivoilla siunattu, pelaa bluesin ykkös yv:ssä ??? pää edellä ryntää kiekon perään ko päätön kana eikä ole minkäännäköistä kontrollia pelissä.. hirvonen tyyppinen mutta hire on tiedostanut että hänellä ei taito-taso riitä tekemään kaikkea joten panostetaan siihen mitä osataan ja pelataan joukkueelle, marvin ei ole tätä tajunnut.
Ladislav Kohn: tänään aivan jäässä! ei käy kieltäminen vaikka olen mieheen tykästynytkin niin täytyy sanoa että pelasi huonommin kuin yksikään muu tästä huonosti pelanneesta joukkueesta! enpä lähde miestä sen enempää maanrakoon tunkemaan sillä uskon edelleen että hän tulee ja on loppukaudesta elintärkeä!
Tero Lehterä: Aivan jäässä tämäkin mies, ei mitään hyvää saannut aikaiseksi. Ensimmäistä kertaa iski silmään kuinka NEITI terzi oikeasti on, täysin MUNATON suoritus.
Ja sitten puolustajiin,
Tero Määttä: Tässä on mies joka pitäisi lingota tosi pitkälle. Mies on aivan paska tällä hetkellä. En tajua miten edelleen jotkut saavat keksittyä jotain positiivista Määtän pelistä. Espoon paskan pakkikaluston ruumillistuma!
Niklas Hedberg: osoitti taas että ei olisi ikinä pitänyt vaihtaa tonttia. Hedberg on puolustajana yhtä hyvä kuin Jammu-setä olisi lapsenvahtina! Se ei yksinkertaisesti ole pakissa se tärkeä piirre että osaa tuoda kiekon yli siniviivan.
Sitten oli näitä nojaa luokiteltuja pelaajia,
Jan Caloun: Kyllä on Caloun tällä hetkellä todella HOT mutta tänään kyllä kompensoi nuo hyvät otteensa useaan otteeseen todella hazardeilla syötöillä.
Janne Seva: tekisi melkein mieli laittaa Herra onnistujien listaan mutta vanhat möröt kummitelee vielä kaapissa. Janne pelasi valovuosia paremman matsin kuin kertaakaan tällä kaudella mutta kolmas erä alkoi muistuttaa vanhaa Sevaa ja näinollen ei vieläkään mahdu onnistuja listalle.
Teemu Elomo: hienoa peliä tänään osin mutta tuhlaaja-pojan tittelin vei. Ja sitten se C-juoniorimainen moka YV:llä !!! ei ole todellista eikä vieläkään jaksa uskoa että se oli Teme joka siihen syyllisty, tällaista ei saisi tapahtua, aivan klassinen MOKA.
Jiri Vykoukal: moni täällä haukkui Jirin pystyyn mutta ei se nyt niin huono peli siltä ollut ja kolmannessahan se melkein loisti entiseen malliin. Parempaa minäkin odotan mutta silti espoon paras pakki, selvästi.
Sitten niihin joihin olen tyytyväinen (niitäkin oli :)),
Arto Laatikainen: alkaa pikkuhiljaa päästä tasolleen, tänään jo melko hyvä ja kunhan lopullisesti löytää taas itseluottamuksensa niin on varmasti liigan parhaimpia pakkeja.
Juha Gustafson: olen aina tyytyväinen Gustin peliin jos +/- näyttää yli -6 :). Nojoo leikki leikkinään, pakko myöntää että Gusti on parantanut otteitaan.
Mike Stapleton: tähän mieheen voisi rakastua! Tuo sitä ammattiylpeyttä peliin jota minä arvostan enemmään kuin yhdenkään Calounin, Tonin tai vaikkapa Janeckyn kikkoja. Ainoa mies joukkueessa jota en vaihtaisi Topperiin (ja se on minulta paljon myönnetty :)).
Nojoo, Matsi ei ollut hyvä eikä viihdyttävä. Ja sehän on faktaa että joukkueet pelaavat vieraissa vaikka kuinka rumaa jotta pisteitä tulisi. Uskon että osasyynä ikävään peliin oli tuo "ottelusuma" ja toisaalta se että JYP pelasi "järkevästi".
Ja Jyppiläisille tiedoksi että ei tässä varmaan ole tarkotus vittuilla mutta jos olisitte itse olleet matsia katsomassa niin ette olisi tyytyväisiä, sen verran nukuttavan näköistä se oli.
Niin ja noi "makkaramestari rahat" sun muut on aika turhaa provoa, en usko että Jyp olisi niistä kieltäytynyt jos samanlainen flaksi olisi käynyt :)
Mutta tämän ketjun kruunasi Jokeri fanien puuttuminen asiaan joka ei heitä ilmeisestikkään koske millään tapaa.. onkin todella turhauttavaa lukea asiallisten viestien välistä näiden pellejen "asiantuntevia" kommentteja ... saman ilmiön saa huomata joka toisessa IFK ketjussa..