No jos ei ZOOM kerran saa kommentoida Sarnon peliä, niin minä sitten matsin nähneenä kommentoin. Mies oli sanalla sanoen paska. Korostan, PASKA. Moista surffailua ei ole nähty kentällä sitten Jeff Bessin vierailun. Fyysisesti Sarno oli aivan onneton, ei taklannut kertaakaan. Tämän lisäksi mieheltä vietiin kiekko useammin kuin keneltäkään muulta, vieläpä suoraan lavasta. Kiekollisena mies oli todella turha, syötöt olivat aivan surkeita, laukauksia tuli tasan yksi, joka olikin suht vaarallinen.
Jos tämän pelin perusteella pitäisi päättää, varaisin jo miehelle lentoa takaisin rapakon taakse. No, vielä hänellä on aikaa näyttää, ja toivottavasti tämä ensimmäisen ottelun surkeus johtuu vain jostain "takki auki" Suomeen tulemisesta. Noista kanukeista ja jenkeistähän ei aina tiedä, minä susiliigana he SM-Liigaa pitävät.
Mutta paska mies oli tänään, siitä ei pääse mihinkään. Ylivoimaisesti ottelun suurin pettymys.
Itse matsista: Jokerit oli selkeästi parempi jokaisella osa-alueella ja ansaitsi voittonsa, olisi vielä voinut tehdä pari maalia lisää. Lehtonen oli kova kyllä taas, vaikkei Bluesin onnettomat hyökkäykset häntä juurikaan koetelleet.
Olin suht varma narrien voitosta, joten en ole tulokseen varsinaisesti pettynyt, niin kovassa vireessä joukkue tällä hetkellä on. Bluesilla on vielä paljon tehtävää. Toivottavasti Sarno osoittautuu vielä pelimieheksi, koska kolmen viikon päästä alkaakin olla jo kiire sen uuden sentterin hankinnan kanssa.
Edit: kuningas, kerrotko miten Sarnosta näkee, että kyseessä on pelimies? Minä en nähnyt muuta kuin aivan kuutamolla olevan kanukin, joka näytti mestispelaajalta muiden rinnalla.